חלמוניות ביער להב

 
 
בבוקרו של שבת, לקחנו סיון ואני את עצמינו לכיוון יער להב לצלם חלמוניות.
נסענו בדרך עפר כשמצד אחד היה מדרון די תלול שגרם לסיון לקוצר נשימה…
סימני חלמוניות לא ראינו, למרות שלטים מאירי עיניים
 
 
אך אין ספק שהיער היה יפה מאין כמוהו
 
 
כששמש החמימה מבצבצת מבין העצים
רכבים נוספים בדרך, היו סימן שאנחנו כנראה בכל זאת בכיוון הנכון. 
 
ראשונות, פגשנו  סיתווניות
 
 

הן קבלו את פנינו בהמוניהן מיד כשירדנו מהרכב.

כשהבטנו סביב, גלינו חלמוניות מלוא העין

סיון השטתחה מיד אפיים, והסתכלה לחלמוניות בלבן של העיניים. אני, בגילי המופלג, הסתפקתי במבט על.

אחרי שמיצינו את החלמוניות פגשנו בעוד כמה סוגי פרחים, שאין לי מושג קלוש לשמם 

ציפורן???

?

?

גם סימנים של סוף הקיץ מצאנו בשפע

ברלה ברלה, צא החוצה

ואפילו

שפירית (שלא ממש הצליחה לי, אבל בערך)

כשנפרדנו מהיער

הבטן שלנו כבר קירקרה, עצרנו בדרך, במושב סגולה רצינו לאכול במסעדת "ערמונים" עליה שמעתי רבות ועדין לא נזדמן לי לאכול בה. לקחנו בחשבון שיהיה מלא מאחר וזו שבת ולא הזמנו מקומות. היה מלא, אמרנו תודה ושמנו פעמינו אל היציאה כהמארחת בצורה מפולצנת ביותר, הוסיפה הערה שאולי יתפנה להם שולחן בעוד שעה וחצי… למה מה? שאלנו מתי יתפנה שולחן? הבנו את הרמז. מבחינתינו היינו שם שלוש פעמים, פעם ראשונה, אחרונה ואחת יותר מידי!

פנינו משם למסעדת "כרמים" הסמוכה, בה הייתי כבר מספר פעמים ותמיד נהנתי. גם פה היה מלא, אך המארחת במאור פנים, הציעה לנו לאכול על הבר. על הארוחה המדהימה שאכלנו תספר לכם סיון, אבל בנתיים קבלו דוגמית ממנת צלעות העגל של סיון

לכו לאכול שם, שווה, ממש שווה!

*

עוד מבט אל הפריחה

34 תגובות ל-“חלמוניות ביער להב

  1. כמה יפה הוא הטבע, ציבעוני ומלא אור
    לילה טוב

  2. סוף סוף יצאתן ליער להב
    (כמה דובר על הטיול הזה) צילומי היער , העצים הצפופים כמעט שאפשר לדמות את כיפה אדומה מטיילת לה בין העצים , הטבע כל כך יפה וצבעוני בעונה הזו ואחרי הגשם המנקה את האבק, יום טוב – יום צהוב.

  3. מעולה..

  4. נשמע שביליתן נהדר!
    הצילומים מקסימים:)

  5. זו היתה שבת מושלמת
    |מאוהב| הרגת אותי עם הלבן בעיניים איזה מצחיקה את.

  6. איזה כיף לכם!
    אני נסעתי לרמת הגולן עם הילדים לראות חלמוניות ולא מצאנו אפילו אחת :-))

  7. פ נ ל ו פ ה

    תמונות מעולות
    באמת!

  8. צילומים מדהימים

  9. ברח לי…
    אהבתי במיוחד את הצילומים הבאים

  10. אופל כחול

    זו תמונה נהדרת

  11. תמונות נהדרות 🙂
    של פרח יפהפה 🙂

  12. תמונות נהדרות
    והסיפור כמובן מרתק למרות הרשמים המוקדמים מהבלוג של סיוון.

  13. תודה רחל (-:

  14. נראה אותך ((-:
    יושבת ומטיילת מתוך הכורסא ו"מאיימת" להצטרף (((-:

  15. את בטוח שבעה רק מלראות את המנה! ((:
    היתה לי טעות של חשיפה מופחתת שלא שמתי לב אליה, אבל לא נורא. סך הכל יצא בסדר

  16. סופסוף…
    כן המראה של היער עם אלומות האור היה מרהיב

  17. היינו במקום שהיו בו
    יחסית מעט אנשים וזה הוסיף להנאה

  18. למטיב זכרוני
    מקום משחקים לילדים יש בשתי המסעדות

  19. את ואני
    יכולה להיות שבת לא מוצלחת???

  20. חחח
    לסוע עד לרמת הגולן ולחזור מבלי לראות ולו גם חלמונית אחת

  21. תודה יקירתי e
    חכי תראי את התמונות של סיוי

  22. את הראשונה שציינת
    אני מאוד מאוד אוהבת

  23. אני לא אצא מהצילום הזה
    דוקטור לפרחים, זה בטוח

  24. ועוד משהו:
    הפרח הזה:

  25. התמונות שלך אדי – סוף הדרך!!!
    מקווה פעם להתקרב לרמה הזו

  26. תודה (-:

  27. ליידי סנו המקורית

    לא הזמנתם אותי ………………
    אני לא רק יודעת לטייל לעשות סנפלינג אפילו גרתי תקופה ביער ……….תזמינו אבוא בשמחה .

  28. אין, אין עליך!

  29. סנפלינג??? אמאל`ה
    אני לא עושה סנפלינג אפילו יאיימו עלי עם אקדח

  30. רשומה מקסימה, צילומים נהדרים
    זה באמת הזמן לטיולים ביער . (גם בגלל הפרחים וגם בגלל האוירה המרגיעה של השקט ).

  31. אוי
    הרסת אותי עם המנה של סיון?נראה לי אני שבעה מהצילום עד מחר.

  32. ליידי סנו המקורית

    איזה יופי של תמונות
    תודה על הסיור מתוך כורסתי הנוחה ואולי פעם יצא לי לטייל איתכם בגודל טבעי באהבה וליל מנוחה מכל החבורה

  33. ליידי סנו המקורית

    מוזמנים תמיד בשמחה
    ערב נעיםב באהבה מכל החבורה

כתיבת תגובה

