מפני שרוף יצא ירוק

החלק האחרון של הטיול שלנו לאזור ים המלח הביא אותנו לשמורת עין פשחה.

 

מרחוק הכל נראה ירוק ושלו

אך משהתקרבנו

אותות השריפה יצרו תמונות

סוריאליסטיות משהו 

כמה עצוב לראות שלדי עצים מפוייחים.

איזה מזל

שהירוק ויצר החיים

גובר על פצעי הטבע.

 

והמים,

המים המפכים באמצע המדבר

יש בהם עוצמה 

ושלווה

 

חיוּת

 ויופי, המון יופי

 

 אשל היאור מנקד את הירוק שחור הזה, בצבעים לבנים אדומים

  

והשפירית, מוסיפה כחול 

 היתכן שון גוך ראה את הצבעים של השדה הזה ואימץ אותם בחלק מציוריו?

לא נראה לי…

ובכל זאת, לרגע הצבעים האלה החזירו אותי לציוריו.

ביום ששפני הסלע כמעט אכלו מידינו

והבולענים, שסרבו לבלוע אותנו

מסמלים אובדן

הצמיחה המתחדשת בעין פשחה הפיחה בי תקווה.

הפוסט של סיוי 

30 תגובות ל-“מפני שרוף יצא ירוק

  1. צבעים נפלאים.

  2. אתי אברהמי

    פלשי

  3. אנחה אני כבר מתגעגעת

  4. צילומים יפהפיים, פלאשי 🙂

  5. 🙂 הרבה יופי

  6. פלאשי, דומי וסיוי

  7. אוי פלאשי סליחה, איזה מפגרת אני

  8. השפירית יצאה נהדר!

  9. הטבע

  10. תודה יקירתי

  11. כן,לטבע יש כח שיקום אדיר

  12. למזלינו הטבע משתקם

  13. תודה "וונדרפול וומן"

  14. תודה אתי

  15. כן המפקדת

  16. בשביל שתאשימי אותי אחר כך שאני

  17. תודה אדי e

  18. תודה עופר

  19. לא יקירה

  20. שלחי אותה אלינו

  21. כן… היה יום נפלא

  22. אז הוא יצטרך להפטר מאיתנו

  23. חחחחח כן!!

  24. ממך אני אפ`פם לא מתייאשת!

  25. גברתי

  26. ליאור המקורית8

    Hופי של תמונות במיוחד אלה עם המים

  27. העצים מתים זקופים

להשאיר תגובה

