יום הבוחר

 
להט לא היה שם
 
חגיגת דמוקרטיה?
הכל סיסמאות.
 
 
שהתפוגגו
כמו המפלגות הדתיות.
 
 
אפילו השומר עמד בפתח עם ידיים בכיסים.
 
איפה הקלפי?
כל כך שקט פה
 
 
 
אין תורים
 
 
 
 
מלאתי את חובתי האזרחית ויצאתי תלאביבה
 
איילון שמונה בערב – תענוג לנסיעה.
אין פקקים, הנסיעה שוטפת.
 
 
 אני נעצרת מול מגדלי עזריאלי היחידים שמזכירים לי שזה יום בחירות
 
התאורה צבעונית ומרהיבה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אני בדרך הביתה
להתמודד עם המציאות הלא סימפטית של תוצאות הבחירות
 
 
יהיה טוב…?
 
 
34 תגובות ל-“יום הבוחר

  1. הר הקסמים

    מגדלי עזריאלי נראים אצלך

  2. יפה לך שצילמת

  3. עגומות ביותר הבחירות

  4. יהיה טוב ? אמרו זאת כבר לפני

  5. מציאות מוכרת

  6. דקה לארבעים

    אני מקווה

  7. יצאת

  8. חייב שיהיה טוב 🙂

  9. העברת

  10. עבודה של גיל טייכמן.

  11. התאורה! לא הבחירות 😦

  12. כן. מציאות לא סימפטית

  13. אופל כחול

    תיעוד הבוחרת

  14. להתראות בעוד

  15. זאת הבחירה שלנו..

  16. להרגשתי לא יהיה טוב

  17. תמונות יפות

  18. נראה לך?

  19. תודה יקירתי

  20. הרוב מטומטם

  21. העם איבד את דרכו לדעת

  22. שיטת הממשל הזו

  23. עכשו לא טוב

  24. ימים עגומים צפויים לנו…

  25. חייב…

  26. היופי של עזריאלי

  27. ברור 🙂

  28. ורודפי בצע!

  29. זו גם ההרגשה שלי… )-:

  30. גם לא לבחור זה סוג של בחירה

  31. ארבע שנים???

  32. בזמן האחרון אני יוצאת לכל מקום

  33. כן, מסתבר

  34. לגמרי…

כתיבת תגובה

