מילים שיודעות לגעת

 
 אני במיטה האפולו עומד לצידה ומביט בי
"אני נהנה להביט בך" הוא אומר
"את מזכירה לי את אותן נשים מלאות בציורי המאה ה – 15
שאני כל כך אוהב"
 
הוא מסתכל בי במבט שכולו עונג
אני עם חיוך
נזכרת באותן ונוסיות מדהימות בציורי הרנסנס
 
 
 
כשבעצם שאני נראית הרבה יותר ונוס כזאת
 
 
 
 
או אחת מהדמויות הנשיות של
 
 
 
מתענגת
על העונג הזה שלו 
על שיודע להגיד לי את המילים הכל כך נעימות
מילים שהן דשן לאגו הנשי שלי.
 
על שזכיתי להיות עם גברים שאהבו אותי על מה שאני
וכמו שאני
עם גופי השופע.
 
שגרמו לי לאהוב את עצמי
נטעו בי את היכולת להביט במראה ולהנות ממה שאני רואה.
 
גברים שידעו לגעת בי
גם במילים.
 
האיש הזה, אפולו
הוא המתנה הכי יפה שקיבלתי בשנה האחרונה.
 
 
*
 
מקור התמונה לונוס השמנה בנוסח בוטוצ`לי
45 תגובות ל-“מילים שיודעות לגעת

  1. נראה לי שהרזון

  2. יפה שלי

  3. מגיע לך העונג הזה

  4. דקה לארבעים

    נשמע כמו מתנה נהדרת

  5. זה באמת נפלא!

  6. רק … זכיות כאלה

  7. מכשפהלה מפעם

    הגעתי

  8. אופל כחול

    התחלתי

  9. רשומה יפה

  10. אישה ממקום אחר

    נגיעות של מילים

  11. אני מקבלת מחמאות גם מנשים

  12. אותי הוא אף פעם לא הלם

  13. היה פעם אחד

  14. גם אני מחבבת אותו יותר ויותר

  15. אין על גברים כאלה

  16. למה???

  17. הוא באמת נפלא

  18. זכיות כן…

  19. שאכיר לך את אפולו???

  20. לשמחתי יש לי אותו

  21. ברוכה הבאה

  22. תודה יקירתי

  23. בדיוק, תארי לך אם היו מעיזות

  24. גם כלבבי (((-:

  25. חמודה

  26. אולי אני אביא לך אותו שתנערי אותו?

  27. תביאי, תביאי…

  28. לא נראה לי…

  29. טוב (-:

  30. את יודעת הרי שלשמוע את זה מגבר

  31. יש גברים שיודעים לגעת

  32. תודה קדחת, שמחה שאהבת

  33. כן, זכיתי

  34. הגבר היחיד שנכנס לגוב הנשים (-:

  35. פ נ ל ו פ ה

    טפו טפו חמסה

  36. אני מקנאה בך מאד!

  37. מלוא הפירגון

  38. הנגיעה הזו בנשמה

  39. קדחת צהובה

    קראתי ואהבתי את אהבתך

  40. פלשניקית, כל כך שמחה בשבילך

  41. אחלה…

כתיבת תגובה

