שלום עולם!

זהו, אני מתחילה…

צריכה ללמוד את האפשרויות פה

בקרוב תצא הרשומה הראשונה

 להתראות בשמחות

18 תגובות ל-“שלום עולם!

  1. יפה ובהצלחה

  2. בהצלחה
    }{

  3. תתחדשי על הבית ועל הבלוג. שיהיה לך בשעה הכי טובה שאפשר.

    אם נדרשת עשייית מנוי מחוודשת – אנא עדכני (לא הבנתי מהרשומה בתפוז) ואני מבטיחה לעשות כזה.

    בינתיים, שבת שלום ומנוחה!

  4. לא מאמינה
    הצלחתי להתחבר
    מאוד יפה רק שיש לי בעיה קטנה
    אני לא יכולה לקרוא מה רשום על האפור אם אני לא טועה. רק מה שרשום באותיות גדולות כי הצבע בולע את האותיות , מניחה שרשמת בלבן או אפור בהיר.
    מה שעשיתי הוא הכחלתי א העמוד כדי שאוכל לראות מה רשום
    כאשר אני רושמת על לבן אני רואה. לאחר מכן התגובה הופכת להיות רשומה ב………..
    שוב הכחלתי אז רואה שרשמתי
    והצילום של הפרחים מהמם
    שבוע נפלא
    אתי

  5. בהצלחה רשפים

    צילום נפלא…אהבתי

    שבת נפלאה

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תמונה זאתת התחלה טובה. 😉

  7. ג'וד יקרה לי,
    קודם כל בהצלחה במקום החדש. שמתי לב שנעלמת מווינדאוז לייב. גם אני לא מצאתי את מקומי שם. בינתיים נשארת בקפה. לתפוז ממעטת להיכנס. רק לפעמים כדי להגיב אצלך ואצל סיוי .

    במקום החדש שלך, חייבת לציין שהעיניים שלי מרגישות כאן לא טוב. הכל אפור והאותיות מאד קטנות [שחור על אפור זה גרוע מבחינתי]. אבל התמונה שפרסמת צבעונית ונפלאה – כרגיל אצלך !!

    אז, שוב, בהצלחה יקירתי. אוהבת אותך ומאחלת לך ושנה טובה ופוריה 🙂

    רננה

  8. לא ממש הבנתי את המעבר,
    לוחץ על לשונית,
    והופס חוזר לתפוז….

  9. שיהיה בהצלחה, בכל מקרה.
    למרות שיש לי לא מעט ביקורת על התפוז, אני מעדיף להישאר שם. בעיקר בגלל האנשים, אבל גם בגלל האינרציה.

    שבת שלום

  10. מנסהבהצלחה.

  11. אוהבת את הדרמטיות של הרקע

  12. היי אנשים

    תודה לכולכם על הברכות

  13. שיהיה בהצלחה!

  14. תודה מוטי

    😛

  15. תתחדשי!

    הרקע קצת מפריע לי, די מתקשה לקרא.
    זה אומר שעזבת את הכתומיה? ראיתי שאת מפנה הנה לקריאת ההמשכים.

    בכל מקרה המון בהצלחה,

    ביייי

  16. ברוכה הבאה נאווה
    כן אני פה לעת עתה
    תפוז עבר מבחינתי את כל הגבלות האפשריים.

    אני אוהבת את הרקע הזה
    מתרגלים 🙂
    אולי בהמשך אחליף

    תודה

  17. ערב טוב פלשי
    שמעתי בעצתך והחייתי את ה-RSS לבלוגלי
    מקווה שאקבל דיווח, הבעיה שלי האם יש דרך לחבר ל-GMAIL יודיע לי על מייל.
    מקבלת כל כך הרבה מילים שזה מתחיל להעיק.
    ערב טוב
    אתי

  18. אני ממש לא יודעת אתי
    אצלי זה מגיע לדואר המרכזי (תואם אאוט לוק) שלי בהזנות
    לא לג'ימייל

כתיבת תגובה

