בשעה טובה

אפשר לעשות מנוי לבלוג

בסרגל הצדדי מתחת לבלוגרול תראו כותרת

מנוי ב – Email

 

לחצו על זה

 

ותקבלו מסך בו אתם מכניסים את האי מייל שלכם

ואותיות לאימות שאתם לא ספאם

 

לוחצים על

Complete Subscription Request

 

ואתם מנויים!

 

 אני פה לשאלות.

8 תגובות ל-“בשעה טובה

  1. לא מצליחה ניסיתי וניסיתילא יודעת מדוע לאלא אשת מחשבים מקווה שבסוף אצליחאתי

  2. נחמד, אבל לי יש תחליף
    אצלי יש מנוי בגוגל רידר, אז מקבל אוטומטית כל עדעון.
    אבל שיהיה בהצלחה לכל מי שצריך 🙂

  3. אתי
    את מקבלת את המסך שבו מכניסים את כתובת המייל?
    תכניסי את הכתובת תלחצי על המקש האפור אחרי שתכניסי את האותיות למנוע ספאם, לכי למייל, יגיע לך אישור לשם עם קישור שאחרי שתכנסי אליו תהיי מנויה.

  4. עופר
    גם לי יש בלוגים שאני מנויה עליהם דרך ה- רסס
    אבל אנשים שלא יודעים להתנהל בדרל הזו, זה הפתרון הטוב ביותר.

    שבוע טוב לכם

  5. מברוק לנו

  6. בדיוק!
    מה הייתי עושה בלעדיך?

    🙂

  7. מסתכלת שוב ונהנית
    יש לי RSS
    מייל לא מצליחה להתקין
    וכאשר חזרתי מהלימודים לא היה לי אינטרנט
    מכה אמיתית
    שבועיים ויותר מטרטרים אותי
    מקווה שהפעם ההגדרות יהיו תקינות ולא אתקע שוב

    מקווה שיסתדר
    ערב טוב
    אתי

  8. או קיי אתי
    עשיתי מנוי אצלך דרך ה – רסס
    אני מקבלת עידכונים כל הזמן

    גם אני מקווה שיסתדר

    יהודית

כתיבת תגובה

