הבזקים של עונג (2)

 

השבועיים של פסח היו לי שבועיים שהייתי ברובם מנושלת מהמחשב (ילדים בבית זה שמחה…).  קשה להיות מנושלת מהמחשב שהפך להיות חלק ממני

ישבתי רוב הזמן בבית קראתי את ועל "מורה נבוכים, ו"הכוזרי" וכשהרשו לי… העלתי את מה שקראתי למחשב והצצתי מידי פעם גם לבלוגיה.

הרגשתי שאני חיה בתוך סיר לחץ של שני ילדים שהשתלטו על החיים בבית (הבת והבן הצעיר שהיה בחופשה מהצבא כל שבוע פסח), דבר לו אני כבר מזמן לא רגילה.

בין לבין, ארחתי את המשפחה והתענגתי על הנכדים שלי.

בתוך כל ההמולה וסיר הלחץ קיבלתי מהבת שלי את אחת המחמאות הכי גדולות שאמא יכולה לקבל מהילד שלה, אני חושבת.

"אמא את כל כך חכמה, את יודעת כל כך הרבה… אני מאוד מקווה שכשאהיה בגילך, אוכל גם אני לעזור לילדים שלי כמו שאת עוזרת לי…"

אני מודה שעמדו לי דמעות בעיניים כששמעתי את הדברים שלה, על מחמאת ה"חכמה" אני מוותרת בקלות, אבל החלק השני של הדברים, ההבנה וההערכה שלה את העזרה שהיא מקבלת ממני בלימודים. אני מרגישה שאין פרס גדול מזה שיכולתי לקבל.

על אחת כמה וכמה, כשדברים שלה על היותי "אמא רעה" בתקופה ש"הזנחתי" את משפחתי והייתי ליד מיטתו של דובי בשלושה וחצי החודשים האחרונים לחייו, עדין מהדהדים בראשי מידי פעם.

עבור כזה עונג שווה לפעמים להיות מנושלת, מושבתת (הבן היה עם האוטו…) ותקועה בבית שבועיים.

התמונות – עונג נכדים וילדים יפים אחרים בגן המשחקים לא הרחק מהבית שלי.

 

 

38 תגובות ל-“הבזקים של עונג (2)

  1. עונג צרוף

  2. אח אח איזה תמונות מקסימות יקירתי

  3. אתי אברהמי

    את אמא מקסימה

  4. נכדים זה אושר ענק!!מקסימה את,

  5. ליידי סנו המקורית

    איזה כיף פשוט תענוג לארח

  6. ליאור המקורית8

    איזה מתוקים שבא לצבוט

  7. ריש עלום השם

    הקטנצ`יק שמרחף באוויר

  8. כייף

  9. דקה לארבעים

    הנכדים שלך

  10. את כפי שאת

  11. להיות מושבתת

  12. ישנן הבנות

  13. דוקא

  14. מחמאה נהדרת

  15. נהנתי לקרוא על בילוי החג שלך

  16. אופל כחול

    זו מחמאה

  17. יופי של הבזקי עונג יהודית

  18. יופי של צילומים

  19. תודה יקירתי

  20. תודה נשמתי

  21. תודה אתי…

  22. תותי מה שלומך?

  23. לארח את הנכדים

  24. תשמעי

  25. גם אני מתה על התמונה הזו ((-:

  26. היא בטח כולה בגודל כף היד שלך…

  27. ההבנה הזו

  28. איזה דומים לי…

  29. זה לא היה קל

  30. מסתבר…

  31. החיוך לא מש ממני כל פעם

  32. חכמה… זה בעיני המסתכל

  33. ספרים חכמים, ספרים קשים (-:

  34. תודה אבי

  35. חג שמח שי

  36. הלו הלו….. אני מבקשת

כתיבת תגובה

