זמן אפולו ב`

 
 
 

קדחת כתבה "גיליתי שכשאין לי צפיות אני מפסיקה להרגיש. ואם אני מפסיקה להרגיש אז למה לטרוח"

 

אני גיליתי שאין לי צפיות, אני מרגישה כל כך חופשית, אני נהנית לחיות את הרגע, לא מצפה למחר, לא מצפה לדבר. אני טורחת על הרגעים האלה בהמון הנאה.

 

קדחת כתבה:"  כשאנחנו מצהירים שאנחנו ניקח מהקשר מה שיש, זה כמו להגיד שלא ניקח כלום כי אין שם כלום."

 

אני גיליתי שאני נהנית לקחת מהקשר הזה את מה שיש בו ולא מעבר. זה נותן לי את האפשרות להנות מהכאן והעכשו. זה מאפשר לי לחיות את הרגע מבלי לחשוב על המחר. יש בקשר כזה המון, המון הנאה ותחושה של שחרור.  יצאתי מהמסגרת שבה חייתי כמעט כל חיי – מחוייבות. אני עכשו מחוייבת רק לעצמי. לעשות לי טוב. ואפולו, נמצא שם, במקום הזה של – לעשות לי טוב!

 

קדחת כתבה: "את המילים האלה אפילו איני טורחת לומר  לך , אומרת רק לעצמי"

 

אני אומרת לו הכל. על התחושות שלי, על הנאת הרגע, על כך שהוא טוב עבורי כרגע. שאני לא אוהבת אותו, אבל נהנית לבלות איתו. שהוא בראש הדברים שעושים לי טוב כרגע, ושהוא עושה את זה טוב מאוד, מצוין אפילו. שאני מופתעת שאני יכולה להנות בצורה כזו וההפתעה הזו מעצימה את ההנאה.

 

 

קדחת כתבה:

                  את זה שאתה רוצה
                  אותי
                  אותי
                  מי היה מאמין
                  מכולן

 

אני חוזרת על המילים שלה

 

                  את זה שאתה רוצה
               אותי
               אותי
               מי היה מאמין, 
               מכולן

 

 

 

 

אני מוצאת את עצמי מחייכת באמצע היום, באמצע הנהיגה, באמצע הכלום, כך סתם, ללא כל סיבה מיוחדת. זה סימן הכי מובהק ש"זמן אפולו" הוא זמן טוב. טוב מאוד!

 

               

 

28 תגובות ל-“זמן אפולו ב`

  1. ריש עלום השם

    הוי אפולו, אפולו…
    צלילים של תשוקה,

  2. הו! איך שאת יודעת למצות את החיים!
    פשוט ללמוד ממך…

  3. זה דומה קצת למוטו שלי כרגע –
    "להיות שמחה בחלקי"!! :-))

  4. הר הקסמים

    איזה כיף
    זה זמן נהדר, תמצי אותו עד הסוף:-)

  5. רשפופית , מה פשר השובבות הזו אשר
    השתלטה על נשות הבלוגיה החסודות? אילו רק הייתי מעזה …להצטרף.

  6. מה
    שטוב לך לא בהכרח טוב לאחר.

  7. בדיוק, בדיוק
    כך. להנות מהרגע. לעשות למען עצמך.

  8. ככה.. בדיוק ככה!
    תמשיכי לחייך סתם ככה בלי סיבה, כי יש סיבה ענקית ! :-))

  9. אין ספק שזמן אפולו
    הוא זמן מצויין :-))

  10. אופל כחול

    זמן אפולו
    הוא זמן מעולה ,

  11. מאמנת אישית 1a

    ההנאה מ-"כאן ועכשיו"
    האין זאת הנוסחה?

  12. זמן אפולו!
    איזה ביטוי נהדר

  13. פ נ ל ו פ ה

    נהדר!
    שיתארך הזמן הזה עוד ועוד ועוד

  14. תארי לך שמה שטוב לאחד
    היה טוב לכולם

  15. e
    תודה יקירתי

  16. זו לא שובבות
    זה לחיות

  17. אני משתדלת קוסמת
    מוציאה מהלימון את הלימונדה הכי מתוקה שיש

  18. מעולה!
    כך צריך להיות e

  19. אני פשוט חיה
    חיה את הרגע וממצה אותו עד תום

  20. חחחח
    לא צריך את שמים!

  21. ללא שם בגלל תפוז…הוא זרק אותי 😦

  22. ואני…
    אוהבת אותך ((-:

  23. אין ספק!
    אין ספק!!

  24. בוחן המציאות שלי מצוין
    כך אומרת הפסיכולוגית שלי (((-:

  25. נהדר מאוד ((-:

  26. הוא מחורפן יקירתי, התפוז
    כבר הרבה הרבה זמן!

  27. כן מותק
    טוב לי מאוד (-:

  28. אני עושה זאת יקירתי
    ותודה

כתיבת תגובה

