עופות ולא במרק…

 
 
כולם כבר יודעים שבשבוע שעבר ביקרנו, סיון ואני, בבריכות הדגים של מעין צבי במטרה לתפוס כמה עופות מים ולצלם אותם.
 
 
מה אגיד ומה אומר?
לצילום של עופות מים צריך סבלנות, ולי אֶפֶּס, איך סבלנות שכזו
 
 
עמדנו שעות כמעט בדום שתיקה, צעדנו כל פעם כמה צעדים קדימה שחלילה לא נבריח את מעט העופות שהקבילו פנינו בין הבריכות ובתוכם. השלל של היום הזה, לא היה רב וגם לא איכותי משהו… התמונות אותן אני אוהבת הן יותר תמונות של הרמוניה צבעונית ושל אוירה, מתמונות מוצלחות של עופות.
 
 
 
 
הכי מדהימה היתה השקיעה, שאין שניה לה בכל מקום שבו נמצאים.
 
 
 
 
כמובן, שבמקצה השיפורים שלי ביום ראשון ניצלתי את ההזדמנות לצלם גם קצת אגמיות בתנועה, מה שלא צלח לי ביום שישי.
 
 
  
 
  
 
  
 
   כמובן שסיון ואני לא יכולות בלי אתנחתא למילוי מאווים קולינאריים, מה גם שאחרי שעות שכמעט לא נשמנו בהן, הבטן שלנו זעקה חמס
 
מצאנו לנו מקום נחמד על אם הדרך "יסמין" בצומת בנימינה.
 
 
 מקום בעל אויירה נעימה, שרות סימפטי ואוכל טעים טעים
 
 
מרוב רעב, לא היתה לסיון סבלנות לחכות שאצלם…
 
 
 
 
 
מרק בטטות מקרם – טעם גן עדן
 
 
הצ`וריסוס של סיון
 
 
 קיש קישואים שלי
 
מרוב עייפות ויתרנו על קינוח וטסנו נמוך, אבל בטוח, הביתה.
 
 
34 תגובות ל-“עופות ולא במרק…

  1. הכי מצא חן בעיני הוא
    שבכל פעם העופות על רקע בצבע אחר. מקסים!!!

  2. זה
    באמת ראוי להערכה ששתיכן שמרתן על שתיקה……כאילו….אתן…..שתיקה?…..

  3. מקסים מקסים גם מה שבצלחת.

  4. טוב!
    תמונות של עופות מים לא כל כך יש כאן

  5. אופל כחול

    חוויה נהדרת
    לראות ציפורים .בהחלט לא קל לצלם אותן,שי ציין זאת בפניי בעבר .רק לנסות לצלם אגמיות במאגר מים היה מייאש .אפילו לא טורחת להעלות התמונות .ולכן הבנתי מה זה לא לנוע כלל כדי לצלם .בפעם הבאה -אוהל מוסווה (חיוך ) .

  6. עוֹף גוזל !!
    עוּף, עוֹף.. מה זה משנה כשיש תמונות כאלו יפות?

  7. עמית המכשף

    יש כאן המון תמונות יפות
    אהבתי במיוחד את שלושת העופות הלבנים על המים הרדודים שנראו שחורים כבר. תמונה שמתאימה לשחור לבן.

  8. חייכת אותי, יהודית-:)
    התחברתי יותר לעופות מאשר למרק…-:)

  9. נתת אוסף של תמונות שקיעה..
    עופות שהם (עפים וגם שהם במנוחה),ולבסוף `נתפסתי דווקה בצלחת המרק !! 🙂

  10. שבת שלום לך צלמת העופות
    יש מישהו שטוחן לנו במוח את המשפט: באתי…נדלקתי!!!

  11. האנפות בתעופה יפהפיות!

  12. כחול ים המים… (-:
    המורה אהב את השקיעות ועוד כמה אחדות

  13. גם המורה אהב את השקיעות האלה…
    וגם חלק מהצילומים בבריכות הריקות, להפתעתי (-:

  14. תודה בבושקה (-:
    שבוע טוב לך

  15. שמחה לראות אותך צדוק!
    נתראה בשמחות (בצילומים) (-:

  16. גמני אוהבת אותה מאוד…
    קראתי לה באמת, כמו ציור (-:

  17. אני אהבתי..
    המורה לא כל כך

  18. נכון מאוד
    גמני מאוד אוהבת את התמונה הזו

  19. מה לעשות…
    במרק היו בטטות (((-:

  20. תודה ליידי וכל החברה ((-:

  21. לחלק מהתמונות קראתי
    כמו ציור…

  22. תודה יקירה e
    הם על רקע הכרמל

  23. תודה מותק…
    עכשו את מבינה כמה היה לנו קשה

  24. תודה על ההמלצה אביטלוש
    היה מאוד מוצלח

  25. גם המורה אהב את שני אלה… מאוד (-:
    תודה אדינק`ה

  26. עכשו, כל פעם שאהיה בזכרון
    אצל הילדים, ארד למטה לבבריכות, בסוף עוד יצליח לי

  27. גם אני מאוד אוהבת את התמונה הזו
    היא נראית לי כמו ציור…

  28. חחחחח
    חכי, עוד אספר…

  29. מאוד ציורי

  30. הצילומים של השקיעה מדהימים
    היה אולי עדיף לצלם מתוך האוטו כמו שאני עשיתי ולהתרכז באזור הברכות הקרובות יותר זכרון יעקב….

  31. טוב ולא סיפרת להם
    מה המורה אמר בסוף, חחחח חשבתי שהוא יתאבד מהדברת שלי

  32. אני דווקא אוהבת את הראשונות
    וזו פשוט פוסטר

  33. ריש עלום השם

    התמונות נפלאות
    התמונה השניה, מזכירה מרקם של ציור,

  34. ליידי סנו המקורית

    איזה יופי של סיור עופות מים ……
    מתוך כורסתי הנוחה באהבה מכל החבורה

להשאיר תגובה

