אין לי – יש לי

  אין לי בעיה עם רכבות,
  אין לי בעיה עם גז, למרות שאני משתמשת בחשמל
  אין לי בעיה עם עמודי חשמל,
  אין לי בעיה עם זריקת אוכל,
  אין לי בעיה להשאיר צלחת מלאה
  אין לי חלומות שואה,
  איל לי סיוטים ומחשבות על עליות גג, למרות שאימי התחבאה שם

  אין לי בעיה עם "גסטפו הנקה"

  אין בעיה לקעקע את המספר של אבי במקום כלשהוא בגופי (עוד לא החלטתי היכן).

  ובכל זאת, 
  אני שייכת ל"שם" !

   * * *

  יש  לי בעיה גדולה עם ניכוס השואה והרגשות אליה שאנשים מסוימים מרשים לעצמם לשם     פופוליזם.

  יש לי בעיה גדולה עם אנשים שמנסים לחנך אותי איך כן או לא מכבדים את השואה.

  יש לי בעיה גדולה עם אנשים שחושבים שאלוהי השואה זורח אצלם מהתחת!

  כי אני שייכת ל"שם" !

כתיבת תגובה

