אל אל הרמה

 

לפני כשבוע השכמתי קום בחמש בבוקר כדי להצטרף אל יפה כפיר וקבוצת המטיילים שלה "עפיפון" בצפון רמת הגולן.

על הדרך אספתי, כמובן, את סיון שהיה זה לה הטיול הראשון בחייה לרמה!

בעודינו בדרך אל נקדת המפגש

אנחנו פוגשים שדה אדום מרהיב שאין לנו מושג מהו

את הפרחים האלה ראיתי פעם ראשונה בחיי

אנחנו מגיעים לאניעםכפר אמנים

נפגשים בגלריה קפה, בו לא שתינו קפה – "הסמטה"

המשכנו אל הסטודיו לקדרות של חנה פולק

הסטודיו הוא כר מדהים לצילום

משחקי

אור

וצל

למכביר

 

חנה מתיישבת אל האובניים

והידיים מתחילות

במלאכה

אחרי שריפה וגלזורה מתקבלים כלים לתפארת.

יכולנו להשאר שם בלי די

לו רק היה הזמן בידנו.

[המשך יבוא]

24 תגובות ל-“אל אל הרמה

  1. מקסיםםםםםםםםםםםםםםם
    הנוף
    הפרחים
    הכדים עם הגלזורה
    אהבתי את המשתקפים דרך הזכוכית
    כמו גם את הידים שעושות במלאכה.

    ושאלה איך את מצליחה להגדיל את התמונות?
    אשמח לקבל הדרכה
    שבוע נפלא
    ומחר לא יהיה לי אינטרנט אולי ליומים. תקלת בזק.
    שבוע טוב
    אתי

  2. חבל שלא היה לנו מספיק זמן יכלנו להיות שם יום שלם

  3. יופי של צילומים

    במיוחד משחקי האור

  4. תודה על התמונות היפות (וההסברים המחכימים)

  5. האור וצל נהדר!!!
    כמה שאני מעריכה אתכן על טיולי הצילום.
    אתן צוות מנצח.

  6. הקלפטה הפולניה

    פרחים (לא בדיוק)כאלה הייתי קונה כבר לפני שנים בחנות.
    הם החזיקו המון זמן במים
    אהבתי את המשחק עם אור וצל.
    שבוע טוב.

  7. נפלא!
    משחקי האור והצל מהממים!
    הפרחים הם מין תרבותי – נדמה לי שזה קרוב של הפרוטיאות מדרום אפריקה. את יכולה לנסות לשאול בפורום גינון.
    ואני מחכה להמשך…. 8)

  8. אתי בוקר טוב
    אני לא יודעת אם יש לך עדין אינטרנט
    בכל מקרה
    אני מעתיקה מהאלבום ישירות לרבוע הכתיבה בבלוג,
    ממש כמו שעשיתי בתפוז, וזה גדל בלי בעיה.

    אני גם אוהבת את ההשתקפויות, הצמחים המשתקפים מבחוץ, יושבים ממש על הכד שבתוך החנות, וזה יצר שילוב מקסים, למרות שהתמונה קצת התפספסה למטה.

    תודה

  9. סיוונוש

    אנחנו עוד נגיע לשם ליום שלם
    כדי שנוכל להנות ולצלם בכל הגלריות והסטודיואים 😀

    }{

  10. תודה שי

    אנחנו, סיון ואני מתרגלות את המיונויות שלמדנו בסדנא האחרונה שבה היינו עם אלי אטיאס.

    שבוע טוב

  11. תודה מוטי

    כבר ברשומה הבאה, יגייעו פרחים ובהם אתה בקיא בזכות עננת 🙂

    שבוע טוב

    יהודית

  12. דומינק'ה

    את יודעת שאם את רוצה להצטרף אלינו את רק צריכה להרים טלפון והכל מסודר…

    תודה יקירה }{

  13. תודה קלפטה

    קיבלתי פרחים כאלה מהתאילנדים שעבדו בשטח
    הם אצלי במים עדין.

    שבוע טוב לך

  14. תודה עננת

    כן, ברור שאלה פרחים תרבותיים
    כל הזמן מביאים פה לארץ זנים חדשים. כנראה שהרמה היא כר גידול טוב עבורם. לא ראיתי כאלה שדות בשום מקום אחר בארץ.

    בהמשך יגיעו פרחי הסתו 🙂

  15. פעם ראשונה ברמה???????????
    אתם חייבות לנסוע שוב.

    תמונות נהדרות!

  16. כן אנג'ולי מותק

    היתה זו הפעם הראשונה של סיון ברמה, עשיתי לה טיול שנתי 🙂
    הייתי מדירכת הדרך שלה, והסברתי לה בדיוק איפה אנחנו נוסעים, היו אלה כבישים עליהם הבם לא נסעה מימיה… על חלק מהמקומות היא בכלל לא שמעה 😉
    אוי, היו ביום הזה דברים מצחיקים, אבל הם יגיעו בהמשך

    ברור שניסע שוב, עד שסיון לא תדע את הדרך בעיניים עצומות אנחנו לא נפסיק לסוע 😆

  17. ג'וד יקירתי, הטיולים שלך ושל סיוי הם ההנאה הגדולה שלי ! בכל אחת מהתמונות שלך אני רואה עולם ומלואו. התמונות מהסטודיו של חנה מאלפות ומעלפות, בעיקר משחקי האור והצל.

    אני ממתינה להמשך
    נשיקות ממני 🙂

  18. בוקר טוב רננה

    סיווי יודעת לספר את החוויות מזוית הרבה יותר מצחיקה ממני
    אני נהג הבוס שמצלמת גם קצת פה ושם 😉

  19. בדיוק כתבתי לדומי, שלראות אומנים בעבודתם, בסביבתם הטבעית, זה עונג ויזואלי. לא מתפלא שאהבת את סדנת הקדרות הזו.

    ויפה היה גם להתרשם מגירסתה של סיווי לטיול המשותף P-:

    בוקר טוב, וכיף של טיול

  20. בוקר טוב עופר
    סיון היא האחראית על סיפורי ההומור והנשמה
    אני מביאה את מה שהיה בצילומים, פחות במילים

    יום חמים לך

  21. צילומים יפיפיים!
    אהבתי בעיקר את צילומי הסטודיו.
    מלאים הבעה. נפלא

  22. תודה שיקית

    יש שם המון מה לצלם אבל לא היה זמן…

    לילה טוב

  23. ה'אדומים' הם שיחים ממשפח' הפרוטיאות, אולי בנקסיות.
    מד. אפריקה. אוהביי אדמה חומצית.
    הובאו לארץ מד.אפריקה לחוות הנוי ע"י רות בנימין ז"ל.
    יש מינים רבים.

  24. תודה איילה על האינפורמציה

    שבת שלום

להשאיר תגובה

