רגל ענוגה

 

"כף רגלי השמאלית"

קצת לפני פסח פנה אלי נציג חברת "פריגו – ישראל" ושאל אותי אם אני רוצה להכין את רגלי לקיץ?

מה יכול להיות רע, אם רגלי הענוגות תקבלנה עיסוי יומיומי עצמי בחומר המכיל "נוסחה מרוכזת ועשירה לטיפול בעור יבש… בכפות הרגלים"?! מה גם, שיומיים קודם הייתי אצל הפדיקוריסטית שלי שממליצה לי תמיד למרוח את כפות רגלי הענוגות בקרם.

עניתי בחיוב, ותוך ימים ספורים היתה אצלי בבית חבילה שהכילה קרם רגלים וסבון פנים.

את סבון הפנים Axera Wash העברתי לבני שסובל מעוד פנים די בעייתי. העור שלו נראה עכשו לא רע בכלל (כשהוא נותן לי להציץ אל פניו מקרוב), אך כחייל בצבא ההגנה, הוא מנצל את את ימי ספירת העומר, כדי לא להתגלח… אחרי שבועות (אם יועיל בטובו להתגלח), נוכל לראות את הבייבי פייס שלו.

לפני כחודש התחלתי להשתמש ב – אקסרה Foot מה אגיד ומה אומר? כל יום אני מתפעלת מחדש כשאני נוגעת לעצמי בכף הרגל… היא רכה ונעימה, ממש כאילו יצאתי זה הרגע מטיפול אצל הפדיקוריסטית.

אני מתענגת על רגלי, ויתרה מכך, "האפולו" מתענג עליהן, על רכותן. התחלתי ללטף אותו עם הרגלים…

השבוע כשהלכתי לקנות לי סנדלים חדשים לקיץ, יכולתי להושיט את רגלי הענוגות ולהרגיש בפעם הראשונה "כמו" שרה ג`סיקה פרקר, ולא כמו איזה חקלאית מימי "אנו באנו"…

בשורה התחתונה, הראשונה והאמצעית, מומלץ!

1. לכל מי שרוצה להרגיש את רגליו רכות, כמעט, כמו "תחת של תינוק"!

2. לכל מי שרוצה לחסוך הליכה חודשית לפדיקוריסט/ית.

3. לכל מי שרוצה לגוון את חיי האהבה שלו, ולהתחיל ללטף את בנזוגו עם רגליו…

 

* תמונת הנעלים כאן 

* "כף רגלי השמאלית" – סרט ממולץ!

 * מחיר המוצר לצרכן: 79.90 שקלים, דרך קופ"ח 75.90  שקלים

26 תגובות ל-“רגל ענוגה

  1. שיכנעת

  2. ריש עלום השם

    כף רגלך השמאלית…

  3. ליאור המקורית8

    אין לך בכלל מושג כמה קרמים לכפות

  4. אבי האחד1

    אין מושג בקרמים שבת שלום לך

  5. אתי אברהמי

    מחייכת

  6. אני משתמשת בסבון לפנים

  7. אופל כחול

    הסרט מעולה

  8. איזו הצטרפות מקרים!

  9. הכן רכבך לחורף והכן רגליך לקיץ

  10. שכנעת אותי

  11. וכעת –

  12. טוב… מוסיפה את המחיר (-:

  13. שבת שלומות אבי

  14. גמני לא השתמשתי מעולם

  15. אנחנו תמיד משום מה

  16. גם לי יש שמן זית

  17. באמת מעניין ((-:

  18. את אביטל ((-:

  19. שבוע טוב ניסים (-:

  20. היות

  21. קוויתי

  22. השאלה הנשאלת היא

  23. מצבי התמידי

כתיבת תגובה

