שנה טובה

.

From החולה

"ויש אדם אוהב אדם אחר

באהבה צומחת בלילות

אשר לא תִּפָּגֵם לא תחסר

גם בעבור ימים אחר לילות"

.

"יש לב נמשך אל לב קָרֵב

באהבה של רוח וּלְבוּשָה של גוף

בה כל אשר אבד מכבר מלב

דומה נמצא לפתע בָּאהוב"

                            / נתן זך

From החולה

"כשהלכת ממני הלכו ממך

פניך בחפזון סוער של פרידה…

.

…ובבוקר לא הצלחתי להסיר אותן

מזכרוני לקלף אותן מעל פני

                             / אשר רייך

From החולה

.

תאהבו הרבה השנה


יהודית

36 תגובות ל-“שנה טובה

  1. רונית (Ronit FL)

    שנה טובה ומלא אהבה!

  2. שנה אזרחית טובה יקירתי
    תמונות משגעות משגעות

  3. אמן, שתהא שנה נהדרת, יצירתית ומלאת אנרגיות טובות.
    המון אהבה ממני
    עד אליך

  4. הקלפטה הפולניה

    אז מה, שאני אקח כלבלב?
    שיהיה לי את מי לאהוב?
    שנה טובה לך.
    אני מאחלת לך אהבה.
    כי את יודעת לאהוב.

  5. ריגשת אותי
    שתהיה לך אהבה ענקית.
    מעטים האנשים שיודעים לאהוב באמת.
    עשור חדש נפלא ומלא טוב
    אתי

  6. הצילומיפ פשוט נפלאים!
    יש בהם כל כך הרבה שמחה.
    שנה נפלאה עם הרבה אהבה ורגעי אושר ומלאות.

  7. יפה ומרגש
    רך ועדין
    מעורר כמיהות.
    תחושה כאילו עלי כותב המשורר
    או עלייך
    כל מי שאת הדברים האלה חווה בגופו ובנשמתו

  8. אוהב את הסתיו הזה.

  9. אין אופציה אחרת…
    והתמונות מעולות.

  10. תודה רונית
    שתהיה שנה נהדרת

  11. סיוי
    לנו בטוח תהיה שנה נהדרת 🙂

  12. רננה
    לך ולמסטר רון
    שנה קסומה שתהיה }{

  13. תודה קלפטה

    ריגשת אותי
    אני בטוחה שגם את יודעת לאהוב
    האהבה נמצאת בכולנו

  14. תודה אתי

    הימים חולפים שנה עוברת
    ורק האהבה
    היא שנשארת

    שנה מקסימה שתהיה לך

  15. שיקית

    המון תודה
    ושתהיה לך שנה נהדרת

  16. מול ים

    ידעתי שמילים האלה יגעו בך
    כי היית שם
    כי נגעת באהבה מהסוג הזה…

    מקווה שהשנה הזו תהיה טובה מקודמתה

  17. יאיא

    גמני אוהבת 🙂

    שנה מקסימה לך

  18. תודה דומינק'ה

    אין אפשרות אחרת! 🙂

  19. פניניאור

    כהרגלך בקודש
    את מרטיטה במילותייך
    ומרתקת בתמונותייך…

    ועם אהבה כזו עוצמתית,נותר לי רק לאחל יפתי
    שתדעי אהבות גדולות מהדברים הקטנים בחיים,
    אך האהבה שליבך מבקש שתצמח בחייך ותשריש
    שורשים של אושר תמידי.

    סופ"ש נפלא לך מקסימה,ממני באהבה.

  20. יהודית יקירה,
    2 השירים שהבאת, ריגשו אותי מאד, וגרמו לי
    לחוש המון עצב, בניגוד לצילומים משובבי העין והלב.
    כמה יפים ומביעים מילות השירים.
    מייחלת לך עשור יפה בריא ושמח, וגדוש באהבה.
    מחבקת אותך, אורה.

  21. הרבה אהבה..
    לא צריך יותר מזה 🙂

    אה, ופרנסה ובריאות ונחת
    בקיצור – שיהיה המון טוב
    }{

  22. פנינת אור

    המילים, הלוואי והיו שלי…
    אבל הן מביעות את מה שאני מריגשה וזו גדולתן
    אני יכולה לאמץ אותם אל ליבי ולהרגיש כאילו הן שייכות לי

    שתהיה זו שנה באמת מתוקה ומלאה באהבה לכולנו
    תודה ♥

  23. אורה יקירה

    הילים האלה מביעות את רגשותי
    אבל אני מניחה שהן גם מתאימות לרבים וטובים אחרים

    מקווה מקווה שתהיה זו שנה יפה
    גדושת אהבה בין אדם לרעהו

  24. מיקושקה

    באמת, מה צריך אדם יותר מאהבה?!

    נשיקות ♥

  25. שנה ירוקה לך ומלבלבת פלשניקית יקרה. 😆

  26. תודה על התמונות (המקסימות באמת!) שנה והתחלות טובות

  27. שנה טובה!
    תמונות נפלאות, שלושתם כל כך יפות!

  28. אביטלוש

    שתהיה לנו שנה נהדרת
    מלאה באהבה
    מליון ת'לפים 🙂

    חיבוקי ♥

  29. לעובד מביתו תודה
    שתהיה שנה נהדרת

  30. תודה עננת

    שתהיה לך שנה נהדרת
    שתפגשי בהמון פריחות
    ותמשיכי לשתף אונו בחוויות

    יהודית

  31. מאחל גם לך שנה מלאת אהבה

  32. תודה מוטי

    רק טוב שיהיה שנה
    הלוואי!

  33. שנה טובה,
    של הרבה אהבה
    ושפע חיבוקים
    אוהבים, מחממים, מנחמים

  34. עופריקו

    מאחלת לך שנה מלאה בהמון הפתעות של החיים

  35. איזה צילומים משגעים
    השני פשוט להתעלף!

    חיבוק ושנה נהדר גם לך!

  36. בוקר טוב יקירתי
    ושנה נהדרת לך }{

כתיבת תגובה

