שישי בשינקין

 

שישי האחרון, אחד הימים הגרועים בחיי

היום, דווקא, התחיל טוב, הייתי בהשקת ספר של חברה. את מי פגשתי שם לעולם לא תנחשו…

בובת חלון ראוה

כן כן… זו בובה בשר ודם.

*

משם  נסעתי לסדנת צילום ברחוב שינקין

כשהגעתי הבחנתי שהמפתחות אינם. כל החיפושים עלו בתוהו. אני בלב תל אביב בלי מפתח לאוטו. בתוך כל הבלגן הזה אני צריכה לצלם.

למי היה ראש לצילום?

הייתי עם ראשי במפתחות

בלמצוא את הבת שלי 

להזעיק אותה לתל אביב עם המפתחות הרזרביים

רחפתי חסרת ריכוז עם מצלמה ביד

קצת שיכורה מההלם

מנסה

לתפוס רגע

מעניין

*

נאלצתי להשאר עד שהשמש

התחילה לשקוע

עד 

  

שהאורות החלו לדלוק

עד שהבת שלי הגיעה, הביאה לי את המפתח ויכולתי לחזור הביתה

32 תגובות ל-“שישי בשינקין

  1. הרפתקאות flashes בעיר הגדולה..
    מפתחות אפשר לשחזר אפילו אם לוקח זמן.

  2. ג`וד..
    בכל רע יש גם טוב… כנראה שהלחצים והמתח מפיקים ממך

  3. סיפור מהסרטים!
    הצילומים מקסימים אחד אחרי השני.

  4. קדחת צהובה

    תמיד מעדיפה תמונות של אנשים
    סיפור סיור

  5. אוף איזה באסה
    אבל יצאו לך תמונות ממש יפות

  6. אויי
    פלש…..אני כבר למדתי מנסיון להחזיק מפתח רזרווה של האוטו בארנק שבתיק עם המצלמה…כך אני יודעת שלעולם אין מצב שהשאיר את התיק באוטו(בגלל המצלמה שבתוכו כמובן.)

  7. מבעס לאללה
    אבל אנחנו יודעות מי אשם.

  8. אני מקווה בשבילך
    שזה באמת יהיה היום הכי גרוע בחייך. כולה לאבד מפתחות ולחכות לזוג ספר… כבר היו לך ימים הרבה יותר גרועים מאלה, האין זאת? בואי נקווה שרק צרות מהסוג הזה יהיו לך (מכסימום) ולא עוד אובדנים אחרים.

  9. ועם כל זה
    הצילומים יצאו לך טובים מאוד 🙂

  10. הצלחת לצלם יפה
    בתור מישהי שאין לה ראש.

  11. את יודעת (-:
    הכל יחסי

  12. לא יפה להצביע על אנשים בקהל
    כך לימדו אותי בבית!

  13. לומדים מנסיון…
    במיוחד כשהוא לא טוב ((-:

  14. יצא משהו… יכול היה לצאת הרבה יותר
    טוב.

  15. כן, יש בהם משהו
    באנשים, יש בהם איזשהו סיפור

  16. תוציאי ותעשי סדרת תמונות
    תהיי בשיא המודה (-:

  17. אלה…
    לא ממש מדהימים

  18. המצלמה לא זזה ממני מטר ((-:
    טוב שלא נגרם נזק גדול יותר…

  19. תודה שלגי
    המן נוצל, אבל העצבים היו רופפים (-:

  20. אוף בריבוע!

  21. בהחלט מבאס
    הרס לי את מצב הרוח לכל היום!

  22. סרט סרט!
    תודה}{

  23. שפרה…
    אני בטוחה שהיא לא רוצה להראות כך

  24. תודה (-:

  25. תודה עופר…

  26. אופל כחול

    אני לא חושבת
    שרובן על הפנים כי אני מביטה על הצד האמנותי ופחות על הצד הטכני .

  27. ברור שהבנתי, תודה יקירה }{
    רוב התמונות שצילמתי יצאו מעפניות, אלה ההכי טובות שהיו בהן ((-:

  28. פ נ ל ו פ ה

    אוף
    מעצבן

  29. סיפור נפלא עם התמונות
    אבל "סרט" עם המפתחות…

  30. אופל כחול

    אויש ,מבאס לגמרי
    לאבד מפתחות המכונית.לי בתיק שלי יש תמיד אחד רזרבי לכל צרה .

  31. ליידי סנו המקורית

    ממש סינורומן ……… הסוף טוב
    המפתחות הגיעו , לפחות ניצלת את הזמן לעוד צילומים ליל מנוחה באהבה מכל החבורה

כתיבת תגובה

