שמים

 

אחרי השמים של אנג`ולי ואמץ

הנה שמים שפגשתי אני לפני שבועיים בבריכות של מעין צבי

 

 

 

העננות היתה כל כך נפלאה, שאי אפשר היה להפסיק לצלם את השמים, מה גם שהיינו שם לקראת שקיעה

 

26 תגובות ל-“שמים

  1. אין כמו שמים!!
    :-)))

  2. ליידי סנו המקורית

    איזה יופי של שמים ליל מנוחה באהבה
    מכל החבורה

  3. מה זה זה הצבעים הללו? איזה קסם.

  4. ואווו…
    מקסים.הראשונה יפה מהשניה וההפך….(-*

  5. וואוו!!! :-O צילומים מהממים,
    פשוט -"וואוו" 🙂

  6. הם היו יפים באותו היום
    קשה היה לי לבחור איזה תמונה להביא (-:

  7. בוקר טוב
    תודה ויום נהדר שי

  8. חחחחחחחחחח
    כן, אני יודעת

  9. ערב טוב ליידי (-:

  10. זה היה במיוחד לכבודינו ((-:

  11. תודה יקירה e

  12. (-:
    גן עדן האבוד…

  13. תודה תודה ניסים
    זה היה שבוע נהדר, אני יודעת

  14. חחחח
    הוא נסע לבריכות במעין צבי

  15. תודה מותק e
    את טובה לאגו שלי ((-:

  16. השמים לא היו קודרים…
    זו התיתה התאורה של השמש מבין העננים

  17. תודה אדי e תודה

  18. הם יפייפיים!
    ממש רואים את קרני האור במיחד בשנייה!

  19. צילומים ממש מרהיבים
    אבל איך זה שיש ומתארים כאן כפתח גן עדן

  20. כשאלוהים רצה לברוא את העולם
    הוא הלך לרשפים ללמוד איך עושים את זה !

  21. השמיים ממש בשמיים…-:)
    שבוע נהדר, יהודית-:)

  22. פ נ ל ו פ ה

    זה נראה כמו המבוא לגן עדן
    יפיפה!

  23. וואו!! זה באמת מקסים!
    אהבתי מאד את התמונות :-))

  24. כן, נדבקתי במחלת השמים שבבלוגיה
    נזכרתי שגם לי יש שמים נהדרים ((-:

  25. אהבתי את הראשונה
    יופי של צבעים….

  26. אופל כחול

    בריאת העולם
    בתמונה השנייה

להשאיר תגובה

