עידן הקרח 3: עלייתם של הדינוזאורים

כשקיבלתי לפני כשבוע את ההזמנה ללכת להקרנה של הסרט התלת מימדי – "עידן הקרח 3", חשבתי לסרב. מה לי לסרטים בדיוניים חשבתי לעצמי… אחרי רגע החלטתי שמאחר שלא הייתי מעולם בסרט תלת מימדי, אני לא מסרבת להזדמנות לחוות חוויה שכזו. אחרי שאישרתי את ההגעה לסרט וצילצלתי לסיון להודיע לה שאנחנו הולכות לסרט, הסתבר לי שזה בכלל סרט ילדים מצויר  

מכאן אתם למדים, שאני לא ממש מחוברת לסרטים מצויירים. מעולם לא הייתי מאוהבות בזאנר הזה, גם לא בימי צעירותי, האפשרות שאלך מיוזמתי לסרט כזה הוא רק עם הנכדים שלי. עם הילדים שלי, הלכה אמא שלי…

הפעם החלטתי שאני הולכת, סרט תלת מימדי זו חוויה עליה אני לא הולכת לוותר, וטוב שכך עשיתי.

עידן הקרח 3: עלייתם של הדינוזאורים, הוא הסרט השלישי בסדרת סרטי עידן הקרח.  

"סקראט הסנאי עדיין מנסה ללכוד את הבלוט החמקן (ובמקביל, אולי, למצוא אהבת אמת); מני ואלי ממתין ללידת המיני-ממותה שלהם; סיד העצלן מסתבך בצרה כשהוא יוצר לעצמו משפחה אלטרנטיבית עם כמה ביצי דינוזאורים; ודייגו הנמר שן-חרב תוהה עם הוא לא הופך ל"רך" מדי כשהוא מסתובב עם חבריו. החבורה יוצאת למשימה להציל את סיד חסר המזל, בעולם תת-קרקעי ומסתורי, בו הם נאלצים להתמודד עם דינוזאורים, להלחם עם החי והצומח ולפגוש את באק שתום העין – סמור הצד דינוזאורים." (עכבר העיר)

אני חייבת להודות שהסרט היה לי כולו הפתעה של עונג.

התלת מימד מוסיף מימד "פיזי" שמכניס אותך להתרחשות בצורה מוחשית ויפיפייה. אנימציה טובה, בימוי לא רע, אפילו מהנה, מבחינה ויזואלית יש על מה להסתכל. התלת מימד נותן תחושה של רצון ללטף את הפרווה הרכה, לתפוס עלים שנעים ברוח, וממש לחוש את השלג הנופל. הסיפור המרכזי חביב, כמו שני סיפורי המשנה, האחד – הזוגיות הנהדרת, או לא, של זוג הסנאים, והכל בגלל או בזכות הבלוט החמקן. השני – הצורך האבהי הבלתי נשלט של סיד האוגר, שגורם לו לאמץ שלושה גוזלי דינוזאורים…

"עידן הקרח 3" היה לי הפתעה נעימה. אני חושבת שילדים ייהנו ממנו מאוד, אולי לא הצעירים מאוד, כמו שסיון אמרה, אבל אין לי ספק שהוא הולך להיות להיט הילדים של הקיץ הזה, שגם ההורים ייהנו ממנו. בילוי מומלץ בחופש הגדול!

האתר הרשמי של הסרט: http://www.iceagemovie.com/

ארה"ב (2009)

Ice Age: Dawn of the Dinosaurs

שפת הסרט: אנגלית, ללא תרגום

משך זמן סרט: 98 דקות

ז`אנר : אנימציה, ילדים, קומדיה

במאי/ת: קרלוס סלדנה

שחקנים: ריי רומנו, קווין לטיפה, ג`ון לגויזאמו, דניס לירי, ג`ואי קינג

מפיק : ג`ון סי דונקין, לורי פורטה

תסריטאי/ת: מייקל ברג, פיטר אקרמן, מייק רייס, יוני ברנר

37 תגובות ל-“עידן הקרח 3: עלייתם של הדינוזאורים

  1. נשמע מקסים

  2. סרט מדהים ממש טוב

  3. איזה באסה שתפוז לא הזמינו אותי

  4. הר הקסמים

    אני חושבת שמשקפי התלת מימד

  5. נהייהעמומה

    הרגע הבת שלי התקשרה

  6. יקירתי..

  7. אני

  8. אני כן אוהבת

  9. ילדה מזכוכית

    הסרט הזה

  10. היותו תלת מימדי

  11. אני הולכת בכל מצב

  12. כשיחזור האיש שלי

  13. אני דווקא כן אוהבת סרטים מצוירים…

  14. פלשניקית, מכיוון שאותי תפוז

  15. ריש עלום השם

    סרט מדהים?!

  16. נכון… זה ממש סרט כייף

  17. זהו…

  18. אני בטוחה שנועה תהנה בגדול

  19. אני בטוחה שהיא תהנה מאוד!

  20. אני בטוחה שהיא נהנתה

  21. את תמהני מותק

  22. גם לי יש נשמה של ילדה

  23. אם את לוקחת בחשבון שזה

  24. זו תהיה חוויה של וואו

  25. את יכולה גם וגם…

  26. כמו שבטח הבנת

  27. אני שמחה שנהנתן

  28. אני שמחה שנהנתן

  29. רישק`ה

  30. יש גירסה לא בתלת מימד

  31. דקה לארבעים

    זה מגדיל

  32. ברור לך מה זה אומר…

  33. אההה, לא ידעתי

  34. דקה לארבעים

    אני חשבתי

  35. לך חשוב הגודל???

  36. דקה לארבעים

    נראה לך?

  37. כן… גם אני

להשאיר תגובה

