עוד מבט על ניו יורק

בפינת הרחובות ברודווי – ליברטי עומד לו פסל רחוב בצורת ריבוע אדום

From ניו יורק

ממש בפינה הצפון מזרחית של האזור הפיננסי

From ניו יורק

מקרוב

From Online Edits

זוית אחרת

From ניו יורק

ועוד אחת.

*

הרשומה בעקבות התמונה הזו:

http://flashespics.wordpress.com/2010/01/14/חלון-הזדמנויות 

*

שבת שלווה לכולם

[הצילום שלי עדין לגמרי בתולי בתקופה ההיא]

26 תגובות ל-“עוד מבט על ניו יורק

  1. עכשיו אני מבינה מהיכן צילמת את התמונה האדומה. פשוט מקסים פלשניקית יקרה. שבת מבורכת מותק גם מבעד לעדשה .

  2. פסל גאוני
    🙂
    תודה

  3. שבת שלום אביטל
    הפוסט הזה אולי קצת מיותר
    אבל הוא מסביר את התמונה בבלוג הצילום
    ותמונה שווה אלף מילים 🙂

    }{

  4. עננת
    ראי מה שכתבתי לאביטל 🙂

    תודה ושבת שלווה

  5. יופי של צילומים… 😆

    במיוחד את השנים האחרונים

    שבת קסומה
    שי

  6. פינה יפהפיה
    ופסל מרשים.
    חבל שחוסר היציבות שלו, העומד על בלימה, אפילו שנראה חסון, לא שלח את הרמזים הנכונים לגאוני הפיננסים רגע לפני ההתמוטטית.

    מצד שני, אולי כן, כי הם שוב מקבלים בונוסים של מיליונים..

    תודה על התזכורת. גם אני התייחסתי אלו.
    ושבת שלום, יקרה
    ~♥~

  7. מאוד אוהבת צילומים מנקודת מבט העוברת דרך משהוא אחר.
    האדום הזה מפעים.

  8. (-:
    מכירה את הקוביה הזו.חולמת להגיע שוב למנהטן אהבתי הגדולה. בטוחה שהרגע יגיע.
    קודם הייתה לי אכסניה אצל הדודים, בת הדודה שלי , היום זה מסובך כי אין נגישות. והמשפחה של אבי ז"ל התפזרה מניו יורק. ומלון נגיש בנהבטן זו קריעה רצינית.לא הרמתי ידים.
    שבוע טוב
    אתי

  9. לא יודעת לגבי הבתוליות, אך, בבודאי שיש בו עין בוחנת ואמירה עם דגש על משחקי צבע וזויות.
    שבת של פריחות ואהבה.

  10. אני אוהבת את NY 🙂

  11. הקלפטה הפולניה

    התמונות היפות שצולמו דרכו, לא מצדיקים לדעתי
    להעמיד "מונומנט" אדום וצעקני שלא מתמזג עם הרקע.
    (אולי ליד קזינו.)
    ערב נעים.

  12. תמונות יפות

  13. תמונות מדהימות

    כל הכבוד.

    ולפתע נפל לי האסימון

    שהבנתי מאיפה באים

    הצילומים הכל כך יפים שלך 🙂

  14. זה משגע
    גם התמונות של הפסל בסביבה שלו יצאו נהדרות 🙂

  15. שבוע טוב שי
    ותודה

  16. היי עופר
    יש משהו סימלי בצורה שהוא עמד בו, על השפיץ
    בהחלט סימלי למיקום שלו.
    אין מישהו שיכול להתעלם ממנו כשהוא עובר לידו

    שבוע טוב 🙂

  17. תודה דומי
    אני מניחה שזה היחוד של הקוביה
    שאפשר להסתכל דרכה…

    שבוע מקסים לך

  18. שבוע טוב אתי
    אני מניחה שאין מישהו שעבר שם באזור ולא מכיר את הפסל
    מקווה שתשובי לניו יורק במהרה.

    יהודית

  19. שיקית 🙂
    השבת שלי היתה עם אהבה
    הייתי בשבתחתן – אהבה חדשה נחתמה השבוע…
    וכמו שאמרת, משך אותי בצילום משחקי הצבע והמבט דרך

    תודה

  20. ברבורה
    גמני אוהבת את ניו יורק
    הייתי מוכנה לגור בה שנה בכייף, אם רק היה לי איפה

    שבוע מקסים לך

  21. קלפטה יקרה
    דווקא היותו כל כך בולט בשטח הזר לו נותן לו את האפקט המשמעותי לדעתי.

    שיהיה לך שבוע מקסים

  22. תודה מוטי ושבוע טוב לך

  23. תודה אבי
    שמחה שאת מגיע לביקור
    אני שמחה גם שהזכרתי לך את ניו יורק 🙂

    שבוע טוב

  24. תודה יקירתי
    זה פסל שאי אפשר להחמיץ 🙂

  25. צילומים נהדרים!
    פסל מעניין, מכל כיוון רואים משהו לגמרי אחר – זה בטח היה כיף לצלם:)

  26. בדיוק

    מכל זוית זה נראה אחרת, בגלל זה כל כך אהבתי 🙂

    יום יפה לך אנג'ולי יקירה }{

להשאיר תגובה

