בערב סוכות

אֲפוּפָה מִילִים

צְלִילִים

,וַהֲבָרוֹת שְׂפַת נֵכָר

כְּשֶׁכְּאֵב נִמְהַל  בְּזִכְרוֹנוֹת

הֵרַמְתִּי רֹאשִׁי לַמָּרוֹם

וּמִסֻּכָּה שֶׁל מַטָּה

בֵּינוֹת לַסְּכָךְ

הֵצַצְתִּי אֶל סֻכַּת שָׁמַיִם

בָּהּ יְשׁוּבִים הוֹרַי

מֻכַּת גַּעְגּוּעִים.

DSC_4722

 

נכתב ב- 2004    

 

חג שמח

36 תגובות ל-“בערב סוכות

  1. חג שמח חברה שלי גם מבעד לזכרונות והגעגועים.

  2. ימים צפופים.. מתוחים עמוסים געגוע לשקט..

  3. טלטל

    חג שמח גם לך
    אני מקווה שתשמרי על עצמך בחופש הזה
    לא לגמור את עצמך בעבודה…

  4. דורית

    הבת דודה נסעה, הזדמנות לנוח
    עד יום רביעי 🙂

  5. חג שמח,יקירה ,אל אף הגעגועים לאלו אשר במרומים.

    דומי.

  6. מרגש!

    גם אם בוגרים אנו מאד
    והעמדנו צאצאים
    וצאצאי צאצאים
    עדיין
    נושאים אנו עיניים אל המקום בו נמצאיחם אמא ואבא.
    אמא ואבא ש ל נ ו!
    לרגע – כילדים היינו.
    מפללים אליהם
    מתפללים אליהם
    הנמצאים םשם
    במקום שבו נמצא אלוהים
    אשר יש ויפנה עורף לפעמים

    חג שמח מאד.

    קראתיוהתרגשתי

  7. חג שמח יקירתי.
    יש רגעים שמכים בנו געגועים

  8. חג שמח יקירתי

    הצילום נפלא
    והמילים מלאות געגועים
    }{

  9. געגועים

    בתקופה הזו יש הרבה געגועים
    עד יעבור זעם
    בתקווה לשלום
    אתי

  10. חג שמח ג'וד יקירתי. מאחלת לך המון שמחה ועניין בשנה זו ובכל השנים הבאות

    אני התייאשתי מהבלוגלי. לא ברור, לא מובן ואין עזרה.

    נשיקות ממני 😛

  11. שיהיה חג שמח!

  12. רננה

    מה מסובך לך?
    תשאלי אותי, אני אעזור לך
    פה הרבה יותר נוח מבתפוז
    אין סיבוכים, מלבד עניין ההרשמה, שיש אצלי איזו טעות שלא מאפשרת לקלוט את הפיד
    אבל מכיוון שאני מכניסה לתפוז קישורים, אז זה לא כל כך חשוב לי.

    חג שמח יקירה

  13. דומינק'ה

    חג שמח לכם ♥

  14. מרגש }{
    והתמונה חזקה מאד

  15. מול ים

    כנראה לעולם נשאר הילדים של אמא ואבא
    גם כשהם כבר מזמן הרחק מאיתנו בעולמות אחרים
    הגעגועים נשארים נטועים בנו

    חג שמח איש יקר ♥

  16. סיוי אהובתי

  17. אנג'ולי יקירה

    חג שמח לכן היפות בבנות ירושלים

  18. כן אתי

    חגים = געגועים
    זו כנראה אקסיומה

    חג שמח לך

  19. תודה מוטי

    וחג שמח גם לכם 🙂

  20. עננת

    תודה וחג שמח ♥

  21. אופל כחול

    הגעגועים מלווים תמיד
    כתיבה מרגשת מאד
    וצילום נהדר
    חג שמח לך

  22. תודה אופל

    כן, הגעגועים תמיד מורגשים

    חג שמח

  23. במענה לדברים שכתבת לי…נתחיל מזה שלא יודעת עדיין, מה זה "פיד". בינתיים נמצאת במקום אחר שפתחתי לפני כשנה ולהשתמשתי בו. כעת חזרתי אליו. זה מקום די דומה לאתר הזה אבל בכל זאת הרבה יותר ידידותי [עבורי]. אז אני שם…
    http://ilanapa.blogspot.com

    😆

  24. טוב שמצליחה לראותם דרך סכך השמים.
    חג טוב ומנחם

  25. רננה יקרה

    במסגרת נסיונותי, בדקתי גם את בלוגספוט
    לא מצאתי אותו נוח יותר, לכן אני כאן, נכון לעכשו

    תודה 🙂
    וחג שמח

  26. DNHK

    כן, יש משהו מנחם בכאילו נוכחות שלהם

    תודה לך וחג שמח

  27. בדרך כלל חגים מסמלים איזו משפחתיות,
    וכשחלק מהמשפחה כבר לא איתנו, הגעגועים מתחילים לדבר..

    חג שמח, יקירתי
    }{

  28. ממש כך מיקל'ה
    כשהם לא כאן הגעגועים לוקחים את ההובלה…

    חג שמח גם לכם יקירה ♥

  29. לא משנה מה יהיה גילנו, תמיד נתגעגע לילדות שלנו
    להורים ולחגים. והחג שעושה לי את זה הכי הרבה,
    זה חג הסוכות.
    חג שמח לך, יקירתי
    ומועדים לשמחה.

  30. חג שמח אורה

    אני נאחזת בפעילות שקשורה בהולנדים, רק בגלל השפה שאיבדתי והקיפה אותי בכל חיי עד מותם של הורי ועכשו כל כך חסרה לי… בחג זה מגיע בעוצמות מוגברות!

    תודה לך ♥

  31. מרגש ומזכיר לנו לנצל כל רגע עם אלה שעדיין בחיים.

    חג שמח!

  32. woman7

    מזכיר שהחיים הם קצרים וצריך לנצל כל רגע שיש לנו עם היקרים לנו…

    חג שמח גם לך

    יהודית

  33. חג שמח לך, יקרה
    והדימוי של המבט למעלה, לעבר מתייך שבינות לשכך, מרגש.

  34. חג שמח עופר
    אנחנו כבר בסוף החג 🙂
    מקווה שעבר עליכם חג שיפה
    אצלי כולם חולים… מלבדי

  35. החגים המשפחתיים הם לעיתים ניההים לא קלים בגלל כובד הזכרונות. תמונה מרשימה.

    נב
    לא משתגע על הממשק כאן.

  36. יאיא
    זה מה יש כאן
    לי טוב בו
    אני לא משתגעת על הממשק בתפוז 🙂

    תודה

להשאיר תגובה

