העצלנות ועונשה

 
 התמונות המלוות את הרשומה צולמו בנחל דוד.
 
 
הכל החל כשהחברות שלי החליטו שהן חוגגות לי יומולדת, למרות שאנחנו כבר חודש וחצי אחרי.
נדברנו להפגש ב"קמיליה" שהיא פחות או יותר, מסעדת הבית שלנו (לפי מספר הפעמים שנפגשנו בה).
בטרם יציאה, הלכתי למלא את מיכל הדלק ולמרבה עצלנותי, לא התחשק לי לעשות סיבוב פרסה כדי לעלות על כביש שש. שמתי פעמי בכיוון כביש 431 החדש שממנו, ארד לכביש 4, ואסע בדרך המלך לכפר סבא. יום שישי הוא יום ללא פקקים ואני אגיע ללא כל בעיה. חשבתי…
 
 
 
 
 
עליתי על כביש 431 החדש. כביש באמת נפלא, רחב, נוח לנסיעה, תענוג. אך, אליה וקוץ בה. השילוט לא משהו, ואני, כשהבחנתי בשילוט לכיוון כביש ארבע, כבר לא הצלחתי לצאת מהנתיב שלי לכיוונו. לא נורא, חשבתי, ביציאה הבאה לכיוון פלמחים, בוודאי אמצא נתיב שיחבר אותי לכיוון הנכון. לא דובים ולא חתולים. 
 
   
 
וכך, מצאתי עצמי על איילון מבלי יכולת לשנות מצב. כשאני על איילון, חשבתי לעצמי, ארד לכיוון כביש מספר אחד העולה ירושלימה וארד ממנו לכיוון כביש 4. ושוב, המחשבות שלי לא עלו בקנה אחד עם המציאות.
אני על כביש מספר 1 מחפשת איפה היציאה ממנו, אבל מסתבר שאין יציאה עד למחלף שפירים… ירדתי בשפירים ועשיתי סיבוב חזרה לכיוון תל אביב ובשעה טובה הגעתי לכביש מספר 4.
 
 
 
 
אם אתם חושבים שכאן תמו תלאותי, אז אתם טועים… אני שועטת בכיוון כפר סבא רבתי, מתכננת לרדת בצומת כפרסבא – רעננה צפון, כדי לחתוך לכיוון אזור התעשיה ולצאת לכביש ניר אליהו. להפתעתי הרבה, בצומת כפר סבא דרום לא שמעו שזה יום שישי, קילומטר פלוס לפני הצומת, משתרך לו טור של מכוניות שזזות בקצב של נמלים.
אני חותכת לכיוון כפר סבא העיר, עוברת לאורך כל רחוב ויצמן ביום שישי, ומי שמכיר את רחוב ויצמן בכפר סבא, יודע שלסוע בו ביום שישי זה לא "עונג שבת"
 
 
בחצי שעה איחור הגעתי סופכלסוף לחברותי שחיכו לי בקוצר רוח.
  
  
  
 
האיחור לא שיבש את מצב הרוח, רק נתן לנו סיבה להסתלבט עלי, על העצלנות שלי ועל תוצאותיה.
חזרה כבר נסעתי ללא שום היסוס בכביש שש ותוך 45 דקות הייתי בבית.
 
ואם אתם שואלים מה הקשר של התמונת לרשומה, אין קשר.
זו הזדמנות להביא מעט מתמונות היום הנפלא שבילינו, סיון ואני, בים המלח.
 
עוד תמונות כאן
48 תגובות ל-“העצלנות ועונשה

  1. הר הקסמים

    ואני חשבתי שהתבלבלת

  2. ליידי סנו המקורית

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  3. עונג של ממש

  4. את נדבקת ממני :-))))

  5. סליחה…. אני מוחה בכל תוקף

  6. זה מתאים לי

  7. תמונות יפות ,,,,,,,,,נהנתי

  8. ליאור המקורית8

    אני כבר הייתי מגיעה לעזה

  9. ולדעתי…

  10. אתי אברהמי

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח…

  11. קודם כל – יומולדת שמח-:)

  12. צילומים פשוט מ ש ג ע י ם !!!

  13. סעי וטיילי במדינת ישראל.

  14. היי יקירתי

  15. אופל כחול

    לרגע לא הבנתי

  16. הסדרה של השפן נפלאה,

  17. צילומים מדהימים רשפים

  18. בדרך כלל לא עמוס

  19. בדיוק רציתי לשאול

  20. שכחתי לציין – תמונות יפות-:)

  21. כמעט (-;

  22. תודה ליידי

  23. תודה לך אבי

  24. את רואה איך את משפיעה עלי לרעה ((-:

  25. נכון… ממש במרחק יריקה מהבית שלך

  26. אני חייבת לציין שבאמת הכביש הזה

  27. האמת, אני אף פעם לא מאבדת עשתונות

  28. תודה לורי ושבוע טוב

  29. למה גילית לכולם??? (-:

  30. השמות שלהם בתגיות

  31. הם מאוד ידידותיים השפנים האלה

  32. תודה ג`וליאטה היפה (-:

  33. כן… אני מהנוסעים המתמידים (-:

  34. תודה יקירה

  35. הוא היה דוגמן למופת

  36. תודה שי (-:

  37. תודה יאיא

  38. מסתבר שאנחנו תאומות בנפש ((-:

  39. תודה ניסים… אני כמעט שכחתי

  40. ליאור המקורית8

    חשוב השם?

  41. וואוו!!!

  42. אתי אברהמי

    תודה ובוקר טוב

  43. לא… אבל זה מתחרז טוב עם כפר סבא

  44. ליאור המקורית8

    קלקיליה מתאים לבדיחה ששלחתי לך

  45. רצית לשלוח… שלחת לי על הבדואי

להשאיר תגובה

