רשומה עייפה

 
כשאנחנו עייפים אנחנו מפהקים, זה קרה לי הרבה לאחרונה
לא חשוב אם אתה
 
 
סיני או יפני
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ואז
 
 
 
 
 
 
 
הכי טוב, להגיע לפני הנפילה
 
 
 
 
מכורבלת בכייף
 
 
או, להתכרבל ליד החתיך הזה ובין זרועותיו (יש מישהי שמתנגדת?)
 
 
היא בטח אחרי שהיתה שם בין הזרועות
כי אחרת איך אפשר להסביר את השינה הכל כך מתוקה הזו?!
 
 
רק אם את חתולה… את יכולה להרשות לעצמך כזו פוזה…
 
 
  כזו פוזה
לא הייתי מציעה לכם  להפריע את שנתו
אפילו שהוא לא אבא שלכם 
 
 *
 
בלי שינה אמנותית אי אפשר
 
בציוריו של  קלימט אנו מבחינים בדמויות רבות כשהן ישנות
 
 
 
 
 
 
 
ואלה ההתשושות הנמות של טדמה ההולנדי
 
 
Exhausted Maenads after the Dance – Lawrence Alma-Tadema
 
עליהן ניתן לקרוא אצל סיוי וגם כאן
 
אחרונה חביבה
היפיפיה הפרה רפאליתית
 
 
Flaming June – Frederic Leighton
 
עליה אפשר לקרוא בהרחבה פה
 
שינה ערבה לכם
 
*
כל התמונות נמצאות בגוגל תמונות תחת הערך "שינה" "פיהוק"
 

38 תגובות ל-“רשומה עייפה

  1. נפלא….
    אגב בעיניין החתיך ההוא … לפעמים קיום של כאלה קרוב מפריע דווקא לשינה :-))

  2. זה אחרי…. חחחחח (-:

  3. ליאור המקורית8

    אהבתי את התיאורים ואת
    החתולים………….:-)

  4. בעת שינה כולם נראים כמו מלאכים
    לכי לישון מלאך, שינה ערבה.

  5. נו…אני מחכה לעידכון
    אודות העניין שהדיר שינה מעפעפייך…

  6. כן רוציםלישון!
    ואני בהתחלה חשבתי שאלו כולם צילומים שלך ממצבי שינה ועייפות שונים. בזמנים שונים.

  7. מקווה
    שהשלמת את חוסר שנתך המצטברת והתגברת על הפיהוקים (חיוך).

  8. איזה רשומה חביבה 🙂
    והכתום הזה של לייטון…

  9. ליידי סנו המקורית

    ששששש…………. לא להפריע
    ישנים כאן ……………. לא להרעיש .

  10. פיהוק זה מדבק
    וכן אני מפהקת ומתה להכנס למיטה……..אבל מה הסיכוי להרדם בשעה כזו?

  11. אתי אברהמי

    איזה פיהוקים מיוחדים
    אהבתי גם את העיצוב של הבלוג ושילוב הצבעים

  12. אוף גם אני עייפה אחרי השבוע הזה
    פשוט טירוף ויש לפני עוד תקופה בעבודה. יופי של תמונות מותק 🙂

  13. ת ע נ ו ג!!!
    רשומה בכלל לא מעייפת((:

  14. איזו
    רשומה מעייפת…………כלומר מרדימה …כלומר מקסימה!

  15. (-:
    בא לי רשומה קלילה וחביבה

  16. תודה… ישנתי בצהרים
    ובטח אשלים את החסר בשבת (-:

  17. מחכים להודעה…
    בנתיים עברנו את 57 אלף חתימות

  18. ברור ששלי… (-:
    במיוחד ההוא הנם שלא כדאי להעיר אותו….

  19. השלמתי פחות או יותר…
    חג שמח… האמת שאני לא מחוברת לחג הזה כבר

  20. נכון e
    גם אני חושבת כמוך

  21. התעוררתי (-:
    תודה ליידי

  22. להרדם מוקדם זו טעות!
    אחר כל הלילה נדפק

  23. תודה אתי }{

  24. מותק יהיה בסדר
    אני יעורר אותך…

  25. האמת שהיה לי כייף
    להכין אותה (-:

  26. תודה (-:
    כן גמני חושבת שהיא מדהימה!!!

  27. ליאור המקורית8

    זו פעם ראשונה שלי אצלך, ובינתיים
    אהבתי מה שראיתי, אז נרשמתי………….אבקש לא לאכזב. סתםםםםםםםםםםם 🙂

  28. ליידי סנו המקורית

    מקוה שלא מהרעש שלנו ……………
    היו כל הנכדים הכלבים והשכנים אצלנו בחצר ………………….

  29. חחחח
    רשמתי לעצמי את האיומים שלך

  30. רשומה מתאימה להכנס למיטה:)
    לילה טוב:)

  31. חחחח… אשתדל (-:
    ברוכה הבאה

  32. איזה כייף לך (-:
    מחר הם באים אלי

  33. (-:
    את יודעת שאפשר לסמוך עלי

  34. לילה טוב… (-:

  35. ליידי סנו המקורית

    אין כמו הנכדים
    למזלי ארבע מתוך השבעה שלי גרים לידי כך שזוכה להסניף אותם הרבה

  36. שלי לא מרבים להגיע
    ושניהם ישארו לשיון אצלי מחר בלילה (-:

  37. ליידי סנו המקורית

    תהני לך סבתא בכיף
    למרות שלפעמים זה גם מעייף

  38. נכון… (-:

כתיבת תגובה