אתמול הייתי גאה

 אני תמיד גאה, אבל אתמול הייתי גאה לצעוד בין אלפים שצעדו באוירה חגיגית ועליזה ברחובות תל אביב.

יהיה מי שיגיד שהמצעדים הללו מיותרים, אבל אף אחד לא חושב שהעדלאידע מיותרת, או פסטיבלי רחוב אחרים כמו המרדי גרא בניו אורלינס, הקרנבל בריו או המצעדים הטקסיים הנוצרים שעוברים ברחובות העיר העתיקה בירושלים חדשות לבקרים.

כנראה שיש משהו מאוד אנושי ברצון להתאחד ולחגוג יחד בצעידה עליזה ברחובות העיר, כל קבוצה מסיבותיה היא.

היה שם יופי, המון יופי

נשי


גברי

 

שלעיתים עורר בנו צער מסוים… [סיון צילמה מעל 200 תמונות שלו, אני רק 16 :)]

בסוד אגלה לכם, שככה פחות או יותר נראה "האפולו שלי" בימי צעירותו וגם עכשו כשהוא פלוס מינוס שלושים שנה, הוא נראה נפלא ולכן זכה אצלי לכינוי אפולו!

 

יופי טראנסג'נדרי

היתה גם מחאה אך היא היתה שקטה וצבעונית

יופי פיצי

 

כאחת שמאוד לא אוהבת את הפסטיבלים ההמוניים ונמנעת מהם, אני חייבת לציין שהאוירה ומצב הרוח העליז גרמו "אפילו" לי להנות. והחמסין הנוראי אותו חשנו כבר משעות הבוקר, התחשב בנו ולא הטריד כשמשבי רוח נעימים מהים עטפו אותנו בקרירות מרעננת.

*
אפשר ורצוי ללחוץ על התמונות להגדלה

 

27 תגובות ל-“אתמול הייתי גאה

  1. יפיפה! בהחלט היה מענג

  2. איזו שמחה וצבעים משגעים.
    בחום הזה בקושי מתפקדת, נסענו לנמל לקנות ירקות
    ובפעם הראשונה שגיני עצרה באמצע לנוח מהחום.ממש נבהלתי.
    לא יכולה להיות בחוץ הרבה זמן אחרת הייתי מגיעה.
    זוכרת את המצעדים בניו יורק שמחה גדולה.
    שיהיה שבוע טוב והצילום של הבלונים הסגולים משגע. כמו גם זה שצילמתם כמות תמונו גדולה,חתיך.
    שבוע נפלא
    אתי

    • כן היה צבעוני במיוחד, תרתי
      ולא היה כל כך חם להפתעתי
      נהפוך הוא, היו משבי רוח קרירים ונעימים מאוד

      שבוע נפלא גם לך

  3. מזמן לא הייתי כאן ואני רואה שהרבה השתנה
    מצד אחד, חסר לי הרקע שהיה נותן המון
    מצד שני אני אוהבת הרבה יותר את התמונות כשהן משובצות במילים.
    העברת נהדר את האווירה
    הפיצי עם הדגל שבה את ליבי
    בשנה הבאה אולי אהיה שם גמאני.

    • עירית מותק
      זה לא אותו הבלוג – ההוא עם הרקע זה בלוג הצילום שלי, כאן הבלוג הרגיל של הרשומות, שאני לא מרבה בהן בעת האחרונה. אבל הפעם היה שווה בעיני להכין רשומה.

      לפני כמה שנים הייתי ולא מאוד נהנתי, היה הרבה יותר אגרסיבי. הפעם היה ממש נחמד.

      לשנה הבאה… 🙂

  4. במצעד הזה נראה מכובד, דרך תמונותייך.
    בעבר, למרות התמיכה בסיבות שבגללן בכלל נערך המצעד, ולמרות שאינני יכול להתכחש להישגים הלא מבוטלים שהמצעדים האלה היו חלק מהם, הסתייגתי. בעיקר הסתייגתי מהפגנות מיניות בוטה ופרועה.
    מהתמונות זה נראה מרוסן וחיובי יותר, לפחות בהיבט הזה.

    תודה על הרשומה הצבעונית. אכן סיבה לגאווה 🙂

    • זה הי מצעד מאוד מכובד בעיני
      ממש לא היתה מיניות אגרסיבית ובוטה. כנראה גם הם הבינו שאין בכך שום ערך מוסף!

      תודה עופר ושבוע כייף לך

  5. תמונות משגעות, מעבירות את האווירה
    על אף שלא הייתי אף פעם במצעד שכזה כדי לדעת למה להשוות..

    כיף לכן שנסעתן לצלם
    שבוע נהדר

    • מיקה, בשנה הבאה יהיה שוב מצעד שכזה, אז תתכונני מעכשו 🙂
      שווה לצלם שם!

      }{

      שיהיה לכם אחלה שבוע

  6. יופי של תמונות – נראה עליז ושמח 🙂

  7. great shots' colorful beauty
    🙂

  8. אין ספק שהציבעוניות, מרשימה!

  9. צילומים מעולים רשפים

    נראה שמח ומשעשע

  10. אופל כחול

    הי פלאשי ,
    אתמול ניסיתי להגיב לרשומה הקודמת פעמיים ולא הצלחתי,אני מקווה שאצליח כעת .
    סט תמונות חגיגי של מצעד מהנה .
    שבת נעימה

    • תודה אופלוש
      התודה מגיעה לסיון שמשכה אותי בכוח לשם, לא ממש רציתי ללכת 🙂

      שבת נעימה גם לך

  11. קציר כוכבי

    אתמול הייתה גאה
    אתמול געיתי
    עכשיו אני תוהה

  12. הרשומה הזו מוכרת לי משום מה(-:
    הצבעוניות והשמחה מכל פינה.
    יפה שהעלת שוב.
    אשמח אם תלמדי אותי איך יוצרים הגדלת תמונה
    עדין לא הצלחתי.
    שבוע טוב
    אתי

כתיבת תגובה

