מלאכים ושדים – הסרט

ביום שישי צפיתי ביחד עם סיון בסרט "מלאכים ושדים"
נכון שהתברברנו קצת בעניין הקולנוע, נו מה אני אשמה שאצלי "דיזנגוף" זה תמיד הסנטר?!
ומה אני אשמה שהטלפון שלי לא משמיע צליל של שיחה ממתינה?!
זה מה שנקרא "כוח עליון" ואי אפשר להתווכח איתו!  
 
עיקרו של דבר, מהסרט עצמו לא הפסדנו ולו גם שניה אחת של צפיה, ואפילו הספקנו לקנות לנו שתיה ופופקורן לפני.
 
אין ספק שלא הייתי הולכת לסרט הזה אם לא הייתי מקבלת את ההזמנה מבצלאל, זה לא הזאנר של הסרטים שאני הייתי הולכת אליהם מיוזמתי.
 
 
אבל כשראיתי שתום הנקס, שאני מאוד אוהבת אותו, הוא השחקן הראשי בסרט, לא יכולתי לסרב וטוב שכך.
 
 
שלא לדבר על איילת זורר "שלנו" שמשחקת את התפקיד הראשי הנשי. אישה יחידה בסרט שכולו גברים!
 
הסרט היה עבורי הפתעה נעימה ביותר, לא היה בו רגע דל. היו בו טווסטים על טוויסטים על טוויסטים. כל פעם שהיה נדמה לי שהנה אני יודעת מה הולך לקרות, הגיעה הפתעה ששינתה את כל התמונה.
כל כמה דקות תפסה סיון את ידי מהפחד ומהבלתי צפוי…
 
אני יודעת שהמבקרים קטלו את הסרט הזה קטילה מוחלטת  אבל אני מניחה שמה שיקבע את הצלחתו של הסרט בסופו שלל דבר הם הצופים ולא המבקרים, והצופים, רובם ככולם, אוהבים את סרט האקשן הזה!
 
לשמחתי לא קראתי את הספר וגם אין בכוונתי, כך שכל מה שקרה בסרט היה עבורי חדש ובלתי ידוע. יתכן מאוד שאם הייתי קוראת אותו ההנאה שלי היתה נפגמת, מאחר למיטב הבנתי הוא שונה מהספר. ככה זה בדרך כלל, סרט הרבה יותר מתומצת, והעלילה נעה לכיוון "הקל" יותר (בדיוק כפי שקרה בסרט "נער החידות מבומבי" שממנו אגב, לא ממש נהנתי).
 
השורה התחתונה:
* סרט מהנה, קולח, מלא אקשן ומומלץ לאוהבי הזאנר וגם לאלה שלא.
* משחק נפלא של תום הנקס (איך לא?!) 
* איילת זורר, אמנם, בתפקיד ללא עומק ממשי, אבל בכל זאת, התפקיד הנשי הראשי. 
* זה שאין בסרט ולו גם רמז אחד קטן לסקס, מוסיף לו מבחינתי כמה וכמה נקודות זכות.
* לראות את רומא ולמות…
 
ביקורות הצופים:
 
 
הביקורת של סיון:
 
 
 
מחכה בקוצר רוח להזמנה נוספת של תפוז לסרט.
 
***
"מלאכים ושדים", Angels & Demons
2009, במאי רון הווארד, שחקנים: טום הנקס ואיילת זורר
29 תגובות ל-“מלאכים ושדים – הסרט

  1. אבי האחד1

    נשמע סרט מפחיד

  2. כח עליון?
    חחח

  3. ליאור המקורית8

    טוב שיש את ה"כרמל"

  4. אתי אברהמי

    קראתי אצל סיווי

  5. כיף שנהנתם יחד:)

  6. אהבתי את הרשומה:-)

  7. ריש עלום השם

    צריך לאשפז אותכן…

  8. הספר היה מעולה

  9. לא כ"כ

  10. לא תיעלבי אם אוותר, נכון?

  11. תודה על ההמלצה. אוסיף את הסרט

  12. טחלןלוצ

  13. מה לא ככה???

  14. לא ממש… תלך, אני מניחה שתאהב

  15. לא חייבים (-:

  16. כן… כייף לנו

  17. תודה ((-:

  18. רישק`ה…

  19. ממה שהבנתי

  20. רק אל תשכחי להביא אטמי אזניים

  21. בשמחה (-:

  22. אתי אברהמי

    אין

  23. של מי, על מה..?

  24. ערב טוב (-:

  25. לך לפרידות

  26. OK, מקווה שיסתדר

  27. כדאי לך…

כתיבת תגובה

