מקדש לאיש אחד

 
שנעלם אל נבכי חייו
 
רציתי שידע, שאני מאוד אוהבת אותו
למרות ואף על פי
ונגד הזרם
 
אני יודעת שהמילים שלי
ולא חשוב איזה
לא יצליחו לנחם אותו
לא יצליחו לאושש אותו
לא יוציאו אותו מתוך השתיקה
 
אני יודעת שהוא קורא אותי פה ושם
למרות ואף על פי
 
רציתי שידע שליבי איתו
גם בלי מילים.
 
 
 
מקדישה לו את הזריחה הזו שצילמתי אתמול בים המלח
 
אני
 
 
 
35 תגובות ל-“מקדש לאיש אחד

  1. נגד הזרם והכי אנושי

  2. צילום

  3. אתי אברהמי

    אין כמו זריחות במדבר

  4. הר הקסמים

    גם אני אוהבת אותו

  5. ליאור המקורית8

    צילום צהוב כספי יפה

  6. צילום מדהים ,רשפים

  7. ת ו דה !! !

  8. משגע יקירתי!!

  9. צילום נהדר!

  10. ריש עלום השם

    אנחנו יודעים…

  11. צילום מרהיב!

  12. מקסים

  13. לך ולך –

  14. אופל כחול

    צילום נהדר

  15. צילום מהמם 🙂

  16. חזק ויפה.

  17. תודה בבושקה }{

  18. רישק`ה אתה חמוד

  19. תודה יקירתי }{

  20. חיבוק

  21. תודה שי

  22. תודה יקירתי

  23. אני מקווה שהוא יודע את זה

  24. נכון…

  25. תודה יפתי }{

  26. תודה מוקתי }{

  27. בחזרה לך… (-:

  28. זריחה!!! לא שקיעה!!!

  29. תודה …

  30. הוא קורא

  31. נכון… (-: ותודה

  32. תודה ניסים }{

  33. העיקר הכוונה ((-:

כתיבת תגובה

