הגעתי…

 

אני פה כבר כמה ימים

לא בהלם שציפיתי שאהיה בו

נהנית מכל רגע, עושה הכל באיזי ובקצב שלי.

 

נחתנו ב- JFK אחרי שהיה של 20 דקות, כי אדון פרס או חשובים אחרים נחתו באותו יום בגלל הכינוס באומות המאוחדות.

אחרי הנחיתה, דלתות המטוס לא נפתחו והיינו "לכודים" במטוס חצי שעה.

סופטוב הכל טוב נחתתי בזרועות חברתי ש"התייבשה" מחכיון.

 

לא יכולתי לבחור מקום יותר טוב במנהטן. חברה שלי גרה ב- LIBERTY TOWER, מרחק יריקה מרחוב ברודווי, חמישה בניינים מה"תאומים" ז"ל. בדאון טאון של ניו יורק. קרוב לכל המקומות ההסטוריים של אמריקה.

 

בערב ירדנו ל – SEA PORT, הכל במרחק הליכה, חוויתי את ניו יורק בלילה לראשונה

 

 

 

 

 

למחרת מזג האויר היה נפלא, יצאתי לשייט לעבר פסל החרות ובדרך צילמתי "ניו יורק"

 

 

גשר ברוקלין ומאחוריו גשר מנהטן

 

 

 

 

 

 

 

 

לאחריו עליתי אל ה"איפייר סטייט בילדינג" בשקיעה. הגעתי בזמן, אבל התורים גרמו שאהיה למעלה בול בשקיעה. חוויה מעניינת, אבל לא יכולה להגיד שנשמתי נעצרה…

 

 

 

"מבעד לסורגים"

 

 

 

בחזרה,עשיתי את הטעות שכנראה כל תייר עושה כאן, עליתי על הרכבת אקספס וכנעט הדעתי ל"קוני איילנדס" הצלחתי לחזור על עקבותי ולשוב הביתה בשלום אחרי שוטטות של שעה וחצי מיותרים ב – SUBWAY

 

אתמול עשיתי יום ב"סוהו" שמאופיינת בבנית יציקות הברזל שלה. טיילתי ברחובות ונכנסתי לגלריות… אח, תענוג של ממש.

 

 

 

 

 

"המלכה"

 

 

בערב שבנו הביתה ברגל… תכננו לחצות על גשר ברוקלין רגלית, אבל הגשם תפס אותנו באמצע.

 

 

 

גשר ברוקלין בלילה

 

 

אני בדרך ליום מוזיאונים  

 

מקווה שהתחלתם לבשל חג, כי חברים אתם בארץ בחג הזה ((-:

 

עוד תמונות כאן:

 

http://www.tapuz.co.il/albums/album/default.asp?a=636359&o=1&ao=1

13 תגובות ל-“הגעתי…

  1. העיר הכי מדהימה בעולם!
    צילומים נפלאים נפלאים!

  2. וואו מותק
    על זה נאמר " תפסת אמריקה " , שבת שלום חברה שלי ושנה טובה – מתגעגעת אלייך נורא. תהני , תנפשי , תשתוללי…

  3. נהדר איזה כיף
    נראה שאת נהנית מאוד והצילומים משגעים 🙂

  4. תענוג!
    ואיזה כיף לקבל עדכונים בזמן אמת:)

  5. Hello America……
    אמת…. קנאתי בוערת ומצד שני – אני כל כך שמחה בשבילך !!

  6. הכי כייף זה האיזון..
    כשעשית דרכך לשם במטוס החוזר נסעו נציגים מהפזורה הניורקית שלי לכאן.

  7. נשמע נהדר
    ובתור אחת שעוד לא הספיקה להיות שם אני מה-זה-מקנאה (((:

  8. איזה יופי 🙂

  9. המצלמה היתה אצלי בדיוק שבועיים

  10. ברוכה הבאה!
    מארגנים לך מסיבת תה בבוסטון.

  11. איזה כיף לטייל איתך
    תהני מותק וצלמי

  12. שמחה
    שאת כותבת לנו ממרחקים . . .

  13. ברוכה הבאה!

כתיבת תגובה