בדרך חזרה

מתוך ערוץ ה – Arghuni אנחנו מתחילים לטפס שוב על ההרים  כדי לשוב לגודאורי

 

הנהר השוצף

מלוה אותנו לאורכה של הדרך

 

אני מצלמת בלי הכרה

פריחה מרהיבה מכל עבר

פינת מנוחה לטראקיסטים שחוצים את ההרים האלה ברגל

שרידי קולחוז, בו היו מכינים גבינות, מהתקופת הקומוניסטית

 

מים מכל עבר והג'יפ עובר בסך

עדרי כבשים

  

ורועים

עדרי סוסי פרא

בצד היאלות – מגורי הרועים בשטח

 שלא נשכח שאנחנו על הדרך הצבאית, מגדלי השמירה מציצים אלינו במעלה המדרונות

גם הפרות לא נפקדות מהדרך

אחד הג'יפים מעלה עשן

ושמוליק מנצל את ההפסקה להראות לנו את הדרך על המפה

התגברנו על התקלה והגענו לנקודה הכי גבוהה, ממש אפשר לגעת בעננים,

מעבר ההרים – גובה 2100  מטר

מעיפים מבט אל המשכה של הדרך אל "הכביש" שעליו ניסע עוד כמה דקות

המקומיים

חיים מבודדים בתוך הנוף היפיפה הזה

הנה אנחנו שוב בפאתי אגם ז'ינגוואלי המוכר 

עוצרים ליד מפגש נהרות מעניין

אחד הנהרות זרם בתוך שטח עם אדמה כהה, השני בתוך בהירה יותר,  בנקודת המפגש אפשר לראות את השוני בצבעי המים עד להפיכתם לאחד

 

רגע לפני שנגיע למלונית לנוח מיום ארוך, אנחנו עוצרים לנוח בפונדק דרכים מקומי,

לקראת יום המחרת שהיה אחד משיאי הטיול

*

האלבום למתעניינים

שמוליק פרידמן

טל` 050-8272935/6

34 תגובות ל-“בדרך חזרה

  1. וואו
    צילומים מדהימים , יהודית
    יופי של צילומיי נוף ,הפרחים נפלאים ואהבתי את מפל המים

  2. תודה שי

    כל כך יפה שם שאי אפשר לפספס בצילומים 🙂

  3. דיין רותי

    נוף מדהים ,והמפל של המיים ,ההרים,,נהנתי מאוד מהרשומה,
    יום טוב

    😆

  4. תודה רותי וברוכה הבאה
    אין ספק שהנוף הזה מדהים

  5. תמונות מרהיבות. הכל מקסים – שפע המים, המקומיים, החיות למיניהן וכמובן- הכי, הכי – הנוף המקומי המדהים.

    כל אלה הפכו את הרשומה לנהדרת. הוי, גאורגיה, גאורגיה – הלוואי שלא תיגמר לעולם!

    תוןדה רבה פלאשי!
    🙂

  6. גימלית יקרה
    יש עוד יומיים גאורגיה שישתרעו בטח על חמש שש רשומות
    באמת שלא יגמר לעולם 🙂

    תודה |פרח|

  7. הקלפטה הפולניה

    הגבתי בבוקר, אבל לא הצלחתי.
    נכנסתי להנות שוב. מקווה להצליח הפעם.
    איני יודעת על מה לכתוב קודם.
    על הרקע האין סופי הזה של הירוק הנהדר הזה.
    או על שפע של מים.
    שני נהלים בשני צבעים? איזה יופי.
    על רקע נוף ההררי הזה, אפילו פרות יפות יותר.
    מרגישים שהאויר צח שם תמיד.
    כל היופי האינסופי הזה של הטבע רואים רק קומץ אנשים,
    שהעוני זועק אצלם מכל פינה.
    אין חלונות, אין דלתות.
    מבודדים מכל ציביליזציה.
    היתכן שהם יותר מאושרים מאיתנו?
    מענין.

  8. את יודעת מה קלפטה
    אני בטוחה שהם יותר מאושרים מאיתנו
    הם לא רצים כל היום אחרי גדג'טים והם לא מתחרים בינהם למי יש יותר גדול…
    הם חיים בצניעות ובאושר.
    האמא של הנשיא גרה בשכנות לצשפחה אצלה היינו ביום הראשון
    זה אזור שאנחנו היינו קוראים לו סלמס… והם מרגישים עשירים.

  9. "אני מצלמת ללא הכרה " את כותבת, ואיך אפשר שלא לאבד את ההכרה בתוך כל הירוק הזה והמים השוצפים. כל כך מקסים.

  10. ממש לגעת בעננים
    הירוק הכהה הזה מהמם,
    טיפות הבדולח שמטפטפות על הגיפ
    העגלים הקשישה
    האסל
    מה צריך עוד כדי להיות מאושר.
    הדרך הבוצית אל ההר בתוך הירוק.
    והאיש חרוש הקמטים עם העגלים
    השארת אותי בלי מילים.כזה ירוק אין באיסלנד, יש דומה לא כזה צפוף.
    נפלא
    חבל שאי אפשר להגדיל יותר את התמונות
    אתי

  11. תענוג, פשוט תענוג
    התמונה שבה רואים אותך עם המצלמה בראי, נפלאה
    והתמונה של המפל – חלום.
    והנהר עם שני סוגי המסלע… מצוין!!

    הפרחים שצלמת – הכתום הוא ממשפחת הפרגיים, והתכול הוא גרניון (יש משהו דומה בהר מירון – גרניון הלבנון)

    התמונות נפלאות ומרתקות. אחת אחת.

  12. מעניין ממש תמונות כמו שלי 😛
    אוחח איזה זיכרונות

  13. תמונות מקסימות

    מעולם לא חשבתי לנסוע לגיאורגיה עד שהתחלתי לראות את התמונות שלך ושל סיוי

    תודה

  14. את צילמת ללא הכרה ואני נשארתי פעורת פה…..
    איזה צילומים ,איזה צבעים….
    זה ממש סוף העולם שמאלה.

  15. להתעלף …פשוט להתעלף מהתמונות. זה כמעט כמו לגעת באדמה התחוחה ולהריח את הירוק הנפלא. תמונות של כמעט בראשית. נו ..והתמונה שבה רואים ת'צלמת…הכי יפה.. 😆 😛

  16. אביטלטל
    אין ספק שהולכים שם לאיבוד בתוך היופי הזה
    אי אפשר, פשוט אי אפשר לעמוד מנגד 🙂

  17. בוקר טוב אתי

    מסתבר שגאורגיה מתחרה בנופיה בכל מקום אחר בעולםכולל איסלנד, ניוזילנד ואוסטרליה… 🙂
    הגודל הזה של תמונות הוא גודל טוב לדעתי
    אשקול לחזור לתמונות הקטנות יותר שאפשר להגדיל

  18. תודה עננת

    כן, אני מכירה את הפרחים האלה
    סוגי הגרניום הסגולים שם טמטמו אותי… מרבדי סגול כיסו את המדרונות.
    אני מתכננת לקדיש רשומה או שתיים לפרחי הקווקז הגבוה.

    זו ארץ יפיפיה ברמות.

  19. סיוונוש
    מה את חושבת שלא ידעתי שהעתקת ממני את כל התמונות 😉

    }{

  20. מוטי

    אני חושבת שאתה ועננת תהנו מאוד מאוד לטייל בגאורגיה
    תחשבו על זה, זה שווה!

  21. כן דומי
    זו ארץ "סופדרך"
    אין ספק.
    ומה שמדהים, היא די קרובה אלינו, כולה שעתיים טיסה

    }{

  22. אילנל'ה

    לפעמים צריך להראות את הצלמת בפעולה לא?
    הנוף משכר, אין ספק!
    }{

  23. אופל כחול

    צילומים מדהימים
    בצילום הראשון הבית בתוך הנוף ,כמו חווה בודדת ,קסם של חלום לגור כך מול הנוף .
    הירוק מדהים ,מרגש לראות הנופים הנפלאים והפרחים ,
    והכל יחדיו כמו נוף בראשית .כמה נפלא לחיות בפשטות הזו .
    סופשבוע נהדר פלאשי

  24. כן אופל
    זה מרגיש כמו קסם לחיות בתוך כאלה נופים
    יש פה איזה עוצמה של הטבע שאתה עומד מולה

    שבת שלווה שתהיה לכם 🙂

  25. איזה יופי אני לא שבעה מהמונות האלה מגורגיה הן כל כך מיוחדות ושונות מהנוף שאנחנו רגילים אליו.
    פשוט מענג!

  26. עוד קצת וגאורגיה שלי מסתיימת
    עוד יומיים של צילומים 🙂

    שבת מקסימה אנג'ולי

  27. ירוק ושפע של מים עושים לי את זה!!!
    יכולה לבהות בלי סוף, עוד ועודועוד…
    התמונה עם שערות המים הגולשות על פני הסלע…. הופכות אותי לכמעט (אולי, רק על יד)משוררת 😀 😀
    שבת נהדרת לך flashes

  28. אני מאוד אוהבת את התמונות שלך, הן גורמות לי לחייך ולשבת בניחותא בכסא, להרגיש את השלווה עוטפת אותי.

  29. שיקית
    תביאי את הכמעט שיר שלך 🙂
    מאוד מבינה את ההרגשה שלך
    כל פעם שאני חוזרת לתמונות האלה הגוף שלי שר

    שבוע טוב לך }{

  30. ברבורה
    מזדהה עם ההרגשה שלך
    התמונות האלה שוש ושוב מרחיבות לי את הלב 🙂
    שבוע מקסים שיהיה לך

  31. רונית (Ronit FL)

    מדהים! נו טוב ברור שזה מדהים!
    יש לך את זה, את הצילום המרגש הזה.
    וקראתי אצל סיוי (ולא יכולה להגיב לה מכיון שאני לא מסתדרת עם הבלוג שלה) שאתן עומדות ללמוד צילום. ההתחרפנתן שתיכן??? אתן מצלמות מדהים ונדמה לי ששתיכן יחד מפרות זו את זו בצילומיכן. בכולופן, הצלחה לשתיכן.

  32. היי רונית
    את עוד פה???

    אנחנו צריכות להשתדרג, לעלות מדרגה, לכן אנחנו הולכות ללמוד. יהיה קשה שם, זה קורס לכאלה שלמדו צילום בצורה מקצועית, אבל את כבר מכירה אותנו, אנחנו נסתדר 🙂

    תודה יקירה על המחמאות }{

  33. יופי מדהים!
    לא מפתיע שצילמת הלא ליאות.
    ונפלא שהבאת לכאן את הקסם הזה.

    שבוע טוב, מקסימה 🙂

  34. בוקר טוב עופר או שמא לילה…

    אני לעולם לא אשבע מהנופים האלה

    תודה }{

כתיבת תגובה

