אנשים טובים באמצע קו חמש

 
יום ראשון
תל אביב
 
 
אני בדרך הביתה מהעורכת של הספר שלי
עולה על קו חמש, שאמור להביא אותי לתחנת הרכבת.
בשלב מסוים, אני מבינה שאנחנו ממש לא בכיוון
שואלת את הנהג מה קורה
ונוכחת לדעת שקו חמש במונית שרות לא נוסע באותו מסלול של קו חמש האוטובוס, ותחנת הרכבת, רחוקה מאוד מאיתנו.
מבקשת לרדת כדי לחזור למקום בו יש אוטובוס
 
 
הנהג עוצר מונית בכיוון השני, מושיט לי את הכסף ששילמתי לו, ו"מעביר אותי" אל הנהג השני.
אני מנסה לסרב, הוא הרי הסיע אותי, הוא דוחה אותי.
אני עוברת למונית האחרת, הנהג מוריד אותי במקום בו אוכל לקחת את האוטובוס הנכון. אני מושיטה לו את הכסף המגיע לו, ושוב, הוא מסרב לקחת ממני כסף.
 
 
גדלתי כל חיי על המשפט "על טעויות משלמים"
מסתבר שפגשתי שני נהגי מונית מאוד לא אופייניים, נהגים שבתוך בית החזה שלהם מסתתר לב רחב ואמפטי.
 
 
בתוך החיספוס הנוראי של חיינו,  מוצאים לפעמים אבני חן במקומות הכי פחות צפויים.
 
 
 
ישראל 2009, 61 שנים למדינה.
 
חג שמח,
צאו לרקוד בככרות העיר
36 תגובות ל-“אנשים טובים באמצע קו חמש

  1. ספר ?עורכת ….

  2. שתמיד אבל תמיד

  3. ליאור המקורית8

    אני מאמינה שרובנו טובים, אלא

  4. באמת יוצא דופן!

  5. אופל כחול

    התמונות הראשונה והשלישית

  6. נהדר!!!

  7. יש עדיין תקווה 🙂

  8. בתמונה

  9. תמונות נפלאות

  10. צילומים נפלאים

  11. דקה לארבעים

    סיפור מחמם לב

  12. אבי האחד1

    סיפור יפה ומלא יצירה ולמידה

  13. אם לא היית

  14. שימחת אותי כל כך

  15. סתיו אלמגור

    אהבתי

  16. הר הקסמים

    אנשים טובים באמצע הדרך

  17. התמונות

  18. שראית את התמונה הראשונה

  19. נכון, לא דיברנו יובלות

  20. מתקדם יפה לקראת קו הגמר

  21. המנטליות של נהגי המוניות

  22. חג שמח אופל

  23. מקווה שאת נחה אחרי הימים

  24. אתה כל כך צודק

  25. הסיפור שלך

  26. תודה דארלינג

  27. תודה שי וחד שמח גם לכם (-:

  28. גם אני הרגשתי כך…

  29. חג שמח אבי

  30. גם אני הופתעתי

  31. יש עוד תקווה לעם הזה, כנראה

  32. תודה אלמגור

  33. נעים להווכח שיש עוד אנשים כאלה היום

  34. תודה (-:

  35. חג שמח מותק

כתיבת תגובה

