ונתתי בו סימנים

  חריץ לאורך הקיר

  טיפות זיעה מטפטפות עלי כמו גשם

  סדינים ספוגים ולא ממים

  סימני זרע על ציפיות

  המיות גופי גועשות מבלי שליטה

  שחרור טוטאלי

  מערבולות אין קץ בתוכי

  גוף בגוף נצרף

  שקט

  ומיטה סתורה

.

 

34 תגובות ל-“ונתתי בו סימנים

  1. איזו דרך נפלאה לתאר את מעשה האהבה
    לא מצאתי כתיבה יותר משובחת משלך
    ועבורי לקרוא – עונג צרוף…וגם זאת אהבה 🙂

    אילנה

  2. אוי…שכחתי להגיד שאני מאד אוהבת את התמונה
    רואה את המראות והם יפים בעיני..

  3. מה אכתוב לך מתוך המבוכה חברה יקרה שלי? שתמיד אבל תמיד תהיי מוקפת ושרוייה באהבה צרופה.

  4. רננה…
    זה כמעט עשרת הדיברות 😉
    אני לא בטוחה שכולם יסכימו עם הכתיבה המשובחת
    עם זה שזו כתיבה, כן יסכימו

    תודה, אין עליך עם התגובה הזו שלך

    ובקשר לצילום… יש כל מיני מקומות שבהם משאירים חלקי לבוש…

  5. אביטל יקירה

    למה את נבוכה? 😳
    זה עלי, לא עליך
    ואת כבר ממכירה אותי… לי אין בעיה עם לשים את הדברים מול העיניים

  6. נכון לך אין בעיה להטיל אור על דברים
    על כל דבר.
    בעיקר על היפים בהם.

    מה שכתבת למעלה היא הארוטיקה פורצת מתוך גוף אחד.
    מה שכתבת למעלה היא חדוות החושים.

    עוד הרבה כאלה שיהיו לך.

  7. תודה איש מול

    יש אנשים שלא ממש אוהבים את המוחצנות הזו שלי
    אבל זו כידוע הבעיה שלהם
    אני אוהבת שטוב לי
    אני נהנית להראות שטוב לי…

    8)

  8. הנאה בסיסת שכל בן אנוש זכאי לה.

  9. התמונה החדשה נפלאה, נשית ומדברת.

  10. דומינקה 🙂

    לא כל בן אנוש נוטל אותה לעצמו, לצערי
    ובוודאי לא כל אחד מהם מודה בה

  11. תודה טלטולה

    השבוע חברה עשתה לי סשן של צילומים

    }{

  12. אופל כחול

    העונג שלך
    זולג כטיפות
    לבין המילים שכתבת
    וזו מהות מענגת

  13. מי שלא חווה לא יבין זאת
    שיכרון חושים
    אין כמו

    התמונה לא מחמיאה לך(-:
    בטוחה שיש לך טובות יותר
    יום נפלא
    אתי
    ולמרות שנרשמתי שוב לא קבלתי מייל אותי ב-RSS אבדוק

  14. קבלתיהודעה ב-RSS גם הודעה שלי
    אתי

  15. תהני לך יקירה, תהני! 😀

  16. התמונה החדשה בצירוף המילים,
    עושות את הרשומה לכל כך סקסית
    במובן הטוב של המילה..

    שלא ייגמר לעולם
    (ו.. מה עשיתם שם עם הכריות והציפיות (מחייכת))??

  17. כן, ושכחת לכתוב שגם הוא נותן בך 🙂

  18. מחייכת 🙂
    יפה לך הכתיבה האירוטית
    תתחדשי על התמונה הנהדרת.

  19. אופל יקירה

    אני שמחה שחשים בעונג שלי 🙂
    שתהיה לך שבת נהדרת

    יהודית

  20. יפי אתי 🙂

    את רואה שזה מסתדר לאט לאט
    רק צריך סבלנות
    כנראה בRSS זה איטי יותר מאשר ההודעות דרך תפוז

    התמונה… נראה

    תודה

  21. תודה שיקית

    אני משתדלת להנות במקסימום 😀

  22. מיקושק'ה

    אני שמחה שאת אוהבת את התמונה
    לא בטוחה לגביה עדין

    מישהו אמר לי שציפיות יש רק לכריות
    לכן הבאנו אותם לאזור… 😆
    וביננו, אם הציפית לא היתה בצבע כהה בכלל לא הייתי מגלה את זה 😉

    תודה מותק וסופשבוע של כייף ♥

  23. סיוונוש

    יש דברים שהם מובנים ממאליו
    אם לא הייתי נותנת בו, הוא לא היה בי 8)

  24. אנגולי לאב

    תודה ואני שמחה שאת אוהבת את התמונה
    חברה שלי צילמה אותי

    שבת מופלאה שתהיה

  25. ללא ספק מעורר חיוכים רבים 🙄

  26. דפי

    גם אצלי זה מעורר חיוכים
    מספיק שאני חושבת על זה וכבר אני מחייכת 8)

    שבת שלום

  27. שניה…אני הולך לשתות כוס מים קרים… 😳

  28. יאיא אתה מדליק

    😆

  29. איזה יופי של תיאור, מאוד אירוטי ועדין.
    עשית לי את היום!

  30. תודה עשבר
    איזה כייף שעשיתי לך ת'יום

    😀

  31. נהדר!
    כן ירבו ריגושים שכאלה 🙂

  32. תודה תודה תודה עופר ♥

    לשמתחתי זה נמשך כבר שנה וחצי 🙂

  33. פלאשי יקירתי,
    הצטרפת למועדון אוהבי ספל התה שלי?
    ממוש! כמה אני מלאת שמחה והערצה על הפתיחות שלך
    ועל כשרונך לבטא את אשר חווית וחווה.
    אלה שלא חוו, לא יבינו ולא יתחברו לטכסט הזה שלך.
    שלא ייגמר לך לעולם.
    חיבוק ענק ממני.

  34. חייכת אותי אורה

    תודה לך, אני אוהבת את עצמי מספיק כדי לא להתבייש בשום דבר שאני עושה, ובמיוחד במה שקשור בחוויות של סקס

    🙂

להשאיר תגובה

