זמן אפולו (א`)

 
 
 

כשהדלת אחריך נסגרת

קפה מתערבב בנשיקות

המשילות מעלינו בגדים.

 

אין זמן לדיבורים.

 

גופינו אל המיטה מותכים

יצרים מלהיטים מעשי אהבים

הזמן עומד מלכת.

 

כשאתה את גופי בפיך חוקר

אני, אותי עליך מוסכת

והזמן,

עומד מלכת.

 

בתוך השקט

קולות אהבה וצלילי נשיקות

חופנות שדים

וצואר

פוצעות שפתים, הפראות

לא יודעת שובע.

 

לזמן, אין זמן

לשובע, אין שובע.

 

כשהמים, שוטפים אותנו מעליך

דִּנְדּוּן אהבתנו מתפנק בי

בהִמהום של שביעות מענגת.

 

אני קמה להכין לנו את

הקפה שאחרי.

אתה מתנצנץ לידי

בטיפות המים שעליך

המילים,

כבר מתגעגעות.

 

אתה נושק לי לשלום.

 

נותרת, 

עם ניחוח גופך

וַעֲסִיס אהבתך.

  

24 תגובות ל-“זמן אפולו (א`)

  1. הזמן עומד מלכת
    מעשה האהבה כה טבעי ויפה..

  2. אין כמו אהבה

  3. יפה מאד

  4. אוי אוי אוי
    עד הפעם הבאה

  5. שירת ארוטיקה נשית
    ולחשוב שיחסית, זהו ז`אנר חדש בשירה. כמה חזק ואמיתי ונוגע. זה כתוב כל כך….חי, שאפשר להריח את הריחות בחדר הזה ולשמוע את הקולות וכמעט לראות.

  6. מילים
    נוטפות הנאה.

  7. פ נ ל ו פ ה

    לחיי האפולו
    בעצם לחייכם

  8. ריש עלום השם

    הללו זה רדיו?…
    זיין בפתח…

  9. אופל כחול

    מילים
    חושניות

  10. קדחת צהובה

    עסיס אהבתך
    חשבתי על השוני בכתיבה שלנו.

  11. אווו… סקסי רשף! :-))
    איזה כיף לך!!

  12. והנה חזרו לך המילים
    יפות ונהדרות:)

  13. הכי חשוב שיש אפולו!
    לא התייחסתי אל זה כשיר

  14. נהנית נהנית ((-:
    החלפתי תמונות בין שני הבלוגים

  15. חחחח
    אפשר לחשוב שאני מגלה פה את אמריקה (-;

  16. אמן ואמן (-:
    שרק ימשיך

  17. אכן (-:
    e

  18. שירה…
    לא יודעת אם זו דווקא שירה

  19. e
    יו קנואו ((-:

  20. נכון…

  21. אני אמשיך… (-;
    דונט ווארי יקירתי

  22. כן שירינק`ה
    כייף לי

  23. לא ממש…
    די אנסתי את עצמי לכתוב את זה

כתיבת תגובה

