שנה טובה

 

10 תגובות ל-“שנה טובה

  1. שנה טובה ג'וד. מאחלת לך שתהא זו שנה של התגשמות מאווים הלכה למעשה, הרבה רגשים של אושר ושמחה בחברת היקרים לך והמשך התפתחות בכל התחומים שאת אוהבת וטובה בהם.

    אוהבת, אילנה.פ.

    }{

    • תודה אילנה יקרה
      מקווה שגם אצלך יתגשמו המאווים
      ושיבואו נכדים 🙂
      ד"ש לאיש שלך גם

      נשיקות

      • תודה, אמסור לאלוף שלי, כפי שאני עושה תמיד. על נכדים לא מדברים..רק חולמים ומקווים 🙂
        אני כותבת כעת יותר, בבלוגספוט ויש לי תחושה שאינך מקבלת הודעות על העלאת רשומות שם.
        לא נעים לי לעשות פרסומת כאן.. אבל בכל אימייל שלי, בחתימה למטה, יש את הקישור.

        נשיקות ממני !

  2. שתהיה שנה הכי נפלאה שאת מאחלת לעצמך
    הגשמת חלומות
    בריאות ורק טוב
    אתי

  3. יהודית,
    שתיהיה לך שנה עם הרבה רגעי אושר,
    פשוטים, קטנים,לא נחשבים…
    אבל שכולם כל הזמן יגרמו לך לחייך
    מבפנים ומבחוץ.
    שיק.

  4. שנה טובה!

כתיבת תגובה

