נרקיס אפיל

 
 

ביום שישי נסענו סיון, אני וחברי סדנת הצילום, לצלם עופות מים בבריכות של מעין צבי ובהזדמנות הזו לחוות את חווית הפריחה הסתווית של הנרקיס האפיל. האור היה נורא והצילומים שלי יצאו על הפנים.

 
 
(זו הטובה ביותר מבין המעפניות) 
 

אלה של סיון כמובן יצאו מוצלחים, כי היא מיד עשתה "אפזצטה" ונשכבה במרחק סנטימטרים בודדים מהם.

 

 

בשבת שבתי לאזור במסגרת "סבתאותי"( ביום ראשון הייתי צריכה לקחת את רום לשעור שחיה בצהרים). את הבוקר הפנוי החלטתי לנצל כדי לעשות מקצה שיפורים.

 

הפעם, הצליח לי קצת יותר

 

 
 
 
 
  
 
 
 
 
 

בהזדמנות הזו צילמתי גם כמה סיתווניות

  
 
 
  

את פריחת הקקיון המרהיבה (זהירות רעיל!)

 

 

 

 

ופירות של שרביטן מצוי (תודה לעננת)

 

 
 
 
 

ותודה מיוחדת לאביטל שהביאתני הלום = בריכות הדגים של מעגן מיכאל

 
 ומה עם עופות המים אתם שואלים?
ברשומה הבאה, אם הבלוגיה תאפשר לי…
 
 
*
על הנרקיס האפיל בצורה הרבה יותר מפורטת תוכלו לקרוא ולראות אצל עננת, צלמת מחוננת
30 תגובות ל-“נרקיס אפיל

  1. ואנחנו זכינו למקצה צ`יפורים
    ותקווה לשבוע הבא עם ציפורים 🙂

  2. יופי של תמונות!
    שתי התמונות האחרונות הן פירות של שרביטן מצוי. 🙂

  3. הנרקיסים נראים מלכותיים ויפים
    והסיתווניות – משהו משהו.

  4. ריש עלום השם

    אה פזצטה?…
    אפילו בטירונות לא הסכמתי לעשות.

  5. חחחח פזצטה
    כפרה לא סיפרת להם איך צילמת בעצמך את הנרקיסים כשחזרת לאיזור הפשע :-))))))

  6. אופל כחול

    אהבתי
    הכי תמונה זו

  7. הצילומים של המרקיס הזה משגעים!

  8. כתיבתך
    כתיבתך מקסימה, תודה

  9. יש לו הרבה אפיל לנרקיס
    אהבתי במיוחד את התמונה הראשונה!

  10. צילומים יפים במיוחד פריחת הקיקיון
    שבת נעימהe

  11. בהחלט היה שווה
    להגיע שנית למקצה שיפורים.

  12. יופי של צילומים 🙂
    מצפה לעופות המים 🙂

  13. דוקא לי נראה יופי של צילומים
    מאוד אהבתי את ההברקה שלך

  14. יופי של צילומים רשפים
    היית צרכה לסגור יותר מפתח לסביבות ה- F11 כדי לקבל יותר פוקוס

  15. לא יודעת מה נחשב אצלך לצילום טוב
    או פחות טוב….

  16. יהיו, יהיו ציפורים (-:
    כמה אני שמחה לראות אותך מציצה אלי (-:

  17. תודה עננת, אין כמוך!
    המחמאות מגיעות לך

  18. תודה יש
    וברוך הבא לבלוג שלי

  19. סיון עדין לא סבתא… (-:
    היא צעירה ומקפצת בין הרים ובין סלעים

  20. ששששששששש
    לא הכל צריך לספר

  21. הנרקיסים האלה קטנים, עדינים
    וכך גם הריח שלהם…

  22. מרקי, אצלי הכל בסדר (-:
    הם באמת נפלאים הנרקיסים האלה

  23. תודה לך

  24. גם אצלינו ירד גשם
    בטח יש כבר נרקיסים גם אצלכם סביבה

  25. תודה מנורה ושבת נהדרת לך e

  26. גמני חושבת כך… (-:
    שבת יפה לך איש חביב

  27. תודה אדי e
    עוד לא בחרתי לי תמונות שאני מביאה לשעור היום מתוך עופות המים

  28. תודה טלי (-:
    נראה לי שזה שבוע ללא נכדים

  29. תודה על המדריך שי
    כבר עיינתי בו ואנסה בפעם הבאה

  30. הנרקיסים האלה כבר אינם
    חיפשנו נרקיסים בהר הרוח

כתיבת תגובה

