ערום בשחור לבן

בצילום שחור-לבן התמונה מורכבת מווריאציות שונות של בהירות ולא מווריאציות צבעוניות.

 הן מורכבות מגווני שחור לבן כשבתווך כל גווני האפורים, שנותנים לצילום אפקט מיוחד

אפקט של עומק וחידוד שמובילים את העין אל העיקר

אין הסחת דעת בנקודות צבע הצדדיות

בעודף פרטים  (במיוחד שבסטודיו בו עבדנו היה עמוס ציוד ומבורדק)

התמונה נקיה

האמירה חדה ולא מתייפייפת 

(כל זאת לעניות דעתי הלא מקצועית בעליל)

*

עוד על הצילום בשחור לבן תוכלו לקרוא אצל סיון

מאמר בנושא

27 תגובות ל-“ערום בשחור לבן

  1. אתי אברהמי

    תתחדשי על הדובדבנים

  2. תמונות יפות

  3. שתי התמונות

  4. הווריאציות

  5. צילומים יפיפיים לעניות דעתי הקובעת

  6. דקה לארבעים

    צילומים נהדרים!

  7. צילומים מעולים רשפים

  8. איזה יופי של צילומים

  9. קשה לי מאוד להתחבר לעירום.

  10. איחססס….

  11. אופל כחול

    התמונה השלישית

  12. אהבתי מאוד את הסגנון

  13. יופי… גם ללא שם וגם ללא תוכן

  14. אני יודעת שאתה לא אוהב תמונות ערום

  15. אני כל כך נהנית לראות

  16. תודה שי

  17. תודה דקונת

  18. חחח, לעניות דעתך הקובעת!

  19. תודה דארלינג

  20. ת ו ד ה!

  21. הדובדבנים האלה

  22. לא אומרים איכס על… (-:

  23. אין לי מושג למה זה לא רצה להיות

  24. תודה…

  25. לא אמרתי שאני לא אוהב…:-)

  26. אלך לחפש תמונות שלהם בגוגל

כתיבת תגובה

