חברים יקרים

 
חברים יקרים יקרים שלי
 
לפני זמן קצר הגיעה אלי ההודעה שנחתם הסכם בין תל השומר והאוצר על תקינה להוספיס!
 
זהו
תם המאבק
ההוספיס נשאר פתוח ויש לו תקן רשמי וחוקי
 
 
תודה ענקית לכם
 
בלעדיכם ובלעדי עשרות האלפים שחתמו זה לא היה קורה!
 
תודה
תודה
תודה
 
אוהבת אתכם
 
  
 
34 תגובות ל-“חברים יקרים

  1. ישששששששששששש, עשיתם עבודה נפלאה
    סוף שבוע מלבלב

  2. אוניקס המקורית

    איזה בשורה משמחת על הבוקר
    עשיתי לי את השבת , זוהי ההוכחה שיש לציבור כוח שתהיי לך שבת נפלאה באהבה מכל החבורה

  3. נושמת לרווחה
    ישר כוח רשפים!!

  4. רשפים –
    ההודעה הזאת ממש במקום!

  5. הללויה.

  6. פ נ ל ו פ ה

    רשף יפתי! כל הכבוד לך
    עשית משהו ענק, את וחברותייך

  7. רשפים , את ענקית, והרבה בזכותך
    אכן במשך המאבק על סגירתו של ההוספיס הייתי משום מה אופטימית ונאיבית ומה שהנחה אותי היה שאין אף אדם שיורא שמקום מסוג זה יסגר אין אדם כזה . המאבק שנהלת והעצומה הם הקלף של האוצר שהעם מוחה ולכן צריך להזרים כספים.

  8. בשורות משמחות
    טוב לקרוא שלפעמים גם מצליחים להזיזי משהו אצל פקידי האוצר והפוליטיקאים המדושנים שלנו.

  9. גם אני
    אכתוב הללויה !

  10. WOW
    איזה תענוג זה.. כמה כייף לדעת שאנחנו הקטנים יכולים לשנות משהו.. כמה קטנים קטנים.. אבל יחד- ננצח !!!

  11. פנינת המטבח

    גדול! איזו בשורה נעימה. כל הכבודe

  12. איזו בשורה נפלאה!!!!!
    אני מחייכת חיוך ענק.

  13. קדחת צהובה

    אני רק מקווה שהם לא יהרסו
    את ההזדמנות שנתנה להם.

  14. אופל כחול

    זו ההודעה
    המשמחת ביותר להתחיל הבוקר שלי עם כוס התה לידי .

  15. כשמאבק מצליח
    זה הדבר הכי טוב שיכול להיות. אני שמחה לשמוע. את היית כח חשוב בהנעת המהלכים. כל הכבוד.

  16. תודה יקירה e
    הנכדים אצלי

  17. הראינו שאננחו לא אדישים
    תודה המונים

  18. נכון… ותודה רבה לך e

  19. e
    שכרי הוא שההוספיס נשאר לפעול

  20. ממש כך
    עכשו אני קצת יותר אופטימית

  21. תודה יקירה e

  22. אני מאמינה
    שמיקי לא תתן לאבד את ההזדמנות הזו…

  23. תודה לך e
    ולכל האנשים שחתמו

  24. זה באמת כייף אדיר
    האדרנלין זורם וזורם

  25. תודה יקירה e

  26. הלוואי
    הכל מתחיל מגרגר אחד קטן..

  27. תודה לך חמודה e

  28. תודה לך e
    לציבור יש כח!!!

  29. תודה e

  30. תודה e

  31. ברכות ויישר כוח על פועלך.
    טוב שיש אנשים כמוך }{

להשאיר תגובה

