נפילה ראשונה

 
זה מגיע אלינו
הלא יאמן קורה.
לפני חמש דקות שמעתי בפעם הראשונה הד נפילה .
 
מקווה מאוד שאלה לא הולכים להיות הצלילים שילוו אותי בימים הקרובים.
 
לילה שקט ישראל.
 
 
 
הפעם אלה לא בועות סבון המתנפצות…
 
 
* צולם בשינקין
52 תגובות ל-“נפילה ראשונה

  1. כן אל תשאלי…
    כמעט לא קיבלתי התקף לב… =(

  2. שיהיה לילה שקט לכולם
    ובעיקר לכל תושבי הדרום.

  3. ליידי סנו המקורית

    מאחלת לך לילה שקט באהבה
    מכל החבורה

  4. פ נ ל ו פ ה

    שיתרחק מכולנו
    ושלא יכאב לאף אחד

  5. תקראי את הפוסט
    הזה

  6. מקווה בשבילכם
    בכל מקרה את תמיד מוזמנת למרכז….

  7. אישה ממקום אחר

    מקווה
    שיעבור בלי נפגעים נוספים.

  8. מחבקת אותך חיבוק
    ענק ענק מפה.

  9. מפחיד מאוד
    אבל יש דברים שחייבים להעשות עכשיו אחרת יהיה מאוחר מידי ואז כבר לא יהיה סיכוי לתיקון

  10. החזיקו מעמד! ושיגמר הכל בטוב!
    אני לא יודעת מי סובל יותר. מי שנימצא קרוב ושומע הכל, או מי שנמצא רחוק ורואה בטלויזיה מליון פעם אותה תמונה! מפחיד ..זו לא מלה!

  11. לדעת שהנה..
    זה מתקרב וזה כבר כאן!

  12. אמן אמן אמן
    שזו האחרונה

  13. תמונה מדהימה נקווה ללילה שקט ושליוe

  14. אופל כחול

    אתמול בערב
    ישבנו בסלון ושמעו זאת והחלונות בבית רעדו .

  15. זוכרת לפני שנתיים
    את הנפילה ליד הבית שלי. אכן מפחיד.

  16. בדיוק…
    ואני אמרתי שאין לי כח לכתוב היום

  17. זה כנראה לאות הזדהות עם הבת שלי
    שכבר שנה וחצי תחת אש באזור שדרות (-:

  18. אצלינו זו הנפילה שהיתה באזור יבנה
    מתארת לי שזה לא היה נחמד

  19. זה היה יותר מפתיע ממפחיד
    כי לא האמנתי שזה יגיע לפה

  20. תודה מתוקה (-:
    אני פה

  21. אמן אמן
    גם אני מקווה שיגמר כמה שיותר מהר

  22. חייכתי…
    הייתי רוצה דווקא לגור ברמת השרון למשל

  23. אלינו?
    איפה זה אלינו?

  24. לא היה מפחיד
    לעת עתה…

  25. תודה (-:

  26. מקווה מאוד…
    אבל השעות האחרונות לא כל כך מבטיחות

  27. זה כבר כאן… פחות או יותר
    מקווה שיעלם כמו שהגיע

  28. שיגמר בטוב, אמן
    חוששת מכניסת הרגלים!

  29. כן… חשבתי עליכם
    במיוחד היום כשנפלו טילים באזור התעשיה של באר טוביה…

  30. מקווה שיגמר
    ממש ממש בקרוב

  31. גם לך נשמה! לילה שקט! (=

  32. גדרה
    מעניין למה טעיתי

  33. פרה קטנה וחמודה

    אשדוד
    אמן

  34. גדרה זה 30 דקות מתל אביב
    בנסיעה דרך איילון דרום בלי פקקים ((-:

  35. רבע שעה ממני…
    שנדע שקט

  36. תודה ממי
    אנחנו, סיון ואני מתכננות סשן שלם של בועות ביום שישי

  37. אופל כחול

    אופס ,שכחתי להגיב לך
    שאהבתי הצילום עם הבועות באוויר .זה אתגר נהדר לצלם בועות .

  38. תודה יקירתי
    מאוד מקווה שלא תהיה כניסה של חיל רגלים!

  39. תודה יקירה }{
    אני לא הולכת מפה לשום מקום

  40. תודה קראתי…
    אנחנו במלחמת אין ברירה

  41. אוף עם כל המצב
    זה כבר נמשך הרבה מידי זמן!

  42. הלילה עבר בשקט, תודה

  43. יהיה בסדר מותק
    הולכת לישון בתקווה לא להתעורר לרעשי בומים

  44. יהיה טוב אישאללה.
    יום מואר,

  45. פרה קטנה וחמודה

    אכן, לילה קשה עבר עלינו
    ממשש לא חשבנו שזה יגיע אלינו, ובטח שלא אליכם

  46. מפחיד!
    ופתאום אני מבינה שעצם אין לי מושג איפה את גרה

  47. אמא`לה!
    אם יהיה צורך, תבואי לפה. יש לי חדר פנוי!

  48. שלא נדע
    אני מכירה את התחושה המפחידה

  49. חיבוקים [אוף, מה זה עוזר?]
    מרחוק, אבל… בכל זאת.

  50. בדיוק דיברנו על לפתוח פה ל…
    וכבר הוא היגיע. לילה שקט מותק.

כתיבת תגובה

