כשהבולענים לא רצו לבלוע אותי ואת סיוי…

 
לצערם של כמה וכמה אנשים 
מה שנותר לי לעשות
זה
 
ל צ ל ם
אותם
 

 
 
 
 
הנה הם הגבישים שמתגבשים להם
 
 
 
 
 
 
בגלל המלח והרטיבות
 
 
 
 
 
 
 
 
הם כל כך יפים הבולענים האלה
 
 
סיון ניצבת על פי בולען שסרב בכל תוקף לבלוע אותה!
 
 
כך מתחיל סדק קטן
 
 
שהופך עם הזמן לגדול
ומפחיד
במיוחד, כשאתה שוקע באדמה המהתלת
עד גובה הברך…
 
 
זכרונותיו של כפכף
 
 
על שפת הבולען.
מעניין מי היה בעליו…
 
 
כך נראים אבני
לע, שמתפצלחים בגלל תנאי האקלים והמליחות
 
תם סיורינו להפעם
חזרנו הביתה בשלום.
 
43 תגובות ל-“כשהבולענים לא רצו לבלוע אותי ואת סיוי…

  1. ליידי סנו המקורית

    בולענים עליך ישראל …………….

  2. נראה

  3. ליאור המקורית8

    חסר לכן "בולענים" בסביבה

  4. תראי מה עשית לי

  5. :-))) מזל שיש תמונות

  6. איזה יופי זה!

  7. ג`וד 🙂

  8. אבי האחד1

    ווואווו כמה יפה הרשומה

  9. בסימן קריאה

    עכשיו אני יודעת מי השותפה לטיול

  10. דרך העין שלך

  11. אופל כחול

    אחרי

  12. פ נ ל ו פ ה

    אשכרה נוף קדומים מרהיב

  13. אמרתי גם אצל סיוון ואומר גם לך

  14. וטוב שכך

  15. צלומים נפלאים

  16. תמונות ממש מהממות 🙂

  17. יופי של צילומים רשפים

  18. תמונות נהדרות

  19. צילומים יפים מאוד, פלאש-:)

  20. תשמעי…

  21. הבולען שבלע את סיוי…

  22. כל עוד זה עושה לנו טוב

  23. זה רק כי נשארנו בחיים

  24. יש לי עוד כמה תמונות של סיוי…

  25. תודה אבי

  26. תודה (-:

  27. תודה יקירתי

  28. רק חבל שאת לא באת איתנו…

  29. הפעם סיוי התעלתה על עצמה…

  30. מסוכן…

  31. כן… חשתי את עצמי

  32. תודה אדי (((-:

  33. תודה אדי (((-:

  34. תודה שי

  35. צילמתי ב- SHADY

  36. אני שמחה שאתה אוהב את הצבעים

  37. כבר התמזגתן אצלי במחשבה…. 🙂

  38. עוד לא התקשרת להולנדים…

  39. נגה כוכבית

    ניתן לחשוב על שתי צלמיות שנבלעו…

  40. זו יכלה להיות כותרת ראשית בעיתון

להשאיר תגובה

