ירושלים של אור, או – "אוהל הדוד תום"

לפני כשבוע יצאנו רבעיה מצלמת (סיון, מיקה, יאיא ואני) לירושלים לנסות לתפוס בה את האור

שוטטנו בין הסמטאות מחפשים את האור, שלא היה ממש להיט גדול. פה ושם מצאנו כמה מצגות שוות של תאורה.

בעודינו משוטטים בין הסמטאות ומצלמים (הצילומים הפעם לא יצאו לי משהו…) פונה אלי בחור צעיר ומבקש ממני להכנס לחנותו, כי הוא רוצה להראות לי משהו… אמאל`ה. אני אוחזת בידה של מיקה וביחד אנחנו נכנסות לחנות שם הוא אומר לי בחצי לחש שאני מדליקה אותו… (פסטיבל האור…) 

לאחר בירור מקיף מסתבר שהבחורצ`יק בן 23 קטינים לא עושים לי את זה, אבל מה אגיד לכם, יש הפתעות בחיים. כדי לא לקפח את מיקה  הוא אמר לה שגם היא יפה, אבל אני יותר…

לפני שיצאנו מהחנות שלו הוא נתן לי זוג עגילים מתנה , וביקש להצטלם איתי… מיקה צילמה אותנו ותוך כדי צילום שמתי לב שעיניה נפקחו בפליאה… כיצאנו את החנות היא סיפרה לי שהמוט המרכזי ב"אוהלו של הדוד תום" נמתח בעוז!

מה אגיד ומה אומר, איזה מזל שלא ראיתי את זה (אני לא נוהגת להציץ לגברים שאני עומדת לצידם לאזור המפשעה…) כי בטח הייתי בורחת מההלם!

כשסיפרתי לאפולו שלי על החוויה המרנינה, והוספתי שאם בגילי אני מצליחה לעורר ילדון בן 23, אזי אין לי מה להתלונן. ענה החמוד, שהוא יכול לומר לי יום יום שאין לי מה להתלונן…

הנה לכם התמונות מהערב הבלתי נשכח הזה:

http://cid-244ba94a7e06b3de.spaces.live.com/blog/cns!244BA94A7E06B3DE!391.entry

ואם חלילה אתם חוששים שמיקה יצאה מקופחת, אני יכולה להרגיע אתכם שגם מיקה "אחותי" (הצגנו עצמינו כאחיות, שאחת דומה לאמא והשניה לאבא… )  קיבלה זוג עגילים.

חזרנו הביתה מרוצות וברכוש גדול .

40 תגובות ל-“ירושלים של אור, או – "אוהל הדוד תום"

  1. כבר צחקנו ועכשיו ..

  2. ירושלים של מחמאה

  3. אתי אברהמי

    ירושלים של אוהל הדוד תום, חחחחחחחחח

  4. 🙂 איזו מחמאה נהדרת

  5. סיפור מדליק! האורות ממש חגיגה:-)

  6. אמרתי לך

  7. דווקא האור המיוחד של ירושלים

  8. אופל כחול

    תמונות אור

  9. ,אחיות" שובבות, זה מה שאתן

  10. אללי איזה חוויות

  11. עד עכשיו אני בשוק!!

  12. שרשור נהדר.

  13. צוחקת מהסיטואציה ההזוייה שנכנסנו

  14. וואו צילומים מרשימים

  15. דקה לארבעים

    4 צלמים

  16. חחחח

  17. מזל שזה לא היה בקצה המנהרה…

  18. בהחלט חייך אותי

  19. תודה בבושקה

  20. סיוי רצה קדימה עם יאיא

  21. חחחח

  22. את התמונה הזו

  23. תודה יקירה (-:

  24. תודה מתוקה

  25. תודה נשמה

  26. מסתבר (((-:

  27. תלחצי על הקישור ותגיעי להלוג השני

  28. אני הלכתי איתם פעם אחת (-:

  29. חחחח

  30. נהדר עוד תמונות

  31. לא! לא את התמונות שלך ;-))

  32. דקה לארבעים

    שפנפנה…

  33. סוף סוף

  34. זה צולם בטרם הוא נגע בי…

  35. אלמלא האוזניים שלכן לא היו

  36. כנראה…

  37. היה כייף אמיתי

  38. מאוד יתכן…

להשאיר תגובה

