ביי ביי סתו

 

היום ה – 21 לדצמבר  החורף מתחיל!
(לא כל כך נראה כך בחוץ)
השנה חוויתי סתו מיוחד,
 סתו במקומות שונים על פני הגלובוס
 
סִכום סתוי בשני חלקים
 
 
ניו יורק
 
 
 
 
 
 
 
 
 
צילומי דרך
 
 
 
 
 
אלף האיים
 
 
 
 
 
טורונטו
 
 
 
 
 
 
 
מפלי הניאגרה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אי העיזים –     Goat island
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מדינת ניו יורק
 
 
 
 
 
 
 
 
 
המשך יבוא
 
 
חג שמח
 
  
 
30 תגובות ל-“ביי ביי סתו

  1. תמונת נפלאות צבעי העלים בסתיו
    כל כך יפים שלא חשים את העגמומיות

  2. תודה ששטפת לנו את העיניים
    עם כל היופי הזה!

  3. צילומים נפלאים 🙂
    צבעי סתיו משכרים, 🙂

  4. חג שמח!
    בכלל לא ידעתי שהיום מתחיל החורף, מזל שאת כאן 🙂

  5. יוווו …..
    אוח הלוואי והסתו היה כאן כל השנה. אני נמסה גבינה טבולה בפונדו :-))

  6. עם סתיו שכזה מי צריך חורף??
    תמונות מקסימות אחת אחת..

  7. אופל כחול

    סתו נפלא
    תמונות קסומות של סתו .

  8. חג שמח ,רשפים
    צילומים מדהימים של סתיו…

  9. פ נ ל ו פ ה

    וואוווווו ענק
    בוינה את ראית עולם!

  10. תמונות נפלאות הבאת
    יש לי חיבה לעונה הזו. קריר יותר, רגוע יותר, מין נינוחות מפוייסת.

  11. הכי חשוב שכחתי
    להגיד חג אורים שמייייח }{

  12. פה עדין אין גשם
    הייתי אתמול בתל אביב גם שם לא היה גשם

  13. אני בסתו בכלל לא עגמומית
    משהו בי נפתח

  14. חכי שתראי את היופי
    בסביבות בוסטון…

  15. הגדרה מדויקת
    צבעי שלכת משכרים (-:

  16. חחחח
    מותק

  17. אתמול לא ירד אצלכם גשם
    כשאני הייתי בסביבה

  18. גשם גשם בוא…
    והוא לא בא

  19. אם גינתך תהיה בבוסטון
    היא תראה כך ((-:

  20. אמרו לי שפה לידי
    יש מטע אפרסמונים שנראה ככה

  21. חג שמייח יקירה
    ידעתי שתחגגי עם התמונות

  22. אחחחחחחחחחחחח איזה סתיו
    אני ממש מוריקה מקנאה

  23. היום הקצר ביותר בשנה. צילומים
    מרהיבים בצבעיהם – (ממש חוץ לארץ תגדנה הפולניות). חג אורים שמח ומואר חברה שלי.

  24. כמה
    יפה ופסטורלי הסתיו שלך.

  25. הכול יחסי כנראה..
    כשיש גג דולף כול תחזית מכניסה אותי לכוננות "ספיגה"….

  26. ליידי סנו המקורית

    אז בואי אלי ותראי איזה גשם יורד
    עכשיו אצלנו ונהנתי מסיור סתיו שלך מתוך כורסתי הנוחה באהבה מכל החבורה

  27. תודה יקירה ((-:
    יש עוד כמה שאני אביא

  28. אני הייתי שם
    גם בצד הקנדי וגם בצד של ארה"ב

  29. צריך צריך…
    כן…

  30. פה לא פולניה…
    פולניה במקום אחר…

להשאיר תגובה

