חברת "לוריאל" חוגגת לי יומולדת

 
מסתבר שחברת "לוריאל פריז" חשבה שחגיגות היובל + 6 שלי, הן אירוע שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום.
הנה הגעתי סופסוף לגיל שהקמטים שלי חורשים – PERFECT את עורי, תלמים תלמים…
אחרת, אי אפשר להסביר את ההזמנה שנחה לה אצלי בתיבת המסרים המזמינה אותי להשקת הסדרה החדשה שלהם "AGE PERFECT"
 
כך, חגגנו ברוב עם (התפוזינות) והדר ב"קראון פלאזה" בעזריאלי את האירוע. 
 
 
מייד כשנכנסתי קיבלתי "מכת" דייל האדון
וחשבתי לעצמי, גם בעוד אלף שנות דור , מליון ניתוחים וסכין מיוחדת להשלת 40 קילוגרמים מיותרים, אני לא אהיה  כמוה.
מה לעשות, זה כבר עניין גנטי, ואמא שלי, מסתבר, לא היתה מהמשפחה הנכונה…
 
 
אחר כך הסתכלתי על נאוה רביד – מנכ"לית לוריאל ישראל ועל דורית שהעבירה לנו את הערב
 
 
 אז נכון שאני צריכה להוריד איזה מאה קילוגרמים (טוב נתפשר על 100 פאונד), כדי להראות כמו דורית
אבל שתיהן כבר נראות בטווח שאני, כמעט, יכולה לגעת בו .
 
אחרי ששוכנעתי שזרעי סויה טובים לעור שלי (בקיבה אני לא אוהבת אותם) על תמצית פרחי היסמין אני בכלל לא מתווכחת – ולו רק בזכות הריח המשכר שלהם.
 
אחרי המצגת המשכנעת
 אחרי שעמדתי בפינת הכיבוד, וטעמתי מהטעימות שהיו לנו שם (נראה לי שרק אני עמדתי שם, כל האחרות שומרות של הגזרה…)
 
 
 אחרי ששבתי הביתה וניסיתי את המרקם ה"פרפקטי" של הקרמים והסרום. וזה, בהחלט נעים על העור.
החלטתי, שאני לא מפספסת את ההזדמנות לתת לעור שלי צ`אנס להיות חלק כמו עור של תינוק (כבר הסכמנו, שלהיות חלק כמו העור של דייל האדון אין לי סיכוי להגיע).
במיוחד לאור העובדה שאני בגיל שבו אני "במקום הראשון"
 ואני דואגת שהאור בפַני יזהר תמיד
במיוחד לאנשים "מאוד מסוימים"
אבל בעיקר לי.
 
 כדי לדעת אם זה הצליח לי
תצטרכו לחכות בסבלנות עוד כמה חודשים.
(לי כמובן, אין שום ספקות בעניין…)
 
HAVE A PERFECT DAY
 
 
*
ותודה ל –  שהביאתני הלום.
24 תגובות ל-“חברת "לוריאל" חוגגת לי יומולדת

  1. צ`מעי יקירה

  2. ליאור המקורית8

    וואי, איזה תלמים תלמים חרושים לך שם

  3. נקודה עם פסים

    יומולדת שמח יקירה

  4. יומולדת שמח מקסימה!

  5. אתי אברהמי

    מזל טוב

  6. תודה אתי יקרה

  7. אופל כחול

    מזל טוב ליום הולדתך

  8. יומולדת שמייח

  9. אני יכולה רק להפנות אותך

  10. אין לי הרבה מה להוסיף

  11. א. תודה ((-:

  12. תודה נשמה

  13. גם אני מחכה לה

  14. אוי את הורסת

  15. תודה (-:

  16. תודה לך מתוקה

  17. תודה אופלית יקרה

  18. תודה רובן

  19. צרוף מקרים ((-:

  20. תודה ((-:

  21. 🙂 I rest my case

  22. rest in peace (-;

  23. מזל טוב יקירה:)

  24. יומולדתתת לההה פלאשי השימחה לילדים

להשאיר תגובה

