במעלות הקווקז

אנחנו מתעוררים אל היום הרביעי של הטיול

הג`יפים מחכים לנו בחוץ

עלווית, סיון, מיכל ואני בג`יפ עם שמוליק

חוזרים בדרך לכיוון אגם הזינבאלי

הפעם אנחנו נוסעים בצידו השני אל עבר הקווקז הגבוה

במרחק, על דופן ההר אפשר להבחין בכביש בו נסענו אתמול

עוצרים לצד האגם להעיף מבט אל עבר הנוף

הכביש  הוא עדין כביש "לתפארה"

 

מפלים מכל עבר

ונהר שמתפתל

ירוק שזור בשלל צבעים

אנחנו עוצרים בשום מקום

אני משתרעת בתוך הפריחה

צבעים וריחות עוטפים אותי,  בא לי להשאר שם עד אין קץ

באמצע הדרך אנו פוגשים בבית בודד

אם תביטו היטב בתמונה, תוכלו לראות את הסירים על האש…

שְלוּגית מכוסה נשורת בערוץ שבצידי הדרך

ומים בלי די

הרחק במדרון הירוק,מהלכים  שני נערים 

(הם הולכים על המדרונות בקלות ובמהירות כמו היו עזים מפזזות)

שלדי עצים בתוך הירוק

המטפס מעלה מעלה

ומתקרב אל העננים

המדרונות בצידי הדרך סגולי גרניום

ואשבל

אנחנו מטפסים אל תוך העננים

38 תגובות ל-“במעלות הקווקז

  1. YYYאיזה תמונות מדהימות!!

  2. צילומים מדהימים…יהודית
    במיוחד הראשונה והאחרונה

    שבת קסומה
    שי

  3. סיוי יקירתי

    איזה כייף שהתמונות מחזירות אותי כל פעם לשם 🙂

    }{

  4. במיוחד הראשונה האחרונה ומה שביניהן. הירוק הזה מטריף. לילה טוב מותק.

  5. תודה שי 🙂

    אנחנו רק בחציו של היום הרביעי
    יש עוד המון תמונות בדרך

  6. בפעם הבאה שאתן נוסעות לגיאורגיה, אני מצטרפת בתוך התרמיל!
    או בג'יפ או בכיס של הקנגורו! לא איכפת לי – כי התמונות עושות חשק 🙂

    יאללה, לישון!
    חצות וחצי.
    סינדרלה כבר מצאה את הנעל.
    סופשבוע מקסים וחקשמייח
    😆 (לפחות יש כאן אייקונים. מעאפנים, אבל אייקונים ;-))

  7. אביטל יפתי

    אכן, הירוק הזה מטמטם
    לא להאמין שכבר עברו חודשיים מאז שהייתי שם

    }{

  8. תגידו, מיקה סיוי ופלשניקית חברותיי- אף אחת לא ישנה פה? 🙄

  9. מיקושקה

    תכננתי ללכת לישון, אבל איכשהו הגעתי לפה…
    את מכירה את זה??? 😛

    אין בעיה בפעם הבאה את איתנו!

    כמו שאמרת, לפחות יש פה אייקונים 😀

    }{
    תעשי גם את כייף בסופהשבוע
    אני בטח אקפוץ לראות את הנכד החדש LOVE

  10. טלטלושה

    ואת נמצאת פה מתוך החלום???

    😆

  11. אני לא יכולה להשאיר אתכן כך לבד , חייב להיות פה גם הורה מבוגר- לא ככה? טוב אני נשפכת למיטה, ליל מנוחה תיכף בוקר. 🙄 😆

  12. לילה טוב אביטלוש

    קבלי נשיקת לילה טוב ➡

  13. ימ"ש!
    כל כך הרבה ירוק
    כלכך הרבה מים
    כל כך הרבה שקט

    לא תזרקו לנו עצם,יה גרוזינים? איזה כמה נהרות? איזה כמה יערות?

    כל כך יפה שם לכל שוויליושווילי.ובסוף הרוסים מ —–ם אותם.
    למה?רוסים?

    ובקשר ל"היה היה בנין בודד בקצה גרוזיה":והסירים שהיו על האש. לפחות ראיתם מה מבעבע בתוכם? לא זרקו לכם עצם?

  14. כל תמונה גלויה.
    (8
    הבלוג מתחיל ללבוש צורה ולתפקד והוא נראה נהדר.

    תתחדשי ובהצלחה. 😉

  15. התמונות פשוט עוצרות נשימה.
    איזה יופי יש במקום הזה.
    כל כל הרבה ירוק כחול ומים!
    מענג 🙂
    חג שמח יקירה

  16. תודה ליופי שנשקף מהתמונות.
    הירוק והמים, יש נקודות שמזכירות את איסלנד.
    הצבעים מעט שונים.
    סוף שבוע נפלא ולא קבלתי הודעה במייל
    סוף שבוע נפלא
    אתי

  17. מול ים יקר

    לא רק שיש להם כל כך הרבה ירוק
    הוא גם יותר ירוק מירוק, ממש לא פייר לכווצץ לו את הנשמה הירוקה שלנו

    והשלווה הזו שהם חיים בה, באמת לקנא, הלוואי עלינו רק קצת, רק קצת.

    חג שמח איש יקר

  18. דומינק'ה

    האמת? בגאורגיה כל לחיצה על המצלמה יוצאת יפה
    כי אין שם משהו שלא יפה, בחיי 😛

    חג שמח לך יקירה

  19. אנג'ולי דארלינג

    כל רגע שם היה מענג
    זו באמת ארץ יוצאת דופן ביופיה בגלל שאפשר להרגיש את הראשוניות, שאותה את לא מוצאת בנופים אלפיניים אחרים.

    חג שמח לכן בנות ירושלים ♥

  20. אתי יקרה

    תודה וחג שמח לך
    אין לי מושג למה לא קיבלת הודעה במייל
    אני מקווה שדרך התפוז את מקבלת

    יהודית

  21. יפה מאוד!
    אבל לא נראים לי סחלבים… (איפה עננת? 🙂 )

  22. הקלפטה הפולניה

    התמונות משגעות. אחת, אחת.
    איזה צבע של ירוק. לא ראיתי שנים.
    את הסירים לא ראיתי, אבל הרגשתי את הריח של בישול.
    האויר ליד המפלים צריך להיות נהדר.
    חג שמח!

  23. חג שמח קלפטה

    האויר שם למעלה בהרי הקווקז הוא באמת משהו מיוחד
    נקי כזה, את מרגישה שהוא נכנס לך לתוך הריאות עד קצה כל הסימפונות 😛

    אם תלחצי על התמונות הן תגדלנה ואז תוכלי לראות את הסירים על האיש 🙂

  24. מוטי יקר
    אני בטוחה שעננת תדע לתקן אותי, כי אני ממש לא יודעת איזה פרח זה 🙂

    חג שמח לכם

  25. הרבה ירוק, זה מאוד מרגיע.

  26. יאיא

    בגאורגיה הכל ירוק
    אפילו המדבר ירוק 🙂

    שבת שלווה

  27. אופל כחול

    איזה כייף להתחיל שעת בוקר מוקדמת עם תמונות נוף מדהימות ,
    הראשונה -להדפיס ולתלות במטבח מול העיניים בעת הבישול ולחשוב שהנוף מול החלון שלנו ,בייחוד למראה המבנה המקסים והנפלא שממוקם מול נוף מדהים ,המחשבה לחיות במקום יפהפה זה עם ירוק ושקט ושלווה http://albums.timg.co.il/userfolders/102/1518666/1518666200993013821.jpg?time=0
    עשית חשק לנסוע לשם ,
    ארץ מדהימה
    חג שמח ובוקר נהדר

  28. תמונות מרהיבות, איזה יופי, איזו שלווה!

    הפרח הוא מהשפתניים, לא סחלבי בעליל. אולי מרווה. אורי בפורום צמחי בר בטח ידע להסביר מה זה בדיוק – הוא מכיר טוב את צמחי האיזור.

  29. אופל

    חלומות כאלה מתגשמים בקלות
    סעו, אני בטוחה שתהני ואת תביאי משם תמונות מדהימות

    חג שמח יקירה ♥

  30. תודה עננת

    אני אשאל בפורום צמחי בר

    חג שמח לכם
    לא יצאתם בסוף לירושלים?
    הבן לקח לי את האוטו ואני מרותקת לבית 😦

  31. אנחנו נצא לירושלים ב17.10 – לא שמת לב לתאריך?

    חג שמח.

  32. אוי עננת
    אני כזאת מבולבלת 🙂

    ענו לי בפורום צמחי בר, זה אשבל
    תודה 🙂

  33. איזה יופי של צילומים! ירוק! ועצמה!!!
    פשוט להשאב פנימה – ודי

  34. תודה DSHK

    אני חושבת שהם עדין בתוכי התמונות האלה 🙂

  35. נשימתי נעצרה……
    איזה צילומים……איזה נופים……איזה ירוק……
    שיתנו לנו קצת מהירוק שלהם ומהמים שלהם….

  36. אורה… אם אפשר היה לקחת קצת גאורגיה והביא לישראל, אח, כמה היא היתה ירוקה ומלאת מים 😛

    חג שמח יקירה

  37. תמונות מרהיבות של נוף מהמם.
    כמה כיף לכם שם אפשר להבין. פשוט מעורר חשק 🙂

    חג שמח לך שוב, יקרה
    ומצאתי דרך לעשות מנוי

  38. תודה עופר

    אין ספק שהנוף מהמם שם
    עושה לי געגוע
    אני בוודאי עוד אחזור לשם
    וכל הכבוד שמצאת דרך לעשות מנוי
    זו לא בעיה דרך ה – RSS

    חג שמח ♥

להשאיר תגובה

