עוטף גדרה

 
 
העוטף שלנו הוא בימים כתיקנם  שטח שחלקו חקלאי וחלקו פראי. בימי המלחמה הזו בשטח הזה, נופלים טילים המחטיאים את גדרה ואת גוש ישובי עשרת.
 

את השבת האחרונה החלטתי ללכת לבלות בין מראות הפסטורליה הזו שבין צומת תל נוף לבין גבעות מראר (כך אמרו לי שקוראים לגבעות הפראיות האלה).

 

העצים הקריחו, העלים שנשרו צובעים את האדמה תחתם

במטע המנגו מעבר לכביש

נותרו עלים בודדים

בצבעי אדום זהב

על העצים

חורבה נראית במרחק

ומקרוב

את הכלנית הראשונה שלי בחורף הדמי הזה

 פגשתי כאן

*

שבוע שקט לכולנו

 

38 תגובות ל-“עוטף גדרה

  1. ליידי סנו המקורית

    שיהי שבוע שקט ואיזה טיול יפיפה

  2. יופי של תמונות

  3. יופי של צילומים

  4. שכבות…

  5. מקום של פרא..

  6. אישה ממקום אחר

    יופי של תמונות

  7. הר הקסמים

    אני אוהבת חורבות

  8. איזה תמונות משגעות!

  9. כמה שלווה משרות התמונות

  10. תמונות נפלאות.

  11. תקשיבי

  12. אופל כחול

    כה קרוב

  13. צילומים נהדרים 🙂

  14. אמן, שיהיה שבוע שקט…

  15. הלוואי…

  16. זהו… שזה היה בשבת שעברה

  17. תודה שי… והשקט יחזור על כנו!

  18. איזה שיר…

  19. תודה יקירה e

  20. מקומות מוכרים?

  21. אין ספק שבעונה הזו יפה פה

  22. תודה שחף…

  23. בואי (-:

  24. אמן יקירתי…

  25. זה היה סיפור של חורף…

  26. מקווה ומאחלת…

  27. אני מסירה בפניכם את הכובע

  28. תודה יקירה e

  29. תודה יקירתי }{

  30. כל מי

  31. הבנתי ((-:

  32. תודה אדי יקר

  33. פ נ ל ו פ ה

    אני מצטרפת למילים של דומי

  34. צילומים מרהיבים של חורף והפוליטיקה?

  35. תמונות מקסימות!!!

  36. יופי של רשומה שפוייה נוספת

  37. אני רואה שהפסדתי

כתיבת תגובה

