מן הפרח בא הפרי

 

מן הפרח

והעלים

והדבורה

בא הפרי

*

מן הפרח בא הפרי

*

אלבום הפספלורה

24 תגובות ל-“מן הפרח בא הפרי

  1. אוניקס המקורית

    יש אצלי בגינה ……….
    פסיפלורה תמונות יפיפות שבת נעימה באהבה מכל החבורה

  2. אני כל כך אוהבת את
    פרי הפסיפלורה.

  3. פסיפלורה זה איכס
    אבל תמונות יפות מאד:)

  4. יפיפיות!!!
    פשוט נהדר

  5. פסיפלורה זה כל כך סקסי

  6. אופל כחול

    סדרה מרשימה
    ויפהפייה של צילומים ,אני חושבת שאלו הצילומים הכי טובים שלך .שיפור מדהים ויפהפה .

  7. תודה יפתי
    איזה מחמאות, הסמקתי

  8. צמח מעניין מאוד וגם
    מאוד פוטוגני, הפספלורה (בעברית "שעונית") 🙂

  9. אוי אני אוהבת אותם!
    ממש אוהבת את הפרחים של הפסיפלורה. כל כך הרבה ענין, וצבע ותנועה.

  10. אני חושבת שזו הגדר החיה
    הכי פופולרית במדינה

  11. (-:
    ברור

  12. תודה יפתי e
    כחול ירוק סגול הם שילוב מנצח!

  13. גמני (-:
    פרי גן העדן בעיני

  14. תודה יקרה שלי }{
    שבת מקסימה לך

  15. תודה נשמה
    אני מתה על פסיפלוורה

  16. תודה אהובתי e

  17. תודה אתי
    אני מאוד אוהבת את הפרי הזה

  18. נכון…
    מיוחד שהמיץ נוזל על הפנים והידיים

  19. תודה אדי e

  20. זה פרי מאוד סקסי
    אני מתכננת סידרת המשך כשהפרי יהיה בשל

  21. אתי אברהמי

    צילומים יפים ופרח יפה
    אישית לא אוהבת את הפרי,פשוט לא טעים לי

  22. פסיפלורה
    פרח דבורה הכל מתגמד לעומת הצילום הזה:

  23. נהדר נהדר נהדר ! 🙂
    תמונות אחת אחת,

  24. ריש עלום השם

    היי ממש נשיונל ג`אוגרפיק…
    מתחילה קריירה חדשה?

להשאיר תגובה

