במרחק נגיעה

 
ביום בהיר אפשר לראות עד אשדוד

כשפקחתי בבוקר את את עיני ופתחתי את התריס בחדרי, היתה אשדוד מונחת על כף ידי

הלכתי לחברה, הופתעתי לשמוע שהאזעקה אתמול לא היתה אזעקת שוא, היתה נפילה. ממש לא הרחק מביתה.

רק בדרך הביתה הבחנתי שהישוב נראה כמו עיר רפאים. כמעט אין איש ברחוב. הילדים, שלא הלכו לבית הספר היום, ספונים בביתם, מחוברים לחצאית של אמא ולחדשות.

השכן שלי לקח את בנותיו ועבר איתן לבית הסבתא. לא משאירים ילדים לבד בבית בימים אלה. הבית סגור ומסוגר.

כששבתי הביתה, החדשות על נפילת הטיל בבית בן שמונה קומות באשדוד,  נראו אצלי, כמו ברוב בתי ישראל, בסלון. מאוד לא שגרתי שהטלויזיה שלי דולקת בשעות שכאלה.

הצצתי שוב מהחלון, אשדוד מהבית שלי, נראתה כתמול שלשום…

רבע שעה מאוחר יותר, היתה פה אזעקה. לא לוקחים סיכונים.

*

זו ההזדמנות להודות לכל מי שמציע לי מחסה מחוץ לאזור. אני נשארת בבית כי אין כמו הבית, גם בימי מצוקה, במיוחד כשאין בו ילדים קטנים.

שתהיה לכולנו שנה שקטה, בטוחה ורגועה

שימי האש האלה יעברו במהרה

 

25 תגובות ל-“במרחק נגיעה

  1. אמן !
    אין הרבה מה להוסיף,

  2. פ נ ל ו פ ה

    שיבואו ימים בהירים
    וכל הילדים יחזרו הביתה בשלום

  3. יהיה טוב!! לא לדאוג

  4. אופל כחול

    היום כשנהגתי
    במכוניתי לעבודה

  5. מאחלת לכך ולכל תושבי אשדוד ערב שקט
    ומי יתן והשקט יחזור למחוזותינו

  6. אמן לאיחולייך!
    ותודה על תמונות ברורות ויפות ומרגיעות אותנו הרחוקים.

  7. שתהייה 2009 שנה של חזרה לשפיות
    בטחונית, כלכלית, ציבורית, פוליטית

  8. את יודעת כבר כמה ימים שהשיר הזה
    "מלחמות כבר לא קורות בחורף" של סי היימן מתנגן לי בראש

  9. אנחה
    איזה שמים יפים? ככה קר להם לחיילים שלנו שם. זה נורא מצער אותי. הלוואי שהכל יגמר וכן, אולי הפלסטינאים יפתיעו ויבוא שלום!

  10. רוחות מלחמה..
    כמה שלא יקראו לזה "מבצע", אני מרגישה מלחמה באוויר.

  11. Aליזבת Bנט

    מצטרפת לתפילה שלך!
    מי יתן!!!

  12. לא דואגת!
    יודעת שיהיה טוב

  13. למה אני צריכה ללכת מכאן?
    לי אין ילדים קטנים לדאוג להם לשמחתי

  14. אמן, כן יהי רצון!
    שבת שלוה לכולנו

  15. אתמול ביקרתי חברה בלוד
    בדרך חזרה גם אני עצרתי בצידי הדרך לצלם את העננים בשעת שקיעה (-:

  16. אמן ואמן
    ושבת שקטה שתהיה

  17. שנה טוב ושקטה לכולנו בבושקה

  18. הלוואי…
    אבל אני לצערי, קטנת אמונה

  19. מקווה גם אני
    הבן שלי הלך ביום רביעי לקות נעלים באשדוד

  20. כן גם אני מסתובבת איתו…
    שיהיה שקט במהרה

  21. השמים היו יפים
    והיה לי חשוב להכניס אותם

  22. איזה מבצע ואיזה נעלים!
    מלחמה מלחמה מלחמה!

  23. לגמרי מבין את קוטן האמונה
    ותתפלאי כמה האמונה קטנה כשמתגוררים, ולו לתקופה קצרה, בשכונה נורמאלית.

  24. מאחלת
    לימים שאשדוד תחזור להיות שקטה ושלווה כמו מחלון חדרך.

  25. אמן…

כתיבת תגובה

