לפני שקיעה

אנחנו בחלקו האחרון של היום

בדרך למרום גולן אנחנו פוגשים

 

בדרוזי חביב

 

שמוכר לנו ממרכולתו, ריבות, לבנה, פרי, הכל תוצרת בית

הבטן מקרקרת

עוצרים בקופי ענן שבהר בנטל

עד שהגיע האוכל כמעט כבר היה צריך לזוז

הקפה לא משובח, הטוסט היה לא רע

*

מגיעים למרום גולן, לסטודיו של אמן הברזל יוֹפ דה יונג

יוֹפ ,יליד הולנד, הגיע ארצה בשנת 73, לשלושה חודשים

התאהב במקום, נשאר והקים פה משפחה

עובד בטכניקה שנראית כמו עבודת טלאים ממתכת

ובטכניקת ה – Ready Made המנצלת חלקים קיימים

*

סימנים ראשונים של שקיעה באופק

סיון ואני ממהרות אל הדרך הארוכה העומדת לפנינו

לא לפני שנצליח לעצור בצידי הדרך

לצילומי השקיעה מעל הרי נפתלי המשקיפים אל עמק החולה

אנחנו ממהרות לתפוס את העץ הבודד לפני שיחשיך לחלוטין

השמש נושקת להרים נשיקת לילה טוב.

אנחנו מתחילות דרך של כמעט ארבע שעות עד שנגיע הביתה

מרוטות מעייפות

[ואל תשכחו לעשות מנוי לבלוג, בעמודה מצד שמאל]

46 תגובות ל-“לפני שקיעה

  1. התיאורים שלך הרבה יותר רגועים ושלווים מאילו של סיוון.
    אצל כל התיאורים סוערים ומלאי יצר – ואצלך… שלווה, רוגע, שקיעה 🙂
    יופי שנהניתם, והתמונות – שפתיים ישקו! 😀

  2. עננת

    סיון זו סיון, אצלה הכל זה אש ותמרות עשן 🙂
    אצלי, בגילי המתקדם, הכל נראה יותר איזי…
    אבל היא הרסה אותי מצחוק כשחשבה שאלונים זה אלפי מנשה
    ועילבון זה ליד כפר אתא ועוד טעויות שכאלה. אם היא היתה נוהגת היינו בוודאי מגיעים לדמשק 😆

  3. הצילום של הדרוזי ושל מרכולתו (מעשה ידי אישתו) מקסימים.

  4. תודה שיקית

    אני לא בטחה שהכל מעשי ידי אשתו, אבל הוא אמר שזה הכל עבודת בית. אולי של נשות המשפחה…

  5. את התמונה הרביעית אהבתי במיוחד.
    יופי של דמויות ותאורה.

  6. א.את ממש אגואיסטית, היית יכולה לקנות ולשלוח צנצנת לבנה, מעוררת יצר, לכל אחד מן המנויים שלך.
    לבנות – ריבה כי אתן אוהבות את זה מתוק

    ב. מי שכתבה למעלה שאין לך יצר…מה זה? היא לא מכירה אותך בכלל?

    ג. צילומים יפיםםםם מאד! מצאו חן בעיני צילומי העץ הבודד. ככה אנו צריכים להיות נטועים עמוק, חזקים ואיתנים.

  7. תודה דומי

    אלה מלא מלא פיסלונים שהאיש יצר
    כל הסטודיו שלו מפוצץ בהם.

  8. מול ים!

    גם אני מעדיפה כדורי לבנה, ואת "זה" אני אוהבת בכל הצורות 😉

    את היצריות שלי אני לא מפגינה בפוסטים מהסוג הזה, רק באחרים המיוחדים לנושא היצרי 🙂

    חשבתי שתאהב את העץ הזה… קצת מזכיר אותך.

  9. יופי טופי

  10. תודה דורית 🙂

  11. אופל כחול

    תמונות השקיעה יפהפיות ,אין כמו שקיעות ברמת הגולן .
    הפסל מוכשר ,אהבתי לקרוא שהוא יוצר טלאים במתכת .
    נרשמתי לעדכונים במייל .
    שבוע נהדר פלאשי

  12. הקלפטה הפולניה

    תמיד, תמיד שקיעה מקבלת מקום ראשון. אפילו לפני העץ.
    אין מה לעשות, היא ממש פוטוגנית.
    אכן, טוב שאת הנהגת, לא רק משום ידע הטופוגרפי.
    גם אני נהניתי מהטיול.
    לילה טוב.

  13. למול ים, ולפלאשי –
    בכלל לא טענתי שלפלאשי אין יצר! אמרתי שבפוסט הזה יש המון שלווה ורוגע.
    אני מכירה את הפוסטים של פלאשי, ויודעת שכשאת רוצה – הכל בוער מסביב (בצורה חיובית!)

    ולהגיע לדמשק… חחח אולי צריך לכוון את הGPS הפנימי שלה?
    **חיבוק** לכולכם! אני נהנית לקרוא את שתיכן!

  14. יופי של צילומים ,יהודית

    אהבתי במיוחד את צילומי השקיעה

    נרשמתי וקיבלתי עידכון של הרשומה אחרי שש שעות

    יום קסום
    שי

  15. פלשי, רשמתי תגובה אתמול ונעלמה? מוזר. רק הבוקר קבלתי מייל על הפוסט. ראיתי אותו אתמול כי נכנסתי לבלוגך ובקשתי שצבדקי אם המייל שלי נראה בסדר וניתן להירשם.
    רשומה יפהפיה
    אהבתי את השלווה של האחרונות
    יום נפלא
    אתי

  16. על הטיול הנפלא שלכן ו"קשיי הניווט" של סיוי כבר קראתי , העץ הבודד מדהים בעיני (וכרגיל גם כל שאר התמונות). יום טוב מותק . אגב, לא הצלחתי עם המנוי, זה לא מצליח לי. 🙄

  17. צילומים יפים

    בעיקר השקיעה

  18. אופל

    אין כמו שקיעות וזריחות!
    הפסל מפסל עכשו ציפור ענקית מטלאים
    את יכולה לראות עוד עבודות שלו באלבום
    http://www.tapuz.co.il/albums/album/Default.asp?a=705843&du=1

    יום נעים אופל ♥

  19. קלפטה

    ברור ששקיעות וזריחות הן החלק הכי יפה של היום וכך הן גם מצטלמות

    האמת… גם אני חושבת שטוב שנהגתי 😀
    ואני שמחה שנהנית איתנו

    שיהיה לך יופי של יום ♥

  20. עננת יקירתי

    זה בסדר, אני יודעת בדיוק למה התכוונת 🙂
    כל אחת מאיתנו שונה, וכל אחת מאיתנו מביאה משהו שונה.
    ותאמיני לי שסיון, תגיע מעצמה לדמשק בלי שום GPS, אוטומטית…

    :mrgreen:

  21. תודה שי

    גמני אוהבת את צילומי השקיעה

    אני שמחה שקיבלת עידכון, סימן שזה עובד.
    מבחינת הזמן, ההודעות של תפוז במייל מגיעות אלי לפעמים יום אחרי שהן כבר פורסמו… כך שש שעות זה ממש בסדר.

    שיהיה לך אחלה של יום 🙂

  22. אתי…
    הגבת אתמול? משונה.
    אתמול ראיתי שהגבת על רשומת ההרשמה אל לא על זו.
    הגבתי לך במייל, ראית?

    אני שמחה שאהבת את הצילומים

    יום נהדר לך ♥

  23. אבטלוש

    מעניין למה לא מצליח לך עם המנוי
    אולי את טועה באותיות שצריך להכניס לסינון הספאם, כי אחרת אין לזה הסבר. נסי שוב בפעם הבאה.

    העץ הזה, מזל שהוא היה במקום שיכולנו לעצור, בלי שדה מוקשים סביב, אחרת הייתי מסתבכת עם סיון טוטאלית, אחרי שלא עצרתי לה בבוקר ליד הפרות 😀

  24. מוטי בוקר טוב

    אין מישהו שלא נפעם מול השקיעה והצילומים שלה
    זה זמן שיש באויר איזו תחושה של פלא.

    יום נעים לך

  25. כפי שאמרה עננת, אומר גם אני:
    קראתי את רשמיה של סיווני ועכשיו את שלך,
    ואכן, אתן שונות, מזרח ומערב!
    הפוסט שלך היום, רך ומלא רוגע ואור.
    אני מחוברת מאד לכתיבתה של סיווי, ואוהבת מאד
    גם את שלך, למרות השוני ביניכן.
    כמו להגיד: אחת בלונדית והשנייה ברונטית,
    שתיהן יפיפיות, ומי יותר?
    אין תשובה, כי שתיהן יפות.
    הצילומים יפיפיים וכל האיזור הזה עתיר יופי.
    כיף של טיול עשיתן לכן.

  26. אורה

    ברור שסיון ואני שונות, שונות מאוד
    אולי החיבור הכל כך טוב ביננו מקורו בשונות הזו.
    אני את הסערות שלי שומרת למקומות אחרים, כידוע לך 😉
    ולמקומות שמישהו שורףלי פיוז, או אז אני נכנסת בו באבי אביו… 😀
    כמ שאמרת, אחת בלונדינית והשניה ברונטית!

    תודה יקירה ♥

  27. בכל אחת מהתמונות מצאתי יופי משלו אבל התמונה האהובה עלי ביותר היא זו של השקיעה המציצה מבעד לענפי העץ.
    כמה טוב שאתן מטביעה חותם [תמונות] בכל הטיולים שלכן, כך אנו, שאיננו מטיילים יכולים להינות הנאה גדולה.
    יש עוד תמונות לצפות בהן … איזה מקום מסתור נוסף לתמונות ?… כי בא לי עוד קצת שקיעה 🙂

  28. רננה

    בתגובה 18 יש לך קישור לאלבום המלא
    את יכולה להכנס ולהנות כמה שתרצי

    תודה יקירתי ♥

  29. פלשי
    הגבתי ברשומה זו נשבעת לך
    ואכן מוזר

    לא קבלתי מייל לכן לא יכולתי להגיב? בבוקר נותקתי שוב מהאינטרנט תקלה של נזק
    העיקר שעכשיו יש. גם המחשב שלי עושה צרות מתחמם יותר מידי או שהמאורר הולך או עומס לא יודעת
    בקשתי שתסתכלי אצלי אם ההרשמה למיל תקינה.
    תיקנתי בבוקר שוב.
    תודה
    אתי

  30. אתי

    משונה מאוד לגבי התגובה… 😯

    ניסיתי להרשם אליך אבל זה רושם אותי לבלוג שלי…
    עשית את כל תהליך ההרשמה בפיד באנר???

    מקווה שהמחשב שלך יתוקן מהר

    לילה טוב

    יהודית

  31. אמת שמוזר
    סיווי שלחה לי מסר שראיתי הבוקר
    ננסה להתגבר יחד
    לא היום, בדיקת עינים באיכילוב עוד מעט יוצאת מהבית.
    עד שהאישונים שלי יחזרו למצבם לוקי זמן
    יום נפלא
    ותודה
    אתי

  32. שיעבור לך היום בקלות אתי

    יהודית

  33. יום קסום ברמת הגולן, מי צריך יותר מזה?

  34. באמת שלא צריך יותר יאיא
    זה היה יום מעייף לאללה
    אבל גם מהנה מאוד

  35. איזה יופי של תמונות וטיול
    נהנתי מאד מהדיווח של שתיכן
    תיכף אנסה להתמודד עם הסוגיות הטכניות של הרשמה.
    אבל קודם אם אפשר שאלה, שיש בה משהו קצת מצחיק
    איך אפשר לקבל עדכון שהגבת לי (כלומר למשל איך אדע שהתייחס לתגובתי זו) אני מודה שלא תמיד אני זוכרת לחזור ולחפש את מה שענית לי – כי אני רגילה לעדכונים של תפוז, ולרוב אני בודקת רק בביקור הבא (כלומר כשיוצאת רשומה חדשה) מה היתה התגובה ברשומה הקודמת.
    יש פתרון אחר?

  36. בוקר טוב אנג'י

    מקווה שהצלחת להרשם
    לגבי תגובות, את זה את צריכה לעשות דרך ה- רסס תגובות, ממש למטה בסוף בתוך הכלים. את נרשמת שם ומקבלת את ההודעות לגבי התגובות. את תראי אותן אצלך על המסך. אם את רוצה להגיב לתגובה, לחיצה עליה ואת פה בתוך הבלוג. אמנם אין כאן אפשרות שרשור (זה המינוס היחיד של המקום) אבל אני עונה לכל אחד עם שמו בכותרת, כך שאין בעיה למצוא את התגובה שלי.
    שיהיה אחלה יום ♥

  37. דמשק לא מחכה לי!! אל תבלבלי אותם :))
    נשיקות

  38.  סיוונוש

    דמשק לא מחכה לך, אבל את מסוגלת לבוא גם בלי שטיח אדום בכניסה 😆

  39. איזה יופי עוצר נשימה
    כמה כיף לכן שאתן מנציחות אותו יחדיו

    ובהחלט רמת הגולן מרתקת ביופיה.

    שיהיה המשך סופ"ש נפלא.

  40. תודה פנינת

    שמחה שקפצת לבקר
    סופשבוע רגוע לך

  41. נהייהעמומה

    כבר ראיתי את זה אצל אישתך' צילומים מקסימים
    נשמעת כמו חוויה
    ואיזה מזל שלא חנקת אותה בדרך
    נהייה

  42. חחח נהייה
    חניקה זו אופציה הנשמרת לשעת האין בריריה 🙂
    ת'גגתי

  43. הר הקסמים

    שקיעה כמו שראיתי ברמת הגולן, לא ראיתי בחיי.
    מקום מטריף. אני מאוהבת 🙂

  44. ממש כך הרה …
    את רואה? לא צריך לסוע לאיטליה
    לרמת הגולן יש גם יתרונות

    🙂

  45. נחמד להיזכר בחוויות
    ולקרוא זווית קצת אחרת מהתיאור של סיווי את היום 😛

    בוקר טוב ושבוע נפלא לך, יקרה ♥

  46. עופר
    סיון ואני וספות חוויות
    אצלי זה בסגנון תמונות מספרות
    סיון מביאה את סיפור האישי אל תוך היום
    כל אחת וסגנונה היא 🙂

    תודה }{

כתיבת תגובה

