כשסיוי חוגגת לי יומולדת

 
יוצאים לשטח ליום צילומים
והפעם, כמו שאתם כבר יודעים, יצאנו לשמורת פורה ותל נג`ילה.
סיוי היתה אחראית על רשומה הומוריטית ולי לא נותרה, אלא הרצינות, כדי להפיג את הרושם הנורא שיש לכם עלי אחרי שקראתם את סיוי
 
 
כן, כשהילדים שלי היו צעירים מאוד יצאנו לשם עם חברים, כמעט מידי שבת.
 
 
זיו שחגג השבוע 21, בעגלה
 
היו אלה ימים אחרים לגמרי. הכביש לבאר שבע היה כביש חד מסלולי, הכל היה הרבה פחות המוני, כי הארץ היתה עדין עם המון ריאות ירוקות, להבדיל מהיום, כשהנדל"ן משתלט על כל רבוע אדמה ירוק.
 
 
 
גיא הבן בן ה – 30 כיום, ליד אגם פורה
 
התחלנו את הבוקר בתל נג`ילה.
כשטיפסנו במעלה הג`בלאה גיליתי שכנראה משה לא רק הוציא מים מהסלע
 
 
הוא הוציא ממנו גם פרח (איזה סוג של ציפורן ננסית?)
 
בראש התל עומד לו בגאון אשל בן 400 שנים
 
 
 
 
כשליד שורשיו שרידי אחד הבורות שחפרו שודדי הזהב
 
 
הנוף ממרומי התל הוא מאוֹפֵק
 
 
לאופק
 
 
360 מעלות של נופי חבל לכיש
(שלושת המגדלים הקטנים באופק-הממגורות של קרית גת)
 
 פגשנו  גם מעט פרחים
מי שהיה אחראי השנה על הגשם פישל בגדול
 
 
 
 
כלניות
 
 
ציפורן נקוד
 
 
עירית
 
 
 
עוד סוג של ציפורן?
 
 
שומר?
 
 
 שלח
 
 
ערכובית הגלגל
 
 
לשון הפר
 
 
שדות חרדלים לנצח
 
 אמנם היה זה היומולדת שלי, אבל אני זו שהגשמתי לסיוי חלום
 
 
 
 
בשעה שאיזה פלצן בחן את הרכב שלו עד כלות
והעיף עלינו ענני אבק
 
 
 
 
 אנחנו בדיוק באותו מקום בו היינו לפני כ – 20 שנה (הבן בזרועותיו של חבר משפחה)
 
 
  
 
 
 
חרציות בשדות הקמה
 
*
 
24 תגובות ל-“כשסיוי חוגגת לי יומולדת

  1. :-)))) חתיכת היסטוריה

  2. כמה

  3. ליאור המקורית8

    בחיי, שאין לשתיכן שום תקנה…..

  4. אופל כחול

    שמורת פורה

  5. התמונות של שתיכן נהדרות!

  6. אתי אברהמי

    מזל טוב

  7. פ נ ל ו פ ה

    צילומים מחממי לב

  8. צילומים משגעים.

  9. דקה לארבעים

    תמונות נהדרות

  10. צילומים נהדרים רשפים

  11. הפרחים נפלאים.

  12. רבותי ההסטוריה חוזרת…

  13. תאמיני לי שאני בקושי זוכרת איזו

  14. את צודקת… זה באמת נראה

  15. תודה אתי…

  16. זה אזור הבית שלי

  17. זה כנראה מסימני המיתון… ((-:

  18. אההה

  19. חג שמח שיי ותודה

  20. חג שמח יאיא

  21. כפרתי תגידי

  22. ממי, את רוצה שאקנה לך כאלה מכנסיים?

כתיבת תגובה

