הבילוי האולטימטיבי

 
 
חורף
 
*
גשם
 
*
 
חימום
 
*
 
מיטה
 
*
 
פוך
 
*
אפולו
 
* * *
 
 
צולם לפני שלושה ימים מהמרפסת שלי
כשעוד היה סתו…
24 תגובות ל-“הבילוי האולטימטיבי

  1. מפרגנת…

  2. הצבעים
    בתמונה נפלאים.

  3. אישה ממקום אחר

    אולטימטיבי
    ואפילו

  4. שמחה עבורך, בשבילך, איתך
    ובנוסף…לצרף תמונה של עלים בשלכת… מה צריך אדם יותר מזה ??

  5. חחח
    הוא שווה אלפים

  6. אולטימטיבי!!
    והתמונה הזו משגעת

  7. תמונה מקסימה!
    מעניין מה עושות הציפרים בזמן הבומים. לאן הן בורחות.

  8. אני יודעת
    שאת יודעת להעריך כזה בילוי פוכי ((-:

  9. תודה יקירתי
    בימי קור אלה אני באמת לא זקוקה לדבר מעבר (((-:

  10. ווטסון!
    יֶא!!!

  11. :-)))
    איזה הורסת את פנלופה

  12. תודה נשמתי…
    צילמתי בוקר אחד מהמרפסת פה

  13. ריש עלום השם

    למה רק שלושה?…
    שיתאמץ יותר?!

  14. אל דאגה
    הוא בכושר שאתה רק יכול לפנטז עליו…

  15. תודה… (-:

  16. צבעי הסתו האחרונים
    שאפשר היה ראות מהמרפסת שלי…

  17. תודה יקירה }{

  18. אתה תעשה את זה..
    עם הונוס שלך

  19. היה לי קשה לתפוס אותו
    מבין הענפים

  20. פ נ ל ו פ ה

    רק טבעי
    שאפולו מקבל 3 כוכבים

  21. איזה יופי 🙂
    פשוט מחייכת

  22. אופל כחול

    צבעוניות סתווית נהדרת
    אני מביטה בדרורים מבעד לחלון בימי גשם ורואה שהם מחפשים להם גגון בדמות העלים של השיחים בגינה וזה מחזה נהדר .

  23. אמממ, כמה שזה נשמע כיף
    חוץ מאפולו. עליו אוותר 🙂

  24. באמת אולטימטיבי!
    התמונה מקסימה:)

כתיבת תגובה

