שוקולד כמשדרג זוגיות אולטימטיבי

  
במסגרת אירועי פסטיבל יום ההולדת של סיוי, חשקה נפשה בסדנת שוקולד!
וכך, עלינו ביום ראשון לפני שבוע על הרכבת שלקחה אותנו אל אביטל בבנימינה.
 
 
אביטל כידוע, היא אשת שוקולד מהוללה (ואם יש כאלה שעדין לא יודעים, זו ההזדמנות שלהם להכיר את אביטל השוקלדרית) העורכת סדנאות שוקולד לילדים ולמבוגרים, שלא לדבר על כל סוגי השוקולד המדהימים שהיא מכינה!
 
 
את פנינו קיבלה אביטל
 
 
בזר פרחי שוקולד ובלוני יומולדת
 
אחרי חיבשוקים לרוב
 
 
שתינו יחדיו בכוסיות משוקולד לחיי סיון (ליקר תאנים משגע)
 
 
סיון כיבתה את הנר שהיה על עוגת גלידה והביעה משאלה
 
עוד לפני שהתחלנו לעבוד, עטף אותנו ענן מתוק של ריח
 
 
השוקולד המבעבע
 
 
השולחן שקידם את פנינו שיגע אותי בטרוף
 
 
פולי שוקולד גרוסים, פרורי נוגט, שקדים מסוכרים גרוסים, קוקוס קלוי, פניני שוקולד,  פרחי שוקולד, עלי שוקולד, פתיתי שוקולד, דובדבנים
 
 

אגוזי מלך מסוכרים (שאביטל מכינה בעצמה) , שלווה, בננות, מרשמלו, צימוקים ברום
 
עכשו תגידו לי אתם, איך אפשר להסיר את הידיים משולחן שכזה???
 
אביטל הביאה את השוקולד החם אל השולחן
 
 

 

התחלנו לעבוד
 
 
אני חייבת להודות שהייתי שקועה בעבודה הכי מתוקה שקיימת בעולם ולא ממש הקדשתי את זמני לצילום
 
 
בתוך אוסף הבקבוקים הזה ישנם סירופים וליקרים כל כך טעימים…
פסיפלורה, תות, אמרטו, שוקולד
 
נעשיתי שיכורה מרוב שוקולד
 
 
ועל סף הרעלה…
 
 
אין ספק שזו היתה הסדנא הכי מתוקה, הכי טעימה, הכי משמינה שעשיתי בחיי.
 
הזוגיות שלי ושל סיוון השתדרגה מתוקות בזכות אביטל והשוקולד שלה
ולכם, אני ממליצה בחום לבוא לבנימינה כדי לחוות חווית שקולד שלא מן העולם הזה!
 
תודה לאביטל האחת והיחידה
 
*
סדנא זוגית – 300 ש"ח סדנא למבוגרים – 85 ש"ח לאיש
סדנת ילדים – 55 ש"ח לילד
 
לפרטים פנו לאביטל
04-6288689
 
 
64 תגובות ל-“שוקולד כמשדרג זוגיות אולטימטיבי

  1. אוייישששששש אויייששש אוישששש

  2. השוקלד

  3. ריש עלום השם

    אולימטיבי??? אה ללוו (זו עברית?)

  4. גם אני….

  5. אסור לי , אולי כדאי שאשתוק הפעם:-)

  6. וואי ווא וויה!

  7. נו..טוף אמרה העלמה בפולניות..

  8. וואיי וואיי וואיי… זה פשוט זה !!

  9. ליאור המקורית8

    איזה מזל שבפני שוקולד אני עומדת

  10. ליאור המקורית8

    אגב, אולימטיבי זו מילה חדשה? חחחחח

  11. הצילומים

  12. ואני רק שמעתי כל הזמן ברקע

  13. אתי אברהמי

    שוקולדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד…

  14. הסדנא נהדרת!

  15. נהייהעמומה

    פלאשי, איך לא קראתן לי

  16. זה פשוט רוע לב!!!

  17. אופל כחול

    גן עדן

  18. תמיד חשבתי שהבעיה עם שוקולד

  19. הר הקסמים

    איזה צילומים הורסים

  20. וואי וואי ואיי

  21. אחחח יש אנשים שיש להם

  22. התמונות

  23. נפלאאאאאא

  24. אפשר לדעת איפה ראית את המילה

  25. זה מה שאוכלים בבית ספר?

  26. למה שאכעס?

  27. שחף…

  28. גם את יכולה לחגוג מותק

  29. בטח שאני זוכרת

  30. אוי אוי אוי

  31. אני שמחה שאהבת אותן

  32. נו, מי שעבד בעלית

  33. למה למה?

  34. נו אז יאללה!

  35. אצלינו בפולניה

  36. אין גהנום של קלוריות מתוקות

  37. אז גיל… אוטוסטרדה לאביטל

  38. עוד לא הצלחתי לסיים לעבור על כל

  39. מסתבר ש

  40. חחחח

  41. קחי את הילדה

  42. ממש כך…

  43. אנחנו כמו נמלות

  44. כן… שוקולד זו דרך נהדרת לחגוג

  45. אתי אברהמי

    חוגגת לא לדאוג

  46. ליאור המקורית8

    בטח. מביאה?

  47. אם אקח את מיסטר רון…

  48. כןןןןןןן אני בעד

  49. המקום נגיש!

  50. ליאור המקורית8

    ראי תגובתי למטה אצל פלשס:-)

  51. את באה לקחת??

  52. חחחחחחחחח

  53. ליאור המקורית8

    בשביל שוקולד לנסוע עד קצה

  54. התגובה לא מתקבלת! (-:

  55. ליאור המקורית8

    את לא חייבת להראות את מום

  56. חחחח

  57. ליאור המקורית8

    ננה בננה, אצבע משולשת 🙂

  58. אני פולניה? אני?

  59. תיזהרי ממני…

  60. אוקי , ככה מממחזרים ביטוי… 🙂

  61. ליאור המקורית8

    חחחחחחח. איך לא חשבתי על זה?

להשאיר תגובה

