בין פריחה לקמילה – רמת הגולן

ממשיכים לכיוון רכס הבשנית

לתפוס את אחרוני החלמוניות

שנראות ממש כאילו הן קדות לעברינו

וגם כמה סיתווניות התשבץ, אותן פגשתי לראשונה

עלי הכותרת המשובצים מרהיבים

 

סימנים אחרונים של קיץ מכל עבר

מתבוננים

אל הנוף הנשקף ממערב

*

אנחנו בדרך לחוות הרוח

אחרי "קיטורים" בלי די אני מאטה את הנסיעה כדי שסיון תוכל לצלם

אני צריכה לחכות עד שנגיע…

בעוד החברים עולים לתצפית

כדי להשקיף אל מרחבי סוריה וברכת רם

סיון ואני עולות לצלם בחוות הרוחות

פעם היה כאן שער שמנע את הכניסה

אל השטח המלא

המשך יבוא

 

 

37 תגובות ל-“בין פריחה לקמילה – רמת הגולן

  1. התמונות נפלאות :)איזה יופי שהספקתם אותן!
    הצהוב של החלמוניות נהדר, ותמונות סוף הקיץ מקסימות!
    שתי הערות –
    בתמונה הזו –
    http://albums.timg.co.il/userfolders/145/2167310/21673102009115133117.jpg?time=0
    זהו פרי של "משקפי הזקנה"

    ו…את בטוחה שזו בריכת רם? בריכת רם היא בתחומי ישראל, למרגלות החרמון, ליד מסעדה. בתחומי סוריה, לא רחוק מבשנית ישנם מספר מאגרי מים. יכול להיות שצלמת אחד מהם?

    הנה קישור למפה בגוגל:
    http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=33.061047,35.842896&daddr=ram+pool,israel&hl=en&geocode=%3BFRQa-wEdWsEhAildUdfOPrceFTEwHZChandbNg&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=11&sll=33.173767,35.80719&sspn=0.409782,0.615921&ie=UTF8&ll=33.14905,35.862122&spn=0.20495,0.307961&t=h&z=12

  2. במיוחד אהבתי את חוות הרוחות והשלט -מוקשים.
    צבעים נהדרים.

  3. היה מן יום כזה שהצבעים השתנו בו חליפות
    וגם העננים

    תודה דומינק'ה

  4. הקלפטה הפולניה

    לי זה נראה די עצוב.
    כאילו שאני מסתכלת בראי.
    רק שאני לא אפרח שוב בשנה הבאה.

  5. רכס בשנית באמת מדהים

    בטוחה שזה בריכת רם? הכיוונים לא מסתדרים לי…

  6. ברמת הגולן אפילו שער חלוד מט ליפול נראה טוב.

  7. עוצר נשימה…מה לעשות – התמונות יפהפיות. פרחים שערים ואנשים. אהבתי מאד את תמונה מספר 12, בה אנשים משקיפים לכוון מערב. נראה כאילו כדור הארץ פרוש לרגליהם ועגלגלותו נראית ממש לעין כאילו הייתם למעלה בשחקים.

    מצפה להמשך בכליון עיניים

    נשיקות ממני 😀 😛

  8. קלפטה

    אני בטוחה שאת תפרחי שוב אחרי החורף
    גם הטבע שיבש, חוזר לפרוח אחרי הגשם.

    ערב נעים שיהיה לך

    יהודית

  9. מוטי

    את ברכת רם לא ראינו מרכס הבשנית
    אותו ראינו מחוות הרוח, שנמצא צפונה לבשנית, עוד לפני הר הבנטל

    אבל אולי אני טועה

    יהודית

  10. יאיא

    בתוך הנוף של סוף הקיץ, כמעט סוף הסתו
    הכל נראה יפה… 🙂

  11. רננה

    האנשים מביטים אל עבר המערב, מתחתינו קבוץ להבות הבשן ובמרחק ממול, רכס הרי נפתלי על קו הגבול עם לבנון.

    תודה יקירה 😳

  12. עננת

    אולי אני טועה
    זה מבט על קונטרה, מחוות הרוח
    יתכן שזה מאגר ליד קונטרה.

    תודה

  13. תמונות נפלאות.. ביחוד התשבץ שגם לי חדשה..
    אגב הפונט כאן מעצבן!

  14. תודה דורית

    הן יפות מאוד הסתוויות האלה

  15. תמונות נהדרות, אוחחח איזה טיול. יה יה מקסים

  16. בטח היה נהדר סיוונוש
    יום משהו משהו!

    }{

  17. גם אם הייתן נוסעות לראות רק חלמוניות וכל העולם היה נעצר –
    גם אז היה שווה, כי התמונות יפהפיות..

    סופ"ש מתוק
    :-)))

  18. מיקה יקירה

    זהו שהרווחנו עוד דברים מחוץ לחלמוניות

    תודה יקירה ושבת נהדרת לכם }{

  19. ממש ממש כמו מגדיר צמחים מקצועי, פשוט נפלא. והתמונה של האישה באדום מתבוננת פשוט נהדרת. שבת שלום וחיבוק חברה שלי.

  20. תודה אביטל דארלינג

    אני משתדלת… את יודעת 🙂
    שבת שלווה שתהיה

    }{

  21. אין, פשוט אין על הצפון.
    יופי של תמונות, אהבתי את הסתווניות

  22. אכן אין על הצפון
    ואין על המדבר
    ואין אין על ארץישראל, ארץ של נופים משתנים

    סופשבוע נעים שיהיה לך ברבורה

  23. איזה חלמוניות מהממות
    ובכלל
    איזה כף לטייל אתך
    מתסכל שעדין יש מוקשים בסביבה ולא ניתן לגשת למקומות עוד יותר יפים
    ועוד חבל שלא יכולה להצתרף. חלק גדול מהמקומות לא נגיש
    שיהיה שבוע נפלא
    אתי

  24. נכון אתי

    אלה ברובם מקומות לא נגישים
    רכס הבשנית, ממש ממש בעייתי, צריך לדלג בין הרים ובים סלעים כדי להגיע לתצפית.

    תודה 🙂

  25. מה שהפסדתי:))

  26. כן יקירתי, הפסדת
    אבל הכי חושב שהרגל שלך בריאה

    בפעם הבאה…

  27. יופי של תמונות!
    אני אוהבת את רמת הגולן:)
    ומה קרה לרשומה הקודמת שהתפוז מפנה אליה?

  28. יש!
    נפתח!
    הנשמה יצאה.

    טוב, שאגיד מה שאמרו כולם שהצלומים מיוחדים במינם? ממש ממש?
    טוב,אז אומר: הצילומים הם משהו משהו.
    והכי הכי מהם אהבתי אחד פרח או קוץ קמל שנראה כמו ראש וצוואר של בת יענה.

    בקשר לצילום המוקשים.
    הזהרי מהם. לא אלה שברמה
    אלא אלה שנקלעים אליהם בחיים. לפעמים הם מתחזים ללא-מוקשים.

    יום אחד נשמע את הקרינים ברדיו מזועזעים כשיספרו איך קבוצת המטיילים שלכן ירתה בסווי כי בגללה עצרת את כל הקבוצה
    או שירתה בך כי בגללך נעצרה כל הקבוצה.

    מכות, מכות אתן!

  29. אנג'ולי
    אין לי מושג למה התפוז מפנה…
    מזמן הבנתי שאין לי שליטה על מה שהתפוז עושה בבלוג שלי
    לכן אני פה.

    תודה יקירה ♥

  30. איש מול

    אני שמחה שנפתח
    גמני אוהבת את הקוץ הזה
    אני משתדלתלאהוב את הצילומים שלי
    למרות שלפעמים אני לא מביאה רק את הטובים, אלא את אלה המתאימים לסיפור 🙂

    אני שמרתי על סיון שלא תיכנס לשדה מוקשים
    מבחינתה, ממש לא היתה לה בעיה לעשות את זה, כי היא רוצה לצלם, שם וכאן ועכשו!
    אני בתור בוגרת הייתי צריכה להפגין התנהגות אחראית 😆

    תודה ♥

  31. תמונות הצמחיה יפיפיות!
    ואבהתי גם את "יפיפיים

  32. התכוונתי ל"מתבוננים" (האשה עם הכובע)

  33. היי שיקית

    הכל צימח שם יובש, רק החלמוניות והסתווניות נתנו תקווה לפריחה חדשה.

    תודה

  34. אופל כחול

    תמונות נהדרות ,
    רכס בשנית קסם של מקום ללכת ולראות סתווניות וחלמוניות .
    בכלל לטייל ברמת הגולן תענוג ,ובכל עונה היופי שלה .
    שבוע נהדר פלאשי

  35. אכן אופל

    לטייל ברמה הוא תענוג תמיד, אבל במיוחד כיותר ירוק שם 🙂

  36. גם במאוחר זה מצדיק ביקור השלמה.
    אוהב את המבט הבוחן, שמוצא יופי בטבע הכאילו בנאלי.

    בוקר נפלא לך, יקרה♥

  37. עופר
    שמחה שאתה אוהב את המבט שלי

    תודה

כתיבת תגובה

