למי יש יותר גדול???

 

מחווה לדומי 

צלמת ברמה אחת מעל…

חניון נחל דוד

שוק מחנה יהודה

 

27 תגובות ל-“למי יש יותר גדול???

  1. צחקתותי!

  2. התמונה

  3. ריש עלום השם

    אז הגודל כן קובע…

  4. טוב גם אני הייתי בשוק

  5. אתי אברהמי

    במקרה הזה

  6. אופל כחול

    חחחח

  7. מצחיק

  8. אבי האחד1

    ממש לצחוק על העולם

  9. תמונה מעולה רשפים

  10. חחחחח

  11. זהו…

  12. לכן אמרתי

  13. תודה יקירה

  14. ברור וכמובן! (-:

  15. נראה לי שזה יותר כבד

  16. העולם מצחיק אז צוחקים!

  17. צודקת. כשהיד האוחזת בכלי

  18. ואת את נהנית כמוני ממשחק המילים הזה

  19. ד ו ר י ת ה

    lol

  20. אתי אברהמי

    (-:

  21. חחחח

  22. לא נראה לי שהייתי מצליחה להחזיק את

  23. גם אני אוהבת

  24. אנחנו הנשים

  25. חחחחחחחחחחחחחחח

כתיבת תגובה

