היתה שם רוח

 
אבל, להפתעתינו, היא היתה  חמימה
 
 
 
כמו שסיון סיפרה, כל הדרך עד שאספתי אותה, שמעתי בשידור ישיר ב – SMS, את סיפור "הזוג המושלם" שבאוטובוס.
 
 
כשהגענו לשם, היובש זעק אלינו… הפרחים המועטים שפגשנו נענעו ראשם ברוח בחוסר אמון שחודש דצמבר כבר כאן וגשם אָיִן
 
 
עוד לפני שצילמתי את הצילום הראשון, פנתה אלי אישה בבקשה לפנות את בנה שנפצע מהשטח… סיון נשארה לבד להשתטח ליד שני הכרכומים שהועילו בטובם להשאר לכבודינו ועשתה חזרות על מה שיוסי אשבול לימד אותנו… ראיתם בו עינכם שהיא תלמידה מצטיינת.
 
 
 
 
כשחזרתי סיון כבר היתה אחרי כמה סשנים של שכיבה במרחק עשרה סנטימטרים מהפרחים… אני השתדלתי למצוא כמה רקפות בשביל "הרזומה"
 
 
 
 
 
 
עם הרוח לא היה לי דיבור, היא לא שככה לרגע, והנסיונות שלי לתפוס נרקיסים הלכו על עיוור… לחצתי על צילום בתקווה שכמה יועילו להכנס לי לפריים.
 
 
 
 
 
 
אחרי שחיזרנו אחרי כל חמשת הפרחים שפגשנו בהר הרוח, החלטתי לקחת את סיון לעשות סיבוב בנטף, שם גרה חברת ילדות שלי.
 
 
אצל אורית שתינו קפה שחור עם הל טעים טעים, שנקנה במחסום בו היא מתנדבת (מחסום ווטש).  אורית היא אשת חייל, לא רק מבטיחה, גם מקיימת!
בין יתר הכשרונות שלה היא מפסלת, היתה זו הזדמנות לצלם משהו יפה שלא נע ונד ברוח
 
 
  
 
 
 
ותודה על הארוח.
 
28 תגובות ל-“היתה שם רוח

  1. אהבתי כל כך
    את הפסלים של חברתך.

  2. אירוס הנגב37

    פיסול מעניין..
    ואחלה טיול..

  3. איזה יופי..

  4. אופל כחול

    אני מאד אוהבת
    את איזור הר הרוח ,מספר פעמים אנו מגיעים לשם לאורך עונות השנה והטיולים באיזור .וגם מבקרים בנטף .איזור נהדר .

  5. מזלי שיש לי אותך, כדי לטייל טיולים
    וורטואליים ברחבי העולם … וגם כאן בארצינו הקטנטונת

  6. אישה ממקום אחר

    רקפות ונרקיסים
    עבורי אין יותר ישראלי וחורפי מזה.

  7. אח אח איזה עונג זה היה 🙂
    והתמונות ללקק את הידים את הרקפות אהבתי במיוחד וגם את זוג החינניות.

  8. תודה נשמתי (-:
    אני לא כל כך ראיתי שהם טובים…

  9. תודה e
    זה שיצא בכלל משהו מהשתיים וחצי רקפות

  10. תודה (-:

  11. תודה אירוס
    שבת מקסימה לך

  12. כן… אני יודעת
    אני בטוחה שגם לך יצאו פסלים מדהימים

  13. תודה יקירה e
    ולאן אתן מטיילות השבת???

  14. אני עושה מהלימון
    את הלימונדה ((-:

  15. למה את מחכה?
    תכתבי, תכתבי

  16. כן, בילינו בכייף אמיתי
    אבל אתה כבר יודע

  17. תמיד אנחנו נהנות יחד (-:
    תודה אדי

  18. אנחנו נחזור לשם אחרי הגשם
    חמשת הפרחים שפגשנו לא סיפקו אותי…

  19. תודה (-:
    אמסור לאורית שאהבת

  20. יש בזה משהו…
    למרות שאני גם אוהבת כלניות ושדות פרגים

  21. לא כל כך התרשמתי
    מהרקפות שלי…

  22. הכי אהבתי
    את הרגליים המונחות בתוך כפכף והציפרניים המשוכות באדום.

  23. העיקר שנהניתן 🙂
    פסלים יפים 🙂

  24. אוי
    כמה שהפסלים של אורית יפים.!!!!

  25. הפסלים מאוד ייחודיים
    אני יודעת שכעת אתהלך כל היום כשאני מפזמת :

  26. לפחות הוא מצדיק את שמו:-P
    גם אני צילמתי כמה תמונות על עיוור בגלל הרוח

  27. ריש עלום השם

    אכן, תמונות יפות…
    והפסלת מוכשרת בהחלט,

  28. ליידי סנו המקורית

    איזה כיף של טיול ………….
    מכירה את המקום עוררת בי געגועים לאזור …. מי יודע אולי פעם אכתוב את חוויתי מהמקום באהבה שלגיה

להשאיר תגובה

