ערום על החוף

 
אחרי שדוריתה וסיון הראו לכם פרק מהסדנא של אתמול בערב
הייתי חייבת ליישר איתן קו ולהביא לכם גם את הזוית  שלי
לארבע דוגמניות ערום
וים…
 
(לחיצה על התמונות תגדיל את ההנאה)
 
הראשונה 
ארוכת השיער שהיה בה משהו מן "המדונה" בעיני
 
 
 
 
 
 
 
 
  
השניה
יש בה משהו כובש שלא הצלחתי להגדיר
 
 
 
 
 
 
 
 
 
השלישית, היתה היפה בינהן
יש בה משהו מהיופי של פעם
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אחרונה קצוצת השיער
היה בה משהו נוקשה מעט בעיני
אבל היה לה משהו אחר
 
 
 
 
 
 
 
 
 
את המאניה הגברית שליוותה את היום הזה
סיוי סכמה בדרך מצויינת
אני חושבת שאני כמו דוריתה
נהנתי מאוד מהחוויה
אבל
הבנתי את הפרנציפ
 
32 תגובות ל-“ערום על החוף

  1. אופל כחול

    ביקרתי
    אצל סיווש שלנו ומשם לדוריתה שאותה לא מכירה .וכעת אצלך .

  2. היי בובה מה קורה פה?
    מה עם תמונות של גברים ערומים? תמונות "אומנותיות "כמובן.

  3. ג`וד….
    נגמרו לי המילים

  4. אהבתי מאוד את התמונות
    הן קסומות בעיני

  5. סדנה סדנה זו היתה….
    כמו שכתבתי לדוריתה ולסיון – בהרבה מהתמונות יש תחושה של צילומי פלייבוי.

  6. ד ו ר י ת ה

    הכי יפה
    איך כל אחת מאיתנו עשתה מהתמונות האלה רשומה בנוסח אחר. זה הכי יפה((:

  7. היופי
    צבעי הים ותנועתו נהדרים והנשים יפות מאד ונוצרת אוירה אירוטית מאד, אולי הצילומים האלו הן סוג של אמנות אבל משומשת מאד אך האוירה שנוצרת מרצף הצילומים היא בהחלט מפתה ובהחלט אוהבת את הנשים כנשים יפות חיוניות מיניות ומציגות כביכול עולם חושני מענג שהצופה יכול רק לדמיין ולערוג. אז אולי זאת לא אמנות של דמויים ורמזים נסתרים אבל זאת אהבה גדולה.[כנראה אין האמן מפרש היטב את עצמו].

  8. מצטערת ואולי זה חסוד …
    אבל לשאלה האם קיבלתן את רשות הדוגמניות להפיץ את התמונות ברשת עדיין לא קיבלתי תשובה …

  9. העיקר
    היא הנאתך,כל השאר שולי.

  10. קדחת צהובה

    יפיפה ועכשו אעבור למתחרות

  11. מצטער לא הבנתי
    איפה ללחוץ כדי להגדיל…את ההנאה 🙂

  12. היכן אבדה התגובה שלי?
    אני פשוט לא מבינה אני בשוק!!

  13. ןערום

  14. פוט יפה

  15. ערומות יופי ציצים פוט הכל יפה

  16. תודה אופל e
    גם לי לא נוח במיוחד עם הערום המוגזם וההמוני

  17. חחחח ברור שאם אביא תמונות של גברים
    הן תהיינה אמנותיות!

  18. תמונות…
    1,2,3, 9, 10 יוצאות מן הכלל

  19. נערות אמצע…
    בהחלט

  20. נכון מותק ((-:
    בוקר טוב לך יקירה

  21. שמחה שאהבת סמדרי
    בוקר יפה לך

  22. תודה תודה על המחמאות
    מה אגיד לך

  23. תודה על התגובה
    נהנתי ממנה מאוד (-:

  24. הן בפרוש ידעות
    שהן מצולמות על ידי קבוצה של צלמים שמעלה את התמונות לרשת

  25. הר הקסמים

    סליחה שאני משתרשרת אליך
    לא מצליחה לפתוח תגובה חדשה.

  26. בהחלט נהנתי
    למרות הרתיעה שהביאו לי הגברים שבחבורה

  27. חחחח }{

  28. יאיא! ((-;
    אני שמחה שאהבת חלק מהתמונות

  29. חחח מותק
    לא מספיק שהתפוז מעלים מנויים

  30. פוט ציצים אני לא היתי מראה את שלי !

  31. עכשיו הולכת לסיוי ודוריתה….
    שתהיינה לי בריאות !!

  32. אני שמחה שהתחברת למשהו
    למרות הרתיעה שלך מהסגנון

להשאיר תגובה

