טו` באב שלי

צלצול טלפון מפתיע

אתה אומר "רציתי להגיד לך מילה

לשמוע את הקול שלך

רציתי שיהיה לך יום מלא אהבה"

 

 

32 תגובות ל-“טו` באב שלי

  1. אחח אחח איזה שוקי הבנאדם הזה

  2. אבי האחד1

    כמה זה ענוג שמתקשרים לומר

  3. מחווה יפה ומשמחת

  4. מחמם את הלב

  5. פשוט רומנטי…

  6. אתי אברהמי

    סופר רומנטי

  7. איזו מחווה נהדרת

  8. את רואה?

  9. זה מכנסיים שם בתמונה?

  10. איך אומרים

  11. ומה את אומרת

  12. נכון (-:

  13. אכן כן…

  14. בהחלט (-:

  15. לי זה חימם את הלב

  16. פשו חביב מצידו

  17. אהההההה

  18. נכון… (-:

  19. חחחח

  20. ככה זה שהמכנסים

  21. אני אלומה דום

  22. לאט לאט

  23. אתי אברהמי

    ממש לא משנה(-:

  24. מחר יש יום חדש

  25. בדיוק…

  26. ריש עלום השם

    ד"ש לך וגם לאישתך…

  27. ככה, עם המכנסיים למטה?

  28. אני מתייוונת? אני???

  29. לפעמים

להשאיר תגובה

